Jump to content

Dagens Finn, spesielle båtannonser (se 1. innlegg før du poster)


SamH

Recommended Posts

Denne er solid! Men jeg hadde nok savnet styreplass ute. Må være lagt ned veldig mye jobb i den Neptimen...

 

Her i havna er det noen som har en Ibiza 25 coupé eller noe slikt. Det er en tilsvarende, bare mindre og med styreplass ute også. Den kunne jeg virkelig tenkt meg også :smiley:

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...
Thomas_h skrev 22 minutter siden:

https://www.finn.no/295904697

 

Sikkert bra båt, og fint de prøver å vekke gamle design tilbake til liv....

 

MEN, kanskje brukt noe bedre bilder? Værste bildene jeg har sett fra produsent. Vet ikke om det er enkeltmannsforetak eller bare useriøst. 

Ser faktisk ut for at de er produsent av disse båtene når en leser annonsen og deres hjemme side.

Men ja helt utrolig et firma klare så dårlige bilder av et produkt til nesten 4mill

http://www.fuel-flow.no

Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra  www.fuel-flow.no  

 

Link to post
Share on other sites

Okkaby skrev for 9 timer siden:

Ser faktisk ut for at de er produsent

Ja, enig i det. Enkelte bilder et opp ned og på siden. Håper båten er bedre enn markedsføringen? Har de kjøpt noe av konkursboet til Viksund?

 

Jeg ser de har en annonse for en NB 34 elektrikk, og der ser animerte bildene noe bedre ut. 

Link to post
Share on other sites

Jepp, spesielt på bildet av pentry ser man det. Kanter oppe og nede, og veldig tydelig lys som speiler seg i brosjyren. 

 

Sikkert en fin brosjyre da. :giggle:

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Link to post
Share on other sites

Fortego skrev 4 minutter siden:

Tror det kan stemme ja, Viksund logo på rattet, og tekst på siden av båten ser ut som dårlig photoshop...

 

De vil vel neppe sette i gang produksjon før de har solgt båten. Så da har de nok ingen båt å ta bilder av ennå...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

index skrev Just now:

Så da har de nok ingen båt å ta bilder av ennå...

Enig i antagelsene dine, men legger til at det blir nok 0 solgte båter på bakgrunn av den finn.no annonsen. Jeg har et par alternativer til de, hvis de hører på;

- scan inn gammel annonse hos en som jobber med det og få gode digitale bilder. Koster max 500kr.

- snu bildene som ligger opp ned eller på siden rett vei. Koster 5 minutter.

- ikke ta med bilder av et halvt ratt.

- ingen bilder er bedre enn hva de har nå. 

 

Link to post
Share on other sites

"Breddet båt". Ser ikke helt for meg hvordan den skal takle litt sjøgang. Må jo bli kjapt fylt med sjø.

 

Men artig at noen lager en slik båt. Minner om en Pioner Multi. Bare uten baugdør. Var sikkert en plan om å lage en.

 

Må være vanskelig å finne en passende båthenger.

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Link to post
Share on other sites

tacan skrev for 2 timer siden:

https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=133852853

 

Salget av denne båten har pågått i en måned, mulig enda lenger. Hvor lang tid tar det å selge en båt?

Jeg har også lurt litt på dette uttrykket "Salg pågår" som har dukket opp i det siste. Hva er det selger/megler forsøker å oppnå med det. 

Link to post
Share on other sites

Det er bare bullshit! Aker Yachts og en haug andre meglere skriver det. Spesielt i Europa. De skriver det for å trigge eventuelle kjøpelystne. 
Det er nemlig svært sjeldent sant!

Redigert av Chilli Solbris
Rettet skrivefeil (see edit history)

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

nie skrev 10 minutter siden:

Produseres det fortsatt nye Storebro?

https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=300173888

Så å på denne tidligere idag. Fine båt om fn har 7-8 mill i overskudd på konto. 

Så ja de må jo tydeligvis produsere ennå

http://www.fuel-flow.no

Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra  www.fuel-flow.no  

 

Link to post
Share on other sites

Chilli Solbris skrev 22 minutter siden:

Det er bare bullshit! Aker Yachts og en haug andre meglere skriver det. Spesielt i Europa. De skriver det fir å trigge eventuelle kjøpelystne. 
Det er nemlig svært sjeldent sant!

Nettopp. Stresse var kanskje feil ordbruk. Skulle heller brukt trigge.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...