jo--and Svart 16.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2011 Jeg er optimist og tror det går greit i morgen. Ønsker dere masse lykke til. Utrolig kjekt at du får hjelp. Får håpe at du Geir, og hjelpere, kan senke skuldrene etterpå. Igjen lykke til og all honnør til hjelpere Link to post
Lovart låring Svart 16.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2011 spennemde! Lykke til i morgen! Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Geir Hel Svart 16.Desember.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2011 Jeg er optimist og tror det går greit i morgen. Ønsker dere masse lykke til. Tusen takk. Eg ser ganske lyst på at noe skjer imorgen Endelig båt igjen Link to post
simsi Svart 16.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2011 Da har jeg og pakket bilen, er nok i ølen rundt 09.30-10.00 Link to post
Geir Hel Svart 16.Desember.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2011 Kanon bra. Bussen min går 9.05 så eg er der 09.30 Endelig båt igjen Link to post
free Svart 16.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2011 Dette er fett Geir! Nå skjer det saker å ting, ønsker dere lykke til i morgen, håper dere får en maritim knalldag! Link to post
Romsdaling Svart 16.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2011 Lykke til, håper dette går bra!! Link to post
Geir Hel Svart 16.Desember.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2011 Takker. Heldigvis meldt stille vær å nesten opplett Endelig båt igjen Link to post
GlennIversen Svart 16.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2011 Fulgt med på tråden her fra dag 1, triste greier dette her. (hadde selv en bitteliten plastbåt som ble ubåt i sommer Link, og slikt er ikke gøy. All ære til alle som har kommet med støtte her inne, og viser virkelig at dere bryr dere. Det er helt utrolig hvor mye hjelp og støtte båtfolket her inne gir og viser i all sin prakt til en stakkar som virkelig er ute å kjører. Til dere som skal løse denne saken i morgen, LYKKE TIL og vær forsiktige, husk på famile, slekt og venner, de alle vil nok ha dere trygt hjem så det kan feires en gledelig jul dette året også. Ellers så vil jeg også ønske alle her inne en riktig god jul. Ha en fin dag Link to post
Faxen Svart 16.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2011 Holder tomler og fingere krysset for at alt går bra. Lykke til til dere alle som deltar. Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
millisivert Svart 16.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2011 (redigert) Og en VIKTIG ting: Når/hvis/om dere får nok futt i løfteballonger/kanner/tønner/luftmadrasser/rema-poser/Fôrsekker til at skuta begynner å flyte mot overflaten så SKAL ALLE DYKKERE OPP. Ikke "bare sjekke festet", "bare feste en stropp til", "bare se om ...." det er sånnt folk dør av, så vær forsiktig. Redigert 16.Desember.2011 av millisivert (see edit history) Link to post
Geir Hel Svart 16.Desember.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2011 Ja me skal være forsiktige Endelig båt igjen Link to post
Lovart låring Svart 16.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2011 Ja, overmot er farlig. så vær forsiktige! Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
jensc74 Svart 16.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2011 utrolig bra tråd.... lykke til. Link to post
Sjeldenutpå Svart 16.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2011 Planen er å få litt flyt gjennom provisoriske fester, og så få stropper skikkelig under den i tilfelle seinere kranløft ? Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Møkkalasset Svart 16.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2011 Hvis dette går bra blir det et kanon førstesideoppslag i VG eller annen rikskanal. Makan til støtte og entusiasme skal man lete lenge etter. Ekte båtentusiasme. Link to post
puddingen Svart 16.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2011 Power of baatplassen Link to post
Kaptein Thomas Svart 16.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2011 Så bra!! Er noen utpekt som foto- og videoansvarlig? Skvulp BåtforeningNor Star 290, 2001Hjemmehavn; Slependen, Bærum Link to post
JGH Svart 16.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2011 Kamera skal med ja BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Geir Hel Svart 16.Desember.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2011 Er noen utpekt som foto- og videoansvarlig? Eg håpe søstera mi dukke opp å tar seg av den biten Endelig båt igjen Link to post
Hans-Petter Svart 16.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2011 Stå på lykke til Link to post
Kaptein Thomas Svart 16.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2011 Supert! Håper virkelig dette går bra! Lykke til, alle sammen Skvulp BåtforeningNor Star 290, 2001Hjemmehavn; Slependen, Bærum Link to post
Hakkannen Svart 16.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2011 Blir en spennende dag i morgen, finnes ikke tvil om det! Lykke til Link to post
Dinamo Svart 16.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2011 Eg ønsker dåke all verden lykke til i måro. Og gløym ikkje ein masse heit kaffi til ledige stunder, der det ikkje er arbeid for anna enn pumper Magne Link to post
logget av Svart 16.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2011 Ja lykke til med hevingen Geir, men som andre også har nevnt vær forsiktige. Har du forresten fått lappet tørrdrakten? Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn