Jump to content

Jeg slår et slag for Oscarsborg!


KongKing

Recommended Posts

Se der ja :-) la merke til en W23 som putret forbi i sted :-)

 

Pizzaen er knallgod her synes jeg. Skal prøve en bonus spesial neste gang ;-)

 

Ellers så var Embla innom og tok en liten prat før de steamet videre sydover.

Jeg hadde helt glemt det, men det er jo Trawlertreff om 2 uker. Får melde meg på.

 

bilde

 

Stille og rolig her på borgen i kveld. 8 båter uten om meg. Hadde nesten regnet med flere.

Mvh. SAP

Link to post
Share on other sites

Går til Borgen etter jobben imorgen. Skal forsøke å lure meg avgårde litt tidlig. Har billetter til operaen på lørdag, så vi tar med godt med varme klær og regntøy. Brrrrrr

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Tar en ferieuke jeg også da, men tror nok jeg putrer forbi Oscarsborg på veien ned...

Du får svinge innom på veien hvis vi er der når du passerer. :smiley:

Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk

Mazda 929Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5

 

Link to post
Share on other sites

Tar en ferieuke jeg også da, men tror nok jeg putrer forbi Oscarsborg på veien ned...

Du får svinge innom på veien hvis vi er der når du passerer. :smiley:

Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk

Mazda 929Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5

 

Link to post
Share on other sites

Jammen ser det ut som poleringen din har holdt godt i løpet av sesongen SAP(om du ikke har juksa i løpet av ferien da) :thumbsup:

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Link to post
Share on other sites

Voksen har holdt meget bra. Best holdbarhet av det jeg prøvd hittil.

Fortsatt vannprelling etter 4 Mnd :-)

 

Men jeg skal tilstå at jeg tok en litt nøyere omgang med polish og voks nå etter ferien på noen utsatte horisontale flater som f.eks toppen av rekkene og fordekket ;-)

 

bilde

Mvh. SAP

Link to post
Share on other sites

Her har jeg litt å strekke meg etter ser jeg.

Får brette opp ermene etter sesongen er slutt og kalkulere med maaaange timers jobb.

(det ser for øvrig ikke ut til at vi får leid noen hall denne sesongen, men jobber med å få til en løsning for neste år)

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...