Jump to content

Sunseeker 62 Manhattan - tatt opp fra 107 meters' dyp


bliss X

Recommended Posts

 

Poenget er vel ikke at de satte forsikringssummen til 2 millioner, men at de hevet den fra 1,5 til 2 millioner tre dager etter

Siden du vet så mye om saken og er så sikker (sånn ca 300% vil jeg anta), så vil kanskje noen tro at du kjenner gutta veldig godt. Kanskje du til og med var med på turen, har blitt uvenn med dem senere og vil sværte dem mest mulig!

 

Dette kan kanskje SS 62 svare på?

Redigert av Uff forsiktig (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Må si denne saken jammen har strukket ut i tid, det er vel knapt noe som ikke er belyst nå så det skal godt gjøres om det kommer noe nytt på bordet nå hvis det ikke er snakk om en tilståelse. Politiet burde få langt større muligheter til å tilby strafferabatt til førstemann som tilstår og legger alle kort på bordet for å få en avklaring av saker. Hvis straffenivået generelt heves vil man få litt mer å gå på også. Det hadde vært morsomt å få se noen bilder av båten idag, fått vite mer om hva som skjer med den osv.

Link to post
Share on other sites

Ble lagt ut et bilde av den som så ut til å vært tatt i sommer. Da så den veldig bra ut på avstand. Enig at det hadde vært morsomt å fått sett bilder av innvendig. Og hvordan det så ut i motorrommet, for vil tro nåværende restaratør har tatt "før" bilder også?

Kommentar fra moderator: Info til alle som følger denne tråden, første innlegg har blitt oppdatert med diverse linker, bl.a. til bilde av båten etter at den ble solgt.

Jara Wynja

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

... er utsatt pga frankrike

Hva mener du? Er det Frankrike som land som er årsak til utsettelsen ? Er det noe som skjer i Frankrike? Er noen på tur til Frankrike?

Eller hva ?

Link to post
Share on other sites

Hva mener du? Er det Frankrike som land som er årsak til utsettelsen ? Er det noe som skjer i Frankrike? Er noen på tur til Frankrike?

Eller hva ?

Så dum er du ikke Bidevind at du trengte å stille disse spørsmåla. Du har fulgt med i tråden så du skjønte hva ss 62 mente, eller hva?

Link to post
Share on other sites

Så dum er du ikke Bidevind at du trengte å stille disse spørsmåla. Du har fulgt med i tråden så du skjønte hva ss 62 mente, eller hva?

 

Nei, må bare beklage!

"er utsatt pga frankrike" forstod jeg rett og slett ikke.

Vet at båten i sin tid kom transportert fra Frankrike, men at saken er "utsatt pga frankrike" forstod jeg ikke betydningen av.

Men har nå fått oppklaring i "ss62" 's to neste innlegg.

 

Mulig jeg har gått glipp av noe tråden slik at jeg burde ha forstått det.

Kan du vise meg hvilke?

Link to post
Share on other sites

gutta må dra ned selv tenker jeg

Dra ned selv??? Har de ikke utarbeidet en strategi, som de skal bruke mot påtalemakten.. De bør jo kunne underbygge sine påstander på en bedre måte enn hva de gjorde i Tingretten.. så er de sikker på at de blir frikjent i lagmannsretten som skal behandle saken på nytt .

 

Dermed burde de vel ha vært i Frankrike og innhentet vitner/vitneutsagn som kan underbygge deres påstander... om de mener bevisene på deres uskyldighet finnes der

Redigert av Sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Hva er status på denne ankesaken ? Har "gutta" vært i Frankrike og hentet ett eller annet som de skulle hente eller finne ut av?

 

Når skal ankesaken opp?

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Ser ut til at popkorn-spisinga har roet seg for denne gangen. :giggle:

Så i påvente av at saken blusser opp igjen. Er det noen som kjenner til hvor den ligger. Og hva status er på den i dag?

Ser ut til at det kan ha gått en vinter siden dette bildet ble tatt, så mye kan ha skjedd?

 

bilde

 

Noen må ivertfall ha lagt inn noen timer siden denne gang:

 

bilde

Jara Wynja

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Jaja, siste spikern er ikke slått inn ennå da

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Gutta har nok innsett nå at gjort er gjort og spist er spist. Dette båtkjøpet hadde aldri blitt noe kupp uansett, nå er det bare å gjøre det beste ut av situasjonen. Bruk tiden og pengene på båten, ikke på advokaten!

Link to post
Share on other sites

Saken er utsatt på ubestemt tid

Hvordan er det mulig i et rettsapparat?

 

Eller er det slik at siste ord fra staten faktisk er sagt. Men at disse karene prøver febrilsk å starte et hjul som staten har låst? Selv en anke har jo en tidshorisont?

Jara Wynja

Link to post
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...