Jump to content

Da ble skuta mi ein ubåt


Geir Hel

Recommended Posts

En flaske vin eller kanskje en eske konfekt levert på kontoret hvis løsningen ble bra

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Håper at du får orden på ubåten din. Men med all respekt så bør du vel styre unna nye håpløse prosjekt. Denne båten du nå har på bunn bør vel være en tankevekker for hva du kan forvente deg av slike prosjekt.

 

Skaff deg noe som er håndterlig både økonomisk og størrelsesmessig.

 

Lykke til med båtlivet videre.

Link to post
Share on other sites

Så ut som det var et godt potensiale for en kjekk bruksbåt. Kanskje ikke noe hytte på sjøen men, men...

Er det mye råte i den?

 

 

Skråget ser bra ut, men må innrømme at eg ikke har studert båten så mye. Kommer sikkert te å legge den ut for salg.

Men stelle båten litt å få komme meg ut med den så ser eg hvordan ståa er :thumbsup:

Endelig båt igjen

Link to post
Share on other sites

Hei ein liten oppklaring her, det var ein mellomperson som fiksa møte med teknisk sjef,der det kom frem om min økonomiske situasjon og mine forsøk av heving av båten pluss støtte her på baatplassen av både økonomisk og forslag.

Derfor kom frafallet økonomisk vist komunen skulle hjelpe meg siden det var gjort så mye forsøk på å fjerne båten.

Dette er ikke slik kommunen opererer men når det skranter økonomisk å mangel på hjelp privat, å eg får hjelp av så mangen ukjente folk,så blir dette seende ut som ett bidrag fra komunen da ein ser på meg at dette har tappa meg for energi og søvn i 100 dager (på grennsa til innleggelse her) Får (han er narkoman) blikk når eg er å handler.

Eg tar heller ikke lett på det at andre skal ordne opp i mitt rot, men eg har heller ikke gitt faen i mitt rot.

 

Må takke for all hjelp her :thumbsup: Uten dokke så hadde eg sotte igjen med monster regning ifra komunen.

Endelig båt igjen

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...