Wasco Svart 31.August.2009 Del på Facebook Svart 31.August.2009 Jeg åpner herved også opp for muligheten til å se på ufrivillig komiske prisantydninger. Dem er det mange av.... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Wasco Svart 31.August.2009 Del på Facebook Svart 31.August.2009 Dette bildet er for og hvise farten snekka har I fritt fall... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Bearded Beast Svart 31.August.2009 Del på Facebook Svart 31.August.2009 et bilde sei meir enn tusen ord seiast det. Men når ei snekke går 15 knop som det hevdes så er nå det ikkje akkurat en upassende terminologi da. Syns det var et ord med futt i et, reine nynorsken. Språket blir til underveis. speedsjark med var jo et ukjent ord intill nylig men kom raskt i bruk likevel. Sitér dette innlegget Link to post
Capitaine Svart 9.September.2009 Del på Facebook Svart 9.September.2009 Hmm, fin båt den der Scandica ett eller annet... Her er en link til hele annonsen på finn.no: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=18934845 Det er mulig annonsen er vist før, men å se litt fine bilder en gang til skader nok ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Champagne Svart 9.September.2009 Del på Facebook Svart 9.September.2009 (redigert) OT: Padda er bilhistoriens mest unike/revolusjonerende produksjonsbil. Punktum.DS19 ble introdusert på bilutstillingen i Paris 6.oktober 1955. Den hadde hydraulisk gearshift med automatisk clutch, servobremser med "sopp"-pedal, servostyring, hydraulisk fjæring med automatisk høydekorreksjon. Andre nye spennende ting var skivebremser, 1911ccm motor med topplokk av aluminium, glassfiber tak, dashbord i plast, forhjulsdrift, radial X dekk med 16" felg, hjul festet med en bolt og avtakbart karosseri. Ny frontparti med svingelys og lykteglass introduseres september 1967. Hadde bare rustbeskyttelsen vært like god utover på 60-tallet som de tekniske løsningene og designet så hadde den nok vært å finne i flere husholdninger enda Teerex, du glemte at den har duraluminium panser, ellers en veldig fin summering av en IMHO fantastisk bil DS'n ruster ikke sååå mye da Verdens beste bil på langtur, men Citroen har misforstått fullstendig siden de sluttet med DS, SM og CX desverre. Syntes de ikke produserer noen gøyale biler lenger, men det er jo mye mer morro med veteran uansett. Mvh C777 Champagne & (charlie tripple seven too ) Redigert 9.September.2009 av MY Champagne (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 9.September.2009 Del på Facebook Svart 9.September.2009 Aluminum panser ? Hmm det hadde ikke DS-klubben nevnt på sine hjemmesider. De har vel glemt slike små detaljer blant alt det revolusjonerende Har kjørt XM i 12 år men gikk over til Jeep SUV nå. Liten tvil om at XM er beste bilen å kjøre langtur med av 90-tallets biler. Hadde nye C5 vært et hakk større så... ble jo bortskjemt med XM plassmessig. Må nok ha meg en DS en vakker dag, men en sånn cab er sikkert helt utenfor rekkevidde pengemessig Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
KenBjork Svart 9.September.2009 Del på Facebook Svart 9.September.2009 Capitaine Innlegg #130: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopi...mp;st=100 Voldsomt trøtt den dama der da... send selger mail og si at det kan være en ide at hun tar noen vitaminer. Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
orkanflorø Svart 12.September.2009 Del på Facebook Svart 12.September.2009 Syns denne her virkelig tar kaka. Ville ha ryddet litt før man legger ut bilder Legg merke til den velbrukte pantryen Monaco 27 Sitér dette innlegget Båtgal Link to post
Wasco Svart 12.September.2009 Del på Facebook Svart 12.September.2009 Dette er laaaaaaaaaaaangt ifra det verste jeg har sett.. Hadde en tråd for et år siden hvor jeg spurte om båtfolk var ekstremt rotete. Jeg tenkte da på alle de båtselgerne som legger ut bilder av gammel oppvask, overfylte askebeger. skittne klær og gudene vet hva Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Kjetil1 Svart 19.September.2009 Del på Facebook Svart 19.September.2009 Her er et godt eksempel på en som har forstått poenget med fine bilder. Ikke masse personlig krimskrams og messingpynt overalt. Ryddig båt og fint arrangerte bilder. http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode...-2137463743.jpg Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Wasco Svart 19.September.2009 Del på Facebook Svart 19.September.2009 Enig med deg i at dette var en fin presentasjon. Men nå er det vanligvis ikke båter i dette prissegmentet som er mest kjent for rotete og lite oversiktlige bilder.. Det eneste bildet jeg reagerte på er bildet hvor de har skviset sammen 8 tallerkner på det lille bordet. Det er sikkert fordi de ønsker å fortelle at her er det plass til mange. Men ærlig talt....8 personer rundt det lille bordet... Får klaustrofobi bare ved tanken på det middags elskapet... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Blue_Dragon Svart 19.September.2009 Del på Facebook Svart 19.September.2009 Som må dele 6 glass... Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 19.September.2009 Del på Facebook Svart 19.September.2009 Som må dele 6 glass... La ikke merke til den detaljen.... Men siden dette uansett må bli et særs inntimt middag selskap, så skulle det vel gå greit å måtte dele glasset med sidemann..eller kvinne. Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Kasund Svart 19.September.2009 Del på Facebook Svart 19.September.2009 Utrykket: Ta oss eit glass vin, blei vel kanskje litt for bokstaveleg akkurat her? :P Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 19.September.2009 Del på Facebook Svart 19.September.2009 Det er vel beregnet to barn med i middagsselskapet . Og de skal ha hver sin lille kartong med saft, som drikkes med sugerør... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Polarn Svart 19.September.2009 Del på Facebook Svart 19.September.2009 Huff, blir nesten så jeg gruer meg til å legge ut båten på finn detta Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Wasco Svart 19.September.2009 Del på Facebook Svart 19.September.2009 Huff, blir nesten så jeg gruer meg til å legge ut båten på finn detta Ja, du må nok regne med at vi kommer til å følge deg med argusøyne... Men det er joogså greit at en har litt press på seg, når en vet at annonsen vil bli vurdert av et kritisk "ekspertpannel." Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Victora III Svart 22.September.2009 Del på Facebook Svart 22.September.2009 (redigert) Denne Nidelven selges under betegnelsen elvebåt... eller hva? Helt utrolig at noen gjennomført, klarer å snu alle bildene i annonsen feil vei!! :-) Redigert 22.September.2009 av Swande (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 22.September.2009 Del på Facebook Svart 22.September.2009 Tydeligvis en som ikke er så veldeig opptatt av å få solgt... Alle bildene på skakke, og ikke ET ord i tekstfeltet Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Teerex Svart 22.September.2009 Del på Facebook Svart 22.September.2009 hvis man ligger og surfer så blir bildene rett vei, stort sett. men avhenger jo av hvilken vei man ligger da. Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Wasco Svart 22.September.2009 Del på Facebook Svart 22.September.2009 Han som satte inn annonsen lå vel i "stabilt sideleie" Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Fusebox Svart 23.September.2009 Del på Facebook Svart 23.September.2009 Jeg tror nok at båten ligger på en annen verdensdel enn her til lands. Jeg vil gjette på at de ligger på enten 90 grader øst eller vest i forhold til oss. Ellers hadde vel bildene vært rette veien ? ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Miss Amalie Svart 23.September.2009 Del på Facebook Svart 23.September.2009 Neida, fotografen har bare skjeve hornhinner... Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
Junke Svart 23.September.2009 Del på Facebook Svart 23.September.2009 Det er jo bare å snu skjermen dere! Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 23.September.2009 Del på Facebook Svart 23.September.2009 (redigert) Det er jo bare å snu skjermen dere! Kom til å tenke på her for en tid tilbake da jeg var innom en fargehandel. Damene som jobbet i butikken hadde plutselig fått et kjempeproblem; Skjermbildet på pc'en som blander malingen var "plutselig" opp/ned Dette løste de imidlertid meget kjapt, dvs - snudde skjermen på hode og støttet den med et par malingspann Redigert 23.September.2009 av alfb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.