Geir Hel Svart 21.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2012 Ikke hør på det vanlige hylekoret som hyler om alt hva du bør og ikke bør gjøre. Båtlivet er for alle, stor eller liten, med tykk eller tynn lommebok! Fernanda Tusen takk Endelig båt igjen Link to post
bliss X Svart 21.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2012 Du må endre i profilen din Geir. Du har ikke lenger 35 fots ubåt Link to post
Hafrsfjord Svart 21.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2012 Bare ett lite spørsmål slik mot slutten.... Tidligere forsøk på heving strandet vel på at dere ikke fikk stroppene under/rundt skuta........? Hva slags metode brukte bergningsmannskapene for å få stroppene på rett plass? Link to post
Geir Hel Svart 21.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2012 Du har ikke lenger 35 fots ubåt Ups Fiksa nå Endelig båt igjen Link to post
Geir Hel Svart 21.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2012 Tidligere forsøk på heving strandet vel på at dere ikke fikk stroppene under/rundt skuta........? Hva slags metode brukte bergningsmannskapene for å få stroppene på rett plass? Stemme det, vi fikk ikke stropper under kjølen. Bergingsmannskapene løfta akterenden så de fikk stropper under, de var heldig å brukte stropp som var surra rundt akslingen fra siste heve forsøk ifra oss. De brukte ca 1 time på å fjerne kanner/fat og tauverk før hevingen kunne starte Endelig båt igjen Link to post
alphaman Svart 21.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2012 blir det prosjekt tråd om plattgattern nå Link to post
Geir Hel Svart 21.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2012 Det blir vel ein plattgatter mekke tråd mens eg leter etter ny/gammel hytte på sjøen Endelig båt igjen Link to post
Geir Hel Svart 21.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2012 Ja glemte å redigere noe i går. Eg har ikke medalje i skyting (rett skal være rett) Endelig båt igjen Link to post
Kal-El Svart 21.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2012 Gratulerer så mye! Håper du kan realisere båtdrømmen igjen, og da vet jeg at du kalkulerer inn forsikring:) Link to post
rogeri Svart 22.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2012 Eg har ikke medalje i skyting (rett skal være rett) Å ikke så beskjeden nå! Du har nu hvertfall skutt gullfuglen..i forhold til at kommunen tok grep..! Vet ikke hva som rangerer høyest?.. Dette må være årets bragd Link to post
Seilaren Svart 22.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2012 Gratulerer med at båten er borte. Håper du har fått, og får nattesøvnen tilbake, og kan vende hode fremover. Vi sees kanskje på Ryfylketreff til sommeren? :) God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Geir Hel Svart 22.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2012 Håper du har fått, og får nattesøvnen tilbake, og kan vende hode fremover. Vi sees kanskje på Ryfylketreff til sommeren? :) Takker. Har ein mega kip søvnrytme, legge eg meg før 00.00 så får eg sove max 3 timer,så da blir det laaaaange dager. legge eg meg rundt 05.00 så kan eg sove 12 timer,da blir det korte dager. Når det gjelder ryfylketreff så får me se hvordan det klaffer med østfoltreffet eg skal på Endelig båt igjen Link to post
Geir Hel Svart 23.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2012 Fikk tlf ifra brannsjefen (han er trebåt entusiast) eg kunne være glad det endte slik det endte, for den var ikke så bra som eg trodde,masse mold, han stakk fingeren langt inn i spanta Endelig båt igjen Link to post
Treskolars Svart 23.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2012 Fikk tlf ifra brannsjefen (han er trebåt entusiast) eg kunne være glad det endte slik det endte, for den var ikke så bra som eg trodde,masse mold, han stakk fingeren langt inn i spanta Er det det som kalles en JORDnær brannsjef ? Link to post
CB. Svart 23.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2012 (redigert) Synes du bør ta med han brannsjefen ved neste trebåtprosjekt, det kan være lurt Redigert 23.Januar.2012 av Contraband (see edit history) Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
rogeri Svart 23.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2012 Bare han ikke får jordslag.... Link to post
Superkul Svart 23.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2012 enda lurere er og ta med brannsjefen og kjøp tuperware båt neste gang lykke til videre og måtte du snuble over drømmebåten en gang Prosjekt Draco-2100 Link to post
logget av Svart 23.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2012 Ja glemte å redigere noe i går. Eg har ikke medalje i skyting (rett skal være rett) Da kan man kanskje konkludere med at du må konsentrer deg veldig godt for å unngå bomskudd ved neste båtkjøp. Det går jo fint å ta seg en slik på svaberget mens man venter på å treffe blink. Link to post
SeaQueen Svart 23.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2012 Ja, ja..... Lykke til med neste prosjekt. Håper du får te ein hytte på sjøen i umiddelbar nærhet til Romsa..... Link to post
Snakkes Svart 31.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2012 Fått deg ny skute eller? Link to post
Geir Hel Svart 31.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2012 Nei har ikke det, er på jakt etter ett stort nok skrog som takle campingvogna mi. Da tar eg opp ein gammel drøm Klør i fingrene her Endelig båt igjen Link to post
Snakkes Svart 1.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2012 lykke til.... Link to post
JGH Svart 1.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2012 Nei Geir, du har missforstått her. Campingvogner skal ver på land. BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
logget av Svart 1.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2012 Som en kjenning av meg svarte da han hadde gjort noe utenom det vanlige og ble spurt om hvilken glede han hadde av dette i ettertid. Ja den eneste gleden måtte vel være å ha gjort noe alle advarte han mot å gjøre. Link to post
Geir Hel Svart 1.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2012 Blir plast på meg denne gangen Endelig båt igjen Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn