Hansi Svart 31.Desember.2010 Del på Facebook Svart 31.Desember.2010 (redigert) Lite kjennskap til Perkins, derimot har Universal Diesel stor kjennskap til motoren. Redigert 31.Desember.2010 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Loma Svart 31.Desember.2010 Del på Facebook Svart 31.Desember.2010 Har hatt en NW900 og kan bekrefte at det er en båt du føler deg trygg i nesten uanset vær. Eg hadde en 87 mod med 217 perkins og viss det ikke var spesielt mange ombord var dette nok etter min meining. Eg fekk den sandblåst og preima så da kunne eg gå med en marsfart på ca 17. Forbruket var da 2.2 liter pr mil. Det med steglista meiner eg er litt viktig fordi den går mykje finare i sjøen. Teddyforet er et minus da det har tendens til å bli svart. Ellers bør det være med kalesje fordi bakdøra er så mykje på skrå at det regner inn når døra står åpen. (overbygget er for kort) Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 31.Desember.2010 Del på Facebook Svart 31.Desember.2010 Denne synes jeg var pen, men hvordan er flybridgen på denne? Noen som har noen bilder av den? http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=24925723 Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 31.Desember.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Desember.2010 Polarn det virker å være så trangt oppå der, så de ikke klare å ta bilde Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Januar.2011 Har sendt noen bilder av min båt til NB Marine, så får vi se om de kan være interessert i å bytte litt.. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Polarn Svart 2.Januar.2011 Del på Facebook Svart 2.Januar.2011 Får håpe du får napp da Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 2.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Januar.2011 Blir nok spennende å vente på telefonen i morgen, eller tirsdag ja... Litt usikker pga liten motor. Har nok fått en del å tenke på md de rådene jag har fått. Men hvis prisen blir til å leve med kan jeg nok klare å leve med liten motor. Mener det var en her på BP som hevdet at livet nytes best i sakte fart på sjøen. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Astor Svart 2.Januar.2011 Del på Facebook Svart 2.Januar.2011 Jeg har nok sagt dette mer enn en gang, men syntes det er greit å ha noe å stabilisere med mht fart. Det har noe med komfort å gjøre. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 2.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Januar.2011 Trodde nok det var deg ja Astor Og jeg har tenkt mye på dine råd. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
torbi Svart 2.Januar.2011 Del på Facebook Svart 2.Januar.2011 Har sendt noen bilder av min båt til NB Marine, så får vi se om de kan være interessert i å bytte litt.. Agder840, lykketil, tror du får mye båt for pengene ,hvis forhandlingen er i boks. Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Polarn Svart 2.Januar.2011 Del på Facebook Svart 2.Januar.2011 Sjødyktighet Nord West 900 vs Scand Baltic/Atlantic. Hvilke er best i sjøen? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 2.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Januar.2011 Takk skal du ha Torbi, håper jo det blir gode forhandlinger. Selger hos NB lovte å ringe tilbake når han begynte på jobb etter ferie. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 3.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Januar.2011 Vil gi honnør til NB marine , de tok kontakt som lovet. Desverre er nok ikke prisen de tilbyr for min båt det jeg ønsker. Så mellomlegget blir for stort. Jeg synes prisen på NW som de selger er brukbar. Men en pris på ca 250.000 synes jeg er for lite for en Agder 840. Men det er jo en mulighet for at de har rett da?? Markedet bestemmer jo pris. Hva mener dere på BP? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
:båt1 Svart 3.Januar.2011 Del på Facebook Svart 3.Januar.2011 syns det er for lite! selv om jeg ikke kjenner båten din mener jeg jeg har sett ikke veldig velholdete 840er til godt over 300 000 Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 3.Januar.2011 Del på Facebook Svart 3.Januar.2011 Ja, synes det er litt lite, og eg er redd for at eg får ikke mer enn 150 for min saga 27,som eg har lyst å prøve å selge til våren. får håpe at markedet er bedre iår enn i fjor.. Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 3.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Januar.2011 Har nå lagt båten min inn her på markedet så får vi se om det er mulig å selge privat Håper nå det er lov å skrive dette her Vet ikke om det er noe vits å prøve seg på Finn nå. Hva mener dere? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Astor Svart 3.Januar.2011 Del på Facebook Svart 3.Januar.2011 (redigert) Det koster lite å prøve Finn i tillegg. ALLE er jo der. PS: Jeg ville hatt flere bilder med vidvinkel. Bildene du har lagt ut viser detaljer men mangler oversikt. Redigert 3.Januar.2011 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 3.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Januar.2011 slikt flott kamerautstyr har jeg vist ikke men jeg er enig. Er det noen omsettning på Finn nå, eller er det bare annonser som går ut på dato? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Oteren Svart 3.Januar.2011 Del på Facebook Svart 3.Januar.2011 Gamlebåten min ble solgt på senvinteren, handelen unnagjort under vinterpreseningen. Jeg ville også lagt ut annonse på finn.no for å nå ut til alle potensielle kjøpere. Ser ut til å være et fint oppgradert eksemplar du har. Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 3.Januar.2011 Del på Facebook Svart 3.Januar.2011 Er det noen omsettning på Finn nå, eller er det bare annonser som går ut på dato? Det blir solgt båter som er realistisk priset. De som ligger inne usolgt i lang tid er de som skal tjene penger i begge ender. Det er ikke realistisk. Er du en av dem kan du spare deg annonsekostnadene. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 3.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Januar.2011 Blir litt feil i forhold til tittel, men våger likavel siden jeg har startet tråden Hva mener dere er realistisk for en agder 840. Det finnes jo noen bilder. Kompetansen på båt er jo stor her Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
:båt1 Svart 3.Januar.2011 Del på Facebook Svart 3.Januar.2011 320 000 tenker jeg er bra pris Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 3.Januar.2011 Del på Facebook Svart 3.Januar.2011 å nei så akkuratt båten din på markede din er jo kjemepen! 340 000 er nok selgbar pris det Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 3.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Januar.2011 Skulle vært en sånn likerknapp her nå.. hehe. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
:båt1 Svart 3.Januar.2011 Del på Facebook Svart 3.Januar.2011 ja du har en nydelig båt! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.