Viknes 6BY Svart 19.November.2011 Link til dette innlegget Svart 19.November.2011 Geir, Endelig er konto nr lagt ut. Noen båt laken er på vei. Lykke til med heving. 10% av summen er øremerket til en kald øl til deg når jobben er gjort. Lykke til Link to post
jo--and Svart 19.November.2011 Link til dette innlegget Svart 19.November.2011 Hei Geir Lykke til med hevingen. Håper at dette hjelper på nå. Har sendt noen kroner som er på vei, når endelig ktn nr kom ut. Skjønner godt at dette satt laaaaangt inne. Det står stor respekt av, og skulle egentlig vært unødvendig og utbrodere seg selv økonomisk her inne. Utrolig tøft gjort. Vi er nok flere som har lagt nede, men nå er det bare en vei, og det er oppover. Håper det går bra både med deg og heving av ubåt Link to post
Geir Hel Svart 19.November.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.November.2011 Takker og bukker til alle sammen Ble enig med dykkeren at han skal dykke for meg på onsdag eller torsdag (han har fri da) siden eg vil få tak i flere stropper å lage ein plan. Endelig båt igjen Link to post
Christel III Svart 19.November.2011 Link til dette innlegget Svart 19.November.2011 Stå på Geir:-) Da var en 500 lapp på vei fra meg også. Skulle gjerne lagt til en null, men er raka blakk selv for tiden:-) Lykke til med forsettelsen! Få han der dykkeren til å tre noen ekstra tau under kjølen din, så har du "trekke-tau" hvis det skulle vise seg at du trenger flere stropper. MvhSimon Link to post
Geir Hel Svart 19.November.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.November.2011 OMG Håpe det er skrivefeil å at det er 50. Men tusen takk uansett Ja mye derfor eg avbestilte dykking i dag så eg kan planlegge tilfelle krig løsninger. Endelig båt igjen Link to post
puddingen Svart 19.November.2011 Link til dette innlegget Svart 19.November.2011 Kor det ser ut Geir..? E det von i hengande snøre/kanner nu? Link to post
alphaman Svart 19.November.2011 Link til dette innlegget Svart 19.November.2011 hvor mye har det blitt på konton nå da Link to post
Geir Hel Svart 19.November.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.November.2011 hvor mye har det blitt på konton nå da Får bare frem di 2 første innskudda fra i går, må vel vente te mandag for å se resten Endelig båt igjen Link to post
puddingen Svart 19.November.2011 Link til dette innlegget Svart 19.November.2011 Håper du blir `rasket over` Geir :thumbsup: Link to post
Geir Hel Svart 19.November.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.November.2011 Håper du blir `rasket over` Geir :thumbsup: Er blitt det Endelig båt igjen Link to post
puddingen Svart 19.November.2011 Link til dette innlegget Svart 19.November.2011 Bra! Bruk middlene fornuftig da.. Link to post
Mix Svart 19.November.2011 Link til dette innlegget Svart 19.November.2011 Dette ble en trist tråd. Det virker som om Geir og båten virkelig trenger hverandre. Mine beskjedne 500.- er herved overført. Lykke til Geir ! Håper du lykkes ! En leser mellom linjene her at du virkelig trenger den hjelpen du kan få. Stå på ! Ikke gi deg ! Link to post
puddingen Svart 19.November.2011 Link til dette innlegget Svart 19.November.2011 Trist tråd..? voffor det..? Link to post
Mix Svart 19.November.2011 Link til dette innlegget Svart 19.November.2011 Kanskje fordi båten til Geir sank. Og at han ikke har fått den flott. Er det grunn nok ? Eller bør jeg trekke tilbake mitt bidrag ? Er det det puddingen insinuerer ? Link to post
CB. Svart 19.November.2011 Link til dette innlegget Svart 19.November.2011 Det er alltid trist når en båt går under, håper det nå ordner seg. Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
puddingen Svart 19.November.2011 Link til dette innlegget Svart 19.November.2011 Mix : NEI ! La nu Geir få en tjangs ! Link to post
Geir Hel Svart 19.November.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.November.2011 Stå på ! Ikke gi deg ! Tusen takk. Hadde aldri i min villeste fantasi at ukjente gir vekk så mye penger. Endelig båt igjen Link to post
puddingen Svart 19.November.2011 Link til dette innlegget Svart 19.November.2011 Velbekomne Geir Link to post
Geir Hel Svart 19.November.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.November.2011 Det er alltid trist når en båt går under, Takker. Pleide å sitte fremme på baugen om morgen med kaffe når det ikke regnet kraftig. Litt yr gjorde ikke noe. Så det er noe med å se kaffeplassen nedi der. Endelig båt igjen Link to post
puddingen Svart 19.November.2011 Link til dette innlegget Svart 19.November.2011 Hmm.. Geir...? Link to post
Mix Svart 19.November.2011 Link til dette innlegget Svart 19.November.2011 Mix : NEI ! La nu Geir få en tjangs ! Bidraget er overført det. På tross av en overnysgjerrig Pudding... Link to post
Atrox Svart 19.November.2011 Link til dette innlegget Svart 19.November.2011 Har også fulgt med på denne tråden og stussa både på fremdrift og fremgangsmåte, men ser jo nå årsaken. En kommer ikke så langt når det støver i lommeboka. Skulle gjerne ha hjulpet til, men befinner meg på feil side av landet. Så du får heller noen kroner på konto fra meg og, så får du ha lykke til med hevinga av "hytta" di Link to post
Fetter Anton Svart 19.November.2011 Link til dette innlegget Svart 19.November.2011 Håper folk bidrar her. Link to post
JRhansen Svart 19.November.2011 Link til dette innlegget Svart 19.November.2011 Stå på Geir..Det ordner seg nok til slutt..Hva med og gå på med 1000Liters plast dunker istede for små kannene? https://baatplassen.no/i/index.php/topic/56112-prosjekt-myra-21/ Link to post
Geir Hel Svart 20.November.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.November.2011 En kommer ikke så langt når det støver i lommeboka. Skulle gjerne ha hjulpet til, men befinner meg på feil side av landet. Så du får heller noen kroner på konto fra meg og, så får du ha lykke til med hevinga av "hytta" di Tusen takk. Hytta blir glad for det :-) Endelig båt igjen Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn