Jump to content

Sommerbåten minutt for minutt NRK


Lagavulin

Recommended Posts

I følge MT så er det nok det ja, siden han og datteren hengte seg opp i at grundere får uttale seg i riksdekkende fjernsyn.. Selv synes jeg det er positivt at grundere slipper til.. Men strengt tatt så fortsetter vi jo avsporingen av tråden som MT startet i sin vanlige stil, så det er nok best vi lar saken ligge..

Redigert av Sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Fin tur til Rosendal i dag, og mener jeg så en kjent baatplassen båt liggende fortøyd rett ved Sjøkurs i Bergen, fortøyd på yttersiden av en gammel båt..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Jepp, stemmer det ja...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Her er noen flotte bilder mens Rangvald Jarl var en kystens stolthet og ikke som nå, en amputert raring.

Når været var for dårlig til at passasjer og sykehustransporter fra prammene utenfor Berlevåg og Gamvik kunne bruke leideren så ble de heist ombord i kurv .

Lurer på hvor mye straff en har fått i dag om en har gjort det.

 

 

http://digitaltfortalt.no/things/dramatikk-p-havet/H-DF/DF.1838

Link to post
Share on other sites

Trivelig program fra Lillesand ja.. og til helgen er det slutt.. så får en se om Oslofolket bidrar til en verdig avslutning..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Den er i Oslo på lørdag, avsluttning i usentrale strøk på Østlandet :wink: Kommer til Arendal i dag, men jeg fikk en legetime for 4 mnd siden... å akkurat på sekundet.. når den tøffer til havn :headbang: Kan du komme ned å møte den i stedet for meg SAP.. vikartjeneste.. :thumbsup:

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Hvem betaler for at redningsskøytene skal være lettbåten til NRK hele sommeren? Noe verre sløsing med ressursene kan du se langt etter...

Redningsskøytene går nok i området fra før, så det koster vel stort sett det samme om dei følger etter Sjøkurs eller om dei går en annen veg? Einaste forskjelen er at dei får god reklame når dei følger Sjøkurs, om en ser bort i fra dei som ikkje ser nytten av det. Om du har fulgt med, så har du sikkert sett at det har vært ekstremt med småbåter som har fulgt Sjøkurs, så det er eit stort potensiale for at det kunne skjed ei ulykke. Da er redningskøyta uunværlig å ha rett i nærheta. Det tar seg ikkje godt ut på TV at en eller fleire småbåter går ned uten å få hjelp fra redningskøyta. Da kunne enn sagt "Hvorfor tok dei seg ikkje råd til å la redningskøytene langs kysten holde følge med Sjøkurs for å unngå ulykker og passe på at småbåttrafikken følger regler og holder avstand?"

Redigert av bellen (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...