Jump to content

Massevelt i Bærum


Enzo

Recommended Posts

Synd du ikke selv skjønner ironien da.... :wink:

Jeg er nok litt for enkel... Og du bruker en enkel fluktmulighet..

 

Er klar over at det kreves intelligens noe under middels for å skjønne min ironi ja.....

Så lenge holdt holdt du ja..

Det er som er fint, er at det finnes forskjellige typer intelligens. Jeg verdsetter sosial intelligens ganske høyt. Det gjør muligens ikke du...

 

Det er nok flere som sliter med å se ironien din.

Godt det ikke bare er meg..

En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil...

Link to post
Share on other sites

Boywonder, mennesket er av natur slik at de som ofte/hele tiden forsøker å initiere lavere iq hos andre med debbatanter MÅ gjøre det for å skjule sine svakere sider mht til intelligens. Kanskje også andre ting.

 

Andre igjen, må fremstå som verdensmestere for å "være en i gjengen" og tror med dette at de kanskje lykkes.

 

Fra tid til annen har du disse to i èn og samme person..............

Link to post
Share on other sites

Synes Sydvesten trenger en juleferie, virker som det er en smule for varmt for ham der han holder til.

 

Tenker han sitter å gnir seg i hendene over slike innlegg som dettte og de over og samler amunisjon til angrep ved en senere anledning, men det er nå bare mine tanker..

Det kan ikke dokumenteres og er ikke en påstand.

Link to post
Share on other sites

Hvis intelligensen er høyere enn kolesterolinnholdet så går det greit har jeg hørt? Om det da er snakk om psykisk eller psykisk helsetilstand er jeg noe usikker på, men så skjønner jeg heller ikke hvorfor seilbåtene velter på land.

 

Jeg har trolig et lavt kolesterolinnhold og kommer til å leve lenge. Med mindre jeg blir truffet av en seilbåt som velter.

 

Ellers vil jeg hedre vår søta bror Gunga din som kan lære oss Nordgrabbar om de negative sidene ved å la riggen stå på under vinterlagring. :flag_sw::santcheer1:

Link to post
Share on other sites

Brynjar: Jeg hadde vel ikke lagt inn den lenken om det ikke var det jeg trodde hadde hendt vel?

 

:lol: Hehe.. du var rimelig sikker på den ja?

 

 

Synes bare synd på de stakkarene som har båtene under den Happybåten.. Ikke mye stas å måtte ut å rydde opp i sånt, vi får håpe det ikke begynner å regne..

.

.

bmhe

Link to post
Share on other sites

Siden båten ikke hadde noe telt på er det - i henhold til linken Gunga Din viser til - slik at båten kunne tålt dobbelt så mye vind før den veltet hvis masta ikke var på..............

 

du ser inget som Krimart glemt.......

 

her kan du få lite tips fra ett annet forsikringsellskap

 

http://www.alandia.com/files/Alandiakundtidning052.pdf

 

du kan reducere den totale vindkraften på båten med 30% genom att ta ned masten.....

 

sejlere som vart med någre år dom vet dette genom erfaring, 'empiriskt'....

 

det finns til og med dom som plokker av presseningen når dom vet att det er en orkan på väg in.

 

20m i kasten som krimart räknat med er alltför lavt ...tror ikke en båt välter i en medelvind på er det 15m/s?!

 

blåser det storm.....så kan du ha orkanstyrke i kasten....o det er kasten som drar ikull båterne...

 

Og der fikk jeg en stripe til..... lurer på hvor mange fler jeg må ha før roaldbj lar meg føre Swan? :wink:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...