Jump to content

Dagens Finn, spesielle båtannonser (se 1. innlegg før du poster)


SamH

Recommended Posts

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Seaking 38 Patrol | FINN.no

 

alternativ til Targa, Sargo, Axopar....      Synes denne er totalt usamenlignbar!  Løse trekrakker på akterdekket uten port!?, ikke vinduspussere, ikke trimplan,  ser ikke ut som den har varmer mot frontvinduer, og liten ventilasjon.  må være undermotorisert! Ikke kryssholt på hekken.  Designet var mindre vellykket!

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, -morten- said:

Seaking 38 Patrol | FINN.no

 

alternativ til Targa, Sargo, Axopar....      Synes denne er totalt usamenlignbar!  Løse trekrakker på akterdekket uten port!?, ikke vinduspussere, ikke trimplan,  ser ikke ut som den har varmer mot frontvinduer, og liten ventilasjon.  må være undermotorisert! Ikke kryssholt på hekken.  Designet var mindre vellykket!

Ser ut som et hjemmebygg basert på Lego sitt skrog i City-serien. Det eneste jeg så som den har til felles med Targa er rattet.....

Link to post
Share on other sites

-morten- skrev for 2 timer siden:

Seaking 38 Patrol | FINN.no

 

alternativ til Targa, Sargo, Axopar....      Synes denne er totalt usamenlignbar!  Løse trekrakker på akterdekket uten port!?, ikke vinduspussere, ikke trimplan,  ser ikke ut som den har varmer mot frontvinduer, og liten ventilasjon.  må være undermotorisert! Ikke kryssholt på hekken.  Designet var mindre vellykket!

Den har da vært til salgs 3-4 ganger de siste årene, fra forskjellige plasser. Kanskje en grunn til det.

Link to post
Share on other sites

Den burde iallefall ha hatt dør bak.

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
Share on other sites

-morten- skrev for 19 timer siden:

Seaking 38 Patrol | FINN.no

 

alternativ til Targa, Sargo, Axopar....      Synes denne er totalt usamenlignbar!  Løse trekrakker på akterdekket uten port!?, ikke vinduspussere, ikke trimplan,  ser ikke ut som den har varmer mot frontvinduer, og liten ventilasjon.  må være undermotorisert! Ikke kryssholt på hekken.  Designet var mindre vellykket!

Denne er det byggetråd på her på forumet...

Link to post
Share on other sites

Passasjerferge | FINN.no

 

Denne har jeg sett mange ganger i Trondheim! Ikke akkurat noen skjønnhet men sikkert potensiale!

 

Litt i tvil med påstanden at den kan startes og seiles langs norskekysten! :worry:

Redigert av -morten- (see edit history)

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

36 minutes ago, index said:

 

Hvorfor det?

 

 

Ikke et eneste bilde av teknisk utstyr, båten er fra 55, alt av inventar peisovn osv, ser usikkra ut! I mine øyne er et så gammelt alu skrog helt på grensen! Her har det vært utmatting i materialet fukt og korosjon har nok også bidratt!

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

-morten- skrev 2 minutter siden:

I mine øyne er et så gammelt alu skrog helt på grensen!

 

Ja, det er ikke noe jeg ville ha påtatt meg ansvaret for i alle fall! Men om den er ettersett og vedlikehold burde den kunne være sjødyktig. Sier burde, da det at de poengterer at den kun trenger vedlikehold hvert tredje år indikerer at dette gjerne ikke har hatt høyeste prioritet...

 

Jeg ville ikke hatt fyr i den peisen forbi Stadt nei!

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Kanskje litt skivebom å bruke utrykket "utstyrsbombe" for å beskrive båter i 30-millionersklassen? :giggle:

I forhold til målgruppen liksom....

 

https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=279698032

Redigert av Teerex (see edit history)

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
Share on other sites

-morten- skrev On 7.11.2022 at 10.09:

Passasjerferge | FINN.no

 

Denne har jeg sett mange ganger i Trondheim! Ikke akkurat noen skjønnhet men sikkert potensiale!

 

Litt i tvil med påstanden at den kan startes og seiles langs norskekysten! :worry:

Er ikke den prisen litt optimistisk?🙄

Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! :yesnod:

Link to post
Share on other sites

https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=280441973

Godt den går fort, så kan man kjøre hjem å gå på do i stedet....

Mulig jeg er rar, men synes man får lite for pengene med pilothouse og daycruisere i denne pris/str klassen. Båt til over 1,7m, og ikke eget toalettrom engang, 45l vann, 30l kjøleskuff:eek::nonod:. Ikke rare turbåten i min verden hvertfall.

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, Gullfisk said:

https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=280441973

Godt den går fort, så kan man kjøre hjem å gå på do i stedet....

Mulig jeg er rar, men synes man får lite for pengene med pilothouse og daycruisere i denne pris/str klassen. Båt til over 1,7m, og ikke eget toalettrom engang, 45l vann, 30l kjøleskuff:eek::nonod:. Ikke rare turbåten i min verden hvertfall.

Kjekk båt for de som skal ut på hytta i skjærgården. For de som er svært bemidlet selvfølgelig. 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...