Jump to content

Da ble skuta mi ein ubåt


Geir Hel

Recommended Posts

Hei Geir

Lykke til med hevingen. Håper at dette hjelper på nå.

Har sendt noen kroner som er på vei, når endelig ktn nr kom ut.

 

Skjønner godt at dette satt laaaaangt inne. Det står stor respekt av,

og skulle egentlig vært unødvendig og utbrodere seg selv økonomisk her inne.

Utrolig tøft gjort. Vi er nok flere som har lagt nede, men nå er det

bare en vei, og det er oppover. Håper det går bra både med deg og heving av ubåt

Link to post
Share on other sites

Stå på Geir:-)

 

Da var en 500 lapp på vei fra meg også. Skulle gjerne lagt til en null, men er raka blakk selv for tiden:-)

 

Lykke til med forsettelsen!

 

Få han der dykkeren til å tre noen ekstra tau under kjølen din, så har du "trekke-tau" hvis det skulle vise seg at du trenger flere stropper.

Mvh
Simon

Link to post
Share on other sites

Har også fulgt med på denne tråden og stussa både på fremdrift og fremgangsmåte, men ser jo nå årsaken. En kommer ikke så langt når det støver i lommeboka. Skulle gjerne ha hjulpet til, men befinner meg på feil side av landet. Så du får heller noen kroner på konto fra meg og, så får du ha lykke til med hevinga av "hytta" di :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

En kommer ikke så langt når det støver i lommeboka. Skulle gjerne ha hjulpet til, men befinner meg på feil side av landet. Så du får heller noen kroner på konto fra meg og, så får du ha lykke til med hevinga av "hytta" di :thumbsup:

 

Tusen takk. Hytta blir glad for det :-)

Endelig båt igjen

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...