Jump to content

elwaro tråden


idars

Recommended Posts

Prøver igjen

 

Har noen bilder av den nye benken i båten som begynner å nærme seg ferdig , men de nye putene får jeg ikke før sommeren 2016 dessverre. Det blir nye puter til hele kabinen i NIROXX

 

bilde

 

 

bilde

 

 

bilde

 

Og slik så det ut tidligere

 

bilde

 

bilde

 

Takk for inspirasjon ASTOR

ELWARO 30 :thumbsup::thumbsup::thumbsup: bor på SØNDELED :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Noen som har montert trimplan på sin elwaro og som har bilder av dette ?

Kunne tenkt meg å montere noen hydrauliske plan på min for å blant annet kunne justere ned baugen under fart.

Og en ting før noen kommenterer , jeg vet det er snekke jeg har men er heller ikke mer fart jeg er ute etter.

ELWARO 30 :thumbsup::thumbsup::thumbsup: bor på SØNDELED :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Link to post
Share on other sites

Noen som har montert trimplan på sin elwaro og som har bilder av dette ?

Kunne tenkt meg å montere noen hydrauliske plan på min for å blant annet kunne justere ned baugen under fart.

Og en ting før noen kommenterer , jeg vet det er snekke jeg har men er heller ikke mer fart jeg er ute etter.

Link to post
Share on other sites

Prøver igjen

 

Har noen bilder av den nye benken i båten som begynner å nærme seg ferdig , men de nye putene får jeg ikke før sommeren 2016 dessverre. Det blir nye puter til hele kabinen i NIROXX

 

bilde

 

 

bilde

 

 

bilde

 

Og slik så det ut tidligere

 

bilde

 

bilde

 

Takk for inspirasjon ASTOR

Dertte ble noe annet, idars! Nå kommer dere mer opp og kan nyte utsikten. Nå mangler bare bordet så kan kaffen komme på bordet.

Redigert av Astor (see edit history)


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Noen som har montert trimplan på sin elwaro og som har bilder av dette ?

Kunne tenkt meg å montere noen hydrauliske plan på min for å blant annet kunne justere ned baugen under fart.

Og en ting før noen kommenterer , jeg vet det er snekke jeg har men er heller ikke mer fart jeg er ute etter.

Nå da

ELWARO 30 :thumbsup::thumbsup::thumbsup: bor på SØNDELED :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Er det noen her som har Ankervinsj eller eventuelt bare en ankerrulle i baugen på sin Elwaro 30? Vi har oppdaget at livet på svai i Elwaro er behagelig og ønsker av den grunn å forbedre ankringspotensialet.

Håper å høre fra dere (Selv om dere skulle ha erfaring med dette fra en annen type båt)

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...

Er da nokon her som veit om ein elvaro 33 trawler som er til salgs

 

http://m.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=44716209

 

Denne annonsen ble lagt ut i juli 2014. Annonsen står som "utløpt" og ikke "solgt", så det er vel gode muligheter for at den ikke er solgt. Prøv å ta kontakt med selgern og hør om den er til salgs. 

 

forøvrig en flott elwaromodell

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...