Sydvesten Svart 1.August.2013 Del på Facebook Svart 1.August.2013 (redigert) I følge MT så er det nok det ja, siden han og datteren hengte seg opp i at grundere får uttale seg i riksdekkende fjernsyn.. Selv synes jeg det er positivt at grundere slipper til.. Men strengt tatt så fortsetter vi jo avsporingen av tråden som MT startet i sin vanlige stil, så det er nok best vi lar saken ligge.. Redigert 1.August.2013 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Sjeldenutpå Svart 1.August.2013 Del på Facebook Svart 1.August.2013 Ok. Hm.. Den prikkede ruta på nrk/sommer viser langenuen. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Sjeldenutpå Svart 1.August.2013 Del på Facebook Svart 1.August.2013 Fikk ennå en bekreftelse nå. Igjennom Luksund og innafor skorpo :-) Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
dude Svart 1.August.2013 Del på Facebook Svart 1.August.2013 Skal du inn og møte dem Sæbø? Jeg venter på dem i byfjorden nå Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 1.August.2013 Del på Facebook Svart 1.August.2013 Ja, men usikker på hvor vi legger oss å vente. Fedjeosen no ser eg på tv, så du har litt å vente då:-) Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Sydvesten Svart 2.August.2013 Del på Facebook Svart 2.August.2013 Fin tur til Rosendal i dag, og mener jeg så en kjent baatplassen båt liggende fortøyd rett ved Sjøkurs i Bergen, fortøyd på yttersiden av en gammel båt.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Ruby Svart 2.August.2013 Del på Facebook Svart 2.August.2013 Det var nok Poseidon II på utsiden av den flotte gamle Vulcanus Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 3.August.2013 Del på Facebook Svart 3.August.2013 Jepp, stemmer det ja... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
-morten- Svart 3.August.2013 Del på Facebook Svart 3.August.2013 Hvilken vakker trebåt som lå utenfor Rosendal? Noen som har peiling? Nydelig salongbåt Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Zenit Svart 3.August.2013 Del på Facebook Svart 3.August.2013 Ja nei den Boknafjorden den Boknafjorden http://www.rogalandsavis.no/video/article6789824.ece Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 3.August.2013 Del på Facebook Svart 3.August.2013 Trur salongbåten kanskje tilhører en på Halsnøy. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
fiskebaat Svart 4.August.2013 Del på Facebook Svart 4.August.2013 Her er noen flotte bilder mens Rangvald Jarl var en kystens stolthet og ikke som nå, en amputert raring. Når været var for dårlig til at passasjer og sykehustransporter fra prammene utenfor Berlevåg og Gamvik kunne bruke leideren så ble de heist ombord i kurv . Lurer på hvor mye straff en har fått i dag om en har gjort det. http://digitaltfortalt.no/things/dramatikk-p-havet/H-DF/DF.1838 Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 7.August.2013 Del på Facebook Svart 7.August.2013 Endelig smeigevær og masse følgebåter inn til Lillesand. Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 7.August.2013 Del på Facebook Svart 7.August.2013 Ergelig at de ikke filmet oss, da vi vinket utforbi Pysen, norges sydligste punkt! Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 7.August.2013 Del på Facebook Svart 7.August.2013 Lillesand ruler! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
lano2 Svart 7.August.2013 Del på Facebook Svart 7.August.2013 Lillesand = gynging Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 7.August.2013 Del på Facebook Svart 7.August.2013 Kjøp campingvogn! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Sydvesten Svart 8.August.2013 Del på Facebook Svart 8.August.2013 Trivelig program fra Lillesand ja.. og til helgen er det slutt.. så får en se om Oslofolket bidrar til en verdig avslutning.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Astor Svart 8.August.2013 Del på Facebook Svart 8.August.2013 Planen er for oss å møte Sjøkurs ved Filtvet og så følge den et stykke forbi Drøbak. Så får Oslofolket overta. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
sap_2000 Svart 8.August.2013 Del på Facebook Svart 8.August.2013 (redigert) Fra en som ikke har fulgt med så mye på turen; ca når passerer den Drøbak og når skal den være i Oslo? Redigert 8.August.2013 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 8.August.2013 Del på Facebook Svart 8.August.2013 Den er i Oslo på lørdag, avsluttning i usentrale strøk på Østlandet Kommer til Arendal i dag, men jeg fikk en legetime for 4 mnd siden... å akkurat på sekundet.. når den tøffer til havn Kan du komme ned å møte den i stedet for meg SAP.. vikartjeneste.. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
sap_2000 Svart 8.August.2013 Del på Facebook Svart 8.August.2013 Takker for info BL :-) skal se om jeg får tatt med opphavet og noe familie ut. Kunne jo kommet til Arendal, bare jeg får låne båten din og en Bjørn Løvjomåsdrakt (meget solbrun drakt) så vil ingen merke forskjell, lol :-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 8.August.2013 Del på Facebook Svart 8.August.2013 Haha.. Jeg skal legge igjen en av draktene jeg bruker... :) båten ligger klar.. :) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Knutzen1 Svart 8.August.2013 Del på Facebook Svart 8.August.2013 Hvem betaler for at redningsskøytene skal være lettbåten til NRK hele sommeren? Noe verre sløsing med ressursene kan du se langt etter... Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 8.August.2013 Del på Facebook Svart 8.August.2013 (redigert) Hvem betaler for at redningsskøytene skal være lettbåten til NRK hele sommeren? Noe verre sløsing med ressursene kan du se langt etter... Redningsskøytene går nok i området fra før, så det koster vel stort sett det samme om dei følger etter Sjøkurs eller om dei går en annen veg? Einaste forskjelen er at dei får god reklame når dei følger Sjøkurs, om en ser bort i fra dei som ikkje ser nytten av det. Om du har fulgt med, så har du sikkert sett at det har vært ekstremt med småbåter som har fulgt Sjøkurs, så det er eit stort potensiale for at det kunne skjed ei ulykke. Da er redningskøyta uunværlig å ha rett i nærheta. Det tar seg ikkje godt ut på TV at en eller fleire småbåter går ned uten å få hjelp fra redningskøyta. Da kunne enn sagt "Hvorfor tok dei seg ikkje råd til å la redningskøytene langs kysten holde følge med Sjøkurs for å unngå ulykker og passe på at småbåttrafikken følger regler og holder avstand?" Redigert 8.August.2013 av bellen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.