Jump to content

Da ble skuta mi ein ubåt


Geir Hel

Recommended Posts

litt seint å komme med ideer nå (har ikke sett tråden før )har vært med å hevet en 43 fots skøyte for et år siden. jeg dykket og stifte bygnings plast rundt hele skroget og alle åpninger .tre store pumper .fra vi startet pumpene til båten var oppe gikk det 20 minuter ingen som så det trodde det var mulig.jobben bestod mest i å feste plasten.den lå dog ikke ved kai så det var ingenting den kunne komme under når den kom opp.har hørt at dette er blitt gjort med båt helt nede på 15 meters dyp.håper du lykkes.

Link to post
Share on other sites

http://www.ta.no/nyheter/article4500686.ece når redningsskøyta kan gjøre det her kan jeg ikke skjønne at Geir skal ha noe umiddelbart å frykte fra myndighetene. Hvorfor i all verden tar den ikke med seg til land og får kastet den forsvarlig? kasta en dregg oppi og pent slept den til en slipp?

 

rettelse kystvakta var også med

Redigert av Arne Hansen (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jeg regner nå med at båten er oppe ? Eller at resulatet har blitt begravning ?. Håper naturligvis på det første men nå må du få se å få ut fingeren Geir og levere resulatater slik at kronerulligenen ikke har vært forgjeves :thumbsup:

 

Legger samtidig til at det er herlig vi kan hjelpe hverandre når det behøves. Det er spesielt for båtfolk. Håper at fok i båt kommer etter. :yesnod:

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Link to post
Share on other sites

dere kan ikke få en strop til land så dere kan få lea litt på båten ved å nappe litt i den med en traktor stor bil eller liknende? Eller bare fylt masse luft inn i lasteluka for å se om det blir noen luftlommer som kan gi oppdrift hvis den ligger på siden enda da

Redigert av Arne Hansen (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Mulig jeg donererer 10 båtpenger men kan ikke se med min beste vilje og med tanke på alle rådene at denne settingen kommer til å ende opp med positivt fortegn. :thumbsup:

 

Dersom vi skulle holdt på slik i det private næringsliv tror jeg alle hadde vært konkurs før trusen hadde blitt påsatt.

 

Håper det går bra men nå Geir...... GÅ TO WORK: :yesnod:

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Link to post
Share on other sites

hihi ja for Norge er jo et veldig vanskelig land å drive privat næringsliv i haha. Ikke for å kritisk her, men det er noe i det med å få til noe med to tomme hender. Å overta forretningen til far med et ferdig bygget nettverk og det offentlige som skriker etter tjenester = ikke veldig vanskelig å drive.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...