finnmarken Svart 28.Januar.2014 Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 Ja, dette med trapp ned til badeplattformen er jo litt styrete. Enig i det. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 Langt å løpe. :-) men den frister. :-) enig i det.. Venter svar fra bank ang pant å skipsregister i morgen. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Fru Jacobsen Svart 28.Januar.2014 Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 Spennende tider Bjørn :-) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 Dette krydrer båtlivet ja.. :-) har lovet meg selv å ta det rolig. :-) men.. det er lettere sagt en gjort. . :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
finnmarken Svart 28.Januar.2014 Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 Klart finere den P 480, men det ser litt tungvint ut å gå ned i aktercabinen? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 Det er jo ikke meg som skal bo nedi der.. hihi Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Fru Jacobsen Svart 28.Januar.2014 Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 Men her har du en skikkelig fet båt i tillegg til bolig da :-) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 Det er jo på sett å vis en rimelig leilighet Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
finnmarken Svart 28.Januar.2014 Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 Blir vel en ca 50 m2 med inneplass. Nesten påfallende hvor mye mer moderne den P 480 ser ut i forhold den P 435. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 har fått noen opplysninger om den P480, som bør følges opp. Så BP er bare toppen Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Fru Jacobsen Svart 28.Januar.2014 Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 På godt eller vondt? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 mest vondt...men skal ikke si så mye... Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Zandra Svart 28.Januar.2014 Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 Bjørn Jeg er sikker på at den 480`n var til salgs også for et år siden da vi vurderte båt, men endte opp med Zandra. han er nok litt mør nå, han selgern! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 Stemmer det..den har vært lenge til salgs.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 hva mener folket om denne http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=45637479 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Fru Jacobsen Svart 28.Januar.2014 Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 Du er på rett spor! BTW, er på båten i Kr.Sand fram til Torsdag formiddag, er du i nærheten og er kaffetørst er det bare å slenge innom :-) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 det hadde vært greit med en båtprat.. du er jo fagmann på princess, :) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Sjeldenutpå Svart 29.Januar.2014 Del på Facebook Svart 29.Januar.2014 Vist du er tilfreds med utsikten? Sett deg eit par timer med kaffekoppen i salongen i alle båter du vurder. Normalt nyskjerrig så ser du ut på forbipasserende og anna trafikk med eit halvt øye, minst. Nydelig båt princess, men det er triveligere å se annet en egen innside. Du skal pante og betale i mange år. Ville holdt meg en stund (par mnd) til slik at valget er trygt. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 29.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Januar.2014 Gode råd Sæbø. :-) skal ta med kaffikoppen. . Og ja..jeg er nok litt mer enn gjennomsnittet glad i å se ut. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
navid Svart 29.Januar.2014 Del på Facebook Svart 29.Januar.2014 Spennende tråd og fine båter! Kjører forbi P-480´n av og til. Ser skikkelig "grom" ut på avstand. Har ikke vært om bord. Viktig poeng fra Sæbø: "Vist du er tilfreds med utsikten? Sett deg eit par timer med kaffekoppen i salongen i alle båter du vurder". Få gjerne et par overnattingsdøgn om bord også før kontrakten skrives. Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 29.Januar.2014 Del på Facebook Svart 29.Januar.2014 synd Beneteau-trawleren er over ditt budsjett, den er helt klart mitt førstevalg av båtene foreslått så langt. Enig med innspillene over at praktisk bokomfort må telle høyt i et slikt valg. Her har swiften mye å by på. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 29.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Januar.2014 Det blir nok å strekke strikken noe langt ja. Må jobbe mye ekstra. For å forsørge den. :-) Jeg håper å finne et eksemplar som gir litt bokvalitet.. å litt båt. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Christel III Svart 29.Januar.2014 Del på Facebook Svart 29.Januar.2014 Her har du en bobåt! Klassisk engelsk motoryacht 1969. Dette er en trebåt som er bygd av regnskog matriel. iroko skrog, og teak dekk, overbygget er fineer dekket med aluminium. Bytet eksos rør for tre år siden. Malt skroget til kvar sesong. Båten har to salonger, bysse, fire lugarer og tre bad. Det er to badekar og ein dusj. Den har eit straumagrigat som heiter Onan og er på 12 KW. Det er to Volvo Penta MD100A motorer, det er 145 hk på kvar av dei. Båten er registrert i Norsk skipsregister. Den er 76 bruttotonn. Kan kjøres på D5L. Har nett hatt den på land, og hatt på nytt botnstoff og nye anoder. Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
Sjeldenutpå Svart 29.Januar.2014 Del på Facebook Svart 29.Januar.2014 Begynner å bli dyrere og dyrere ;-) ... då ville eg heller jobba litt ekstra for å fått benetauen... Det er båt det ! Å ha trebåt som slippes og males så ofte blir stress ? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 29.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Januar.2014 Det var en veldig vakker båt. Nydelige linjer. Men trebåt er ikke noe for meg desverre. :-) Sæbø, den er nok dessverre for dyr. :-) budsjett er ca 1.3. . Men driver å lokker på meg selv med den Princess P 440.. :-) men holder og en åpning for neptunusen. . :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.