Jump to content

Østfoldtreffet 2012


Pettern1972

Forslag til Dato:  

139 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Jeg kommer, men om jeg ikke får noe båt denne sommern heller regner jeg med at det greit at jeg hiver meg på motorsykkelen en tur?

 

 

.......... Motorsykkel har jeg også. Dette blir bra :lol:

 

Dersom dere seriøst vurderer å kjøre sykkel, er jeg med. Har ikke overnattingsbåt så det er uaktuelt å være der hele helga for min del. Dersom dere kommer på sykkel, kan vi jo treffes og kanskje ta en liten kveldstur på lørdag til Skjærhalden e.l. Min er også Rød... :thumbsup:

 

Sorry for halvveis avsporing :wflag:

Link to post
Share on other sites

Lurt om du ligger innerst da kanskje........

Hehe ellers så regner jeg med at det er fendret godt på de innerste båtene - er vel vanlig høflighet det :thumbsup: . Nei får se litt i kartet om vi flyter inn, så blir det vel å ankre tenker jeg


"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

Link to post
Share on other sites

Hadde blitt interessant det fru Jacobsen. Han bød meg, mellom linjene, opp til "dans" i går på chatten etter at jeg spurte vedkommende om hvorfor han holder på slik i denne tråden. Samt, at det skal innrømmes at jeg hadde et par teorier som vekslet mellom psykiatrien og barnepsykologiens ABC. hehehe... Rett skal være rett....

 

Det hører også med til historien at jeg regner med å treffe Thalassa på Edholmen i sommer, og har fortalt Thalassa at det da er best at han har en iskald klar. :cheers_wine:

 

redigert: Slik jeg ser det Thalassa, så kan du kun være en av to personer jeg vet har viking 31. Om du er den jeg tror du er, med en positiv medvirkning mht redningsarbeide ved et båtforlis/brann i fjor sommer, så ser jeg virkelig frem til å ta en pils med deg i sommer. Bare slapp av litt her inne... please....

Redigert av Lovart låring (see edit history)

Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!
Hilsen Arne.
 

Link to post
Share on other sites

Slapp av folkens, Thalassa 2 har kanskje sagt mye rart her inne, men han er akkurat like velkommen på treffet som alle andre. Mye rart er skjedd i dag og mye er i ferd med å falle på plass i dag, men for ikke å skremme hverken Edholmen-fans eller Sand-fans velger vi å vente med å gå ut med det, til disse avtalene er på stell.

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

Link to post
Share on other sites

Ja jeg må nok komme en tur innom og hilse på alle mine nye venner på :flag_bp:

 

Synes jeg absolutt Thal.

 

Og i og med at jeg allerede har utfordret deg på at det er best at du har en iskald pils å by på når jeg ser deg og båten din, garanterer jeg deg en iskald en i fra kjøleskapet ombord om du skulle snubble innom, so help me god....hehehe :flag_bp:

Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!
Hilsen Arne.
 

Link to post
Share on other sites

Hadde blitt interessant det fru Jacobsen. Han bød meg, mellom linjene, opp til "dans" i går på chatten etter at jeg spurte vedkommende om hvorfor han holder på slik i denne tråden. Samt, at det skal innrømmes at jeg hadde et par teorier som vekslet mellom psykiatrien og barnepsykologiens ABC. hehehe... Rett skal være rett....

 

Det hører også med til historien at jeg regner med å treffe Thalassa på Edholmen i sommer, og har fortalt Thalassa at det da er best at han har en iskald klar. :cheers_wine:

 

redigert: Slik jeg ser det Thalassa, så kan du kun være en av to personer jeg vet har viking 31. Om du er den jeg tror du er, med en positiv medvirkning mht redningsarbeide ved et båtforlis/brann i fjor sommer, så ser jeg virkelig frem til å ta en pils med deg i sommer. Bare slapp av litt her inne... please....

Du er ikke så dum du...Nå må jeg bli litt snillere nå som du vet hvem jeg er... :wflag:

Link to post
Share on other sites

Slapp av folkens, Thalassa 2 har kanskje sagt mye rart her inne, men han er akkurat like velkommen på treffet som alle andre. Mye rart er skjedd i dag og mye er i ferd med å falle på plass i dag, men for ikke å skremme hverken Edholmen-fans eller Sand-fans velger vi å vente med å gå ut med det, til disse avtalene er på stell.

 

Om 50 år er allting glemt, uansett :giggle: Men tenker at det blir akkurat så gøy og ålreit som det man gjør det til..

Tresfjord 28 med Perkins 4.108

Achilles LS4 med Mercury XP10

Rederinne og Kaptein på M/S FARS VILJE II

HA EN TRYGG OG FIN SEILAS

Link to post
Share on other sites

Du er ikke så dum du...Nå må jeg bli litt snillere nå som du vet hvem jeg er... :wflag:

 

Ah bulls eye... respect! :wflag:

 

som sagt var.... Iskald borg står klar ombord, og den har navnet ditt over hele seg.

 

:cheers:

Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!
Hilsen Arne.
 

Link to post
Share on other sites

Takk skal du ha...vi skal nok få det morro på edholmen... :cheers_wine:

 

Morro med Edholmen da ........ :giggle::giggle::giggle::giggle:

 

Heller tragisk med Edholmen :cryin: :cryin: :lipseal:... ingen framdrift der, og livsfarlig høl i fjellet.

Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk

Link to post
Share on other sites

Heller tragisk med Edholmen :cryin: :cryin: :lipseal:... ingen framdrift der, og livsfarlig høl i fjellet.

 

Det er jo i grunnen ikke noe vanskeligere enn å holde seg unna det livsfarlige hølet i fjellet da JanP. Det er bryggeanlegget som er tiltalende på Edholmen. Det hølet du snakker om er også på inngjerdet område som gjster skal holde seg unna uansett. At folk ikke holder seg unna dette området må jo stå for dems egen regning. Det er ikke aktuelt å sitte i den gropa å grille uansett.

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...