Jump to content

Treskall på vei inn i havna


fenri_s

Recommended Posts

Er det en brist i nasjonalfølelsen om man må se på klokka for å vite om flagget skal ned?

Enkelt. Er jeg i Norge eller Danmark henger det oppe hele tiden. Er jeg i Sverige er det aldri oppe.

 

 

Hvad med hækbølger? Mangler vi ikke også at tage dem op igen??

Jeg lager ikke hekkbølger når jeg ligger i uthavn.

Link to post
Share on other sites

Enkelt. Er jeg i Norge eller Danmark henger det oppe hele tiden. Er jeg i Sverige er det aldri oppe.

 

Hvis jeg har ånden over meg tar jeg det ned fem på ni, har etter mye tankearbeid kommet fram til at det må være mest irriterende. Ellers henger det stort sett oppe, også i Sverige.

 

Kjenner en som hadde et svensk flagg han kunne heise dersom noe gikk skeis, men det er lenge siden nå ...

Link to post
Share on other sites

Altså: En stor Princess 62 der laver hækbølger med sin bovpropel klokken 0500 om morgenen inden solopgang i en udhavn med nationalflaget oppe og med aggregatet kørende og som derefter går på grund som en følge af Nintendo-navigation. Det må da være en ønskesituation. Kan vi ikke få en video af det?

Link to post
Share on other sites

Den finnes ikke MajorAndy, kanskje med strømaggregatet på men neppe thruster :lol:

 

Så tidlig om morgenen er det naturlig å få solen først og da sitter en høyt over de andre på Cb dekket, koser seg i solen med et lite glass Champagne av edel årgang og titter ned på kalesjefolket i skyggen :giggle:

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...