Jump to content

Sunseeker 62 Manhattan - tatt opp fra 107 meters' dyp


bliss X

Recommended Posts

Flyter igjen, den båten gir ikke opp så lett.

Men ser jo værre ut en noen gang, flygende hollender får sterk konkurranse av bunnseekeren.

Kan jo hende det var en plan med det hele, ligger jo i Glomma, skylle den ren for salt kanskje.

 

Mvh Terje

Redigert av WGM36 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Det var nå ennå bra at den ikke var forsikret.

Hvorfor i all verden skriver du noe slikt?

Såvidt jeg har forstått er det nye eiere på denne båten. Hva det skyldes at det har blitt som det har blitt, vet ikke jeg. Kan det være hærverk eller kan det være sykdom som er grunn til at den kan ha blitt forsømt?

Hvis du ikke vet noe som vi andre ikke vet, synes jeg du nå kommer med enda et overtramp og bør sende inn en rapport på deg selv!

Link to post
Share on other sites

:thumbsup:

Synd å lese slike beskyldninger. Kjedelig for ny eier om han noen gang kommer på tur med den, også blir han nesten spyttet på og sett på som svindler pga båten er kjent, selv om han kanskje ikke har noe som helst med det :nonod:

 

Ser ut til å ligge ved Greåker Mek. verksted rett ved E6?

Redigert av Jan E. (see edit history)

Jara Wynja

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...
  • 5 uker senere...

saken er utsatt til neste år februar, tiden går på 5 te året

Beklager at jeg ikke husker alt i denne saken, men jeg tar sjansen på å spørre: Hva går saken ut på nå? Er det dom eller frifinnelse for forsikringssvindel? Eller er det om de skal ha utbetalt forsikringsoppgjør eller ikke?

Link to post
Share on other sites

  • 3 måneder senere...

Hadde nesten glemt denne saken jeg nå!! etter 4år er den altså ikke ferdig ennå! merkelig!

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

Ja, det er vel å på tide å stå frem som en av "eierne" av båten?

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Bytta nick Morten :wink:

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Link to post
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...