Jump to content

Da ble skuta mi ein ubåt


Geir Hel

Recommended Posts

 

Tidligere forsøk på heving strandet vel på at dere ikke fikk stroppene under/rundt skuta........?

Hva slags metode brukte bergningsmannskapene for å få stroppene på rett plass?

 

 

Stemme det, vi fikk ikke stropper under kjølen.

 

Bergingsmannskapene løfta akterenden så de fikk stropper under, de var heldig å brukte stropp som var surra rundt akslingen fra siste heve forsøk ifra oss.

 

De brukte ca 1 time på å fjerne kanner/fat og tauverk før hevingen kunne starte

Endelig båt igjen

Link to post
Share on other sites

Håper du har fått, og får nattesøvnen tilbake, og kan vende hode fremover. Vi sees kanskje på Ryfylketreff til sommeren? :)

 

 

Takker. Har ein mega kip søvnrytme, legge eg meg før 00.00 så får eg sove max 3 timer,så da blir det laaaaange dager. legge eg meg rundt 05.00 så kan eg sove 12 timer,da blir det korte dager.

 

Når det gjelder ryfylketreff så får me se hvordan det klaffer med østfoltreffet eg skal på :giggle:

Endelig båt igjen

Link to post
Share on other sites

Ja glemte å redigere noe i går. Eg har ikke medalje i skyting (rett skal være rett)

Da kan man kanskje konkludere med at du må konsentrer deg veldig godt for å unngå bomskudd ved neste båtkjøp.

 

Det går jo fint å ta seg en slik :drink: på svaberget mens man venter på å treffe blink.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...