Mariell Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 (redigert) Gratulere med flott flyttbar bolig Bjørn. 100% sikker på at du ikke vil angre for at du nå har valgt denne boformen. Og for en bolig da. Redigert 4.Mars.2014 av Mariell (see edit history) Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 4.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Åysann. ..der var jeg havnet på bilde og ja. Bra det Bergen dørk. Det var så hyggelig at du tok turen igjen. Å tusen takk for bakverk. De var fantastisk gode.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 4.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Å takk enda en gang for alle gratulasjoner. Det er så hyggelig at dere gleder dere med meg. :-) nå er drømmen gått i oppfyllelse.. nå må jeg bare få båten trygt hjem. For så å leve i min drøm. Ufattelig. . :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
LALUNA II Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 (redigert) Ang.båten hjem nå har du muligheten til å prøve noen "BØLGER" for ser ikke ut til at værgudan er like snille denne uka Redigert 4.Mars.2014 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Lars O Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 (redigert) Dream as if you will live forever........Live as if you will die today! (Gammelt jungelord) Lars O Redigert 4.Mars.2014 av Lars O (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 (redigert) Ser været ikke skal bli det beste. Et tips før du legger ut på turen hjemover er å sjekke evt bytte viskebladene. De kan jo rissikere å få gått litt ;-) Ofte et forsømt kapittel på båter... Misunnelig på turen din hjemover, Bjørn :-) Du, matrosen og Princessa greier det med glans selv om det blir litt vær.... Redigert 4.Mars.2014 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
SoBo Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Misunnelig på turen din hjemover, Bjørn :-) Æ-Å Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Regina III Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Og Bjørn, viktigere enn nye pusserblader, poler frontrutene skikkelig med Rain-X (originalen), RainOff (Biltema) eller tilsvarende. Da trenger du ikke bruke pusserne! Jeg har benyttet dette en stund, og nå har jeg demontert pusserbladene. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Det er vel bare å benke seg til med pc,n igjen når Bjørn setter snuta hjemover. Skal ikke se bort fra at vi kommer bortom for å beskue nyinvesteringen din på veien forbi Arendal, hvis vi ikke har "sløst" bort all tida på sightseeing fra Molde og hjemover. Sitér dette innlegget Link to post
Zarek2 Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Hei. Må si at jeg ikke er så aktiv her inne, men følger med. Denne posten kunne det vært laget dokumentar om, minutt for minutt. Har vært en ekstrem hyggelig og positiv dialog hele veien, i sterk kontrast til mye av det som skjer på nettet i dag. Gratulere så mye med en utrolig flott båt og en flott tråd. Fantastisk mye hyggelig folk som har bidratt her :-) Sitér dette innlegget Link to post
Olepo Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Dette er kanskje litt på siden, (har allerede gratulert Bjørn med den nye flotte Prinsessa). Men jeg har bare lyst til å rette en stor tommel opp for medlemene her på BP. Vi lever i et samfunn der de fleste opplever tidsklemma i en eller annen grad, og det snakkes om stress, egoisme, misunnelse og det som verre er. Det er derfor svært hyggelig å se at folk engasjerer seg, deler av sin kunnskap og tilbyr sin hjelp på forskjellige måter til det som ofte er ukjente personer her på BP. Noe denne tråden er et glimrende bevis på. Ikke minst er det hyggelig å se at så mange gleder seg på andres vegne. I dette tilfellet er det Bjørn som endelig oppnår noe som sikkert har vært en drøm i mange, mange år. Veldig bra folkens! Ikke meningen å forstyrre tråden din Bjørn, back to topic! Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Tiltredes Olepo! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 4.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Dette er også jeg fornøyd med Olepo. Å som det også skrives: det har vært en positiv tone. Det er bra. Tom Rør. Dere er velkommen innom. Å dere er jo selvfølgelig klar over at der er krav til direkte overføring fra hente tråder.. :-) Regina.lll har de dette rain x på maritim tro? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
3rik Svart 4.Mars.2014 Del på Facebook Svart 4.Mars.2014 Hvis ikke de har på maritim ligger biltema en halvtimes spasertur på gangvei fra søreide;) bilextra på kokstad som er omtrent like laangt i en annen retning . Dehar nok turtle sin, den er god og holder lengre. Sitér dette innlegget Link to post
Lars Kirkeng Svart 5.Mars.2014 Del på Facebook Svart 5.Mars.2014 Gratulerer så mye med ei flott skute, der vil jeg tro du kommer til å trives! God tur hjem igjen. Følger spent med på tråden :-) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 5.Mars.2014 Del på Facebook Svart 5.Mars.2014 (redigert) Hvis denne duger: http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Eksteriorrengjoring/Rain-Repellent-3640/ - kan jeg fixe dette i ettermiddag for deg, da jeg allerede har et ærend på Biltema. Ser ut til å gi effekt i retning av det Regina nevner, men andre får uttale seg om det er bra nok. Hvis denne er bedre: http://www.maritim.no/batpuss/batpleiemidler/andre-rensemidler/starbrite-rain-view - så kan det jo være at de har den på Maritim på Søreide. De har imidlertid noe begrenset utvalg på den butikken. Send meg en sms på 92018249 hvis du vil ha den på Maritim og du ikke finner den, så skaffer jeg den evnt på Laksevåg Maritim (hvis ikke de har på Søreide). Redigert 5.Mars.2014 av Bergen dørk (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Allan E Svart 5.Mars.2014 Del på Facebook Svart 5.Mars.2014 Den til bilteme har jeg dårlig erfaring med. Har hatt den på bilen. Rutene ble veldig grå og vannet holdt seg lenge på ruta synes jeg. Jeg vil ikke ha den fra biltema igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 5.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mars.2014 Jeg vet at Regina.lll er en kar som vet hva han snakker om. Så kanskje vi noen vet hvor Rain x er å finne? Eller om den til Maritim fungerer bra nok? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
BjornLie Svart 5.Mars.2014 Del på Facebook Svart 5.Mars.2014 http://bildeleksperten.no/sider/butikk.asp?liste=129&tittel=Bilpleie&ant=1000&submeny&niv2 http://www.batmagasinet.no/bladarkivet/test-rainx-la-vindusviskerne-hvile Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
Bergen dørk Svart 5.Mars.2014 Del på Facebook Svart 5.Mars.2014 (redigert) Turtle har et produkt på Esso som heter ClearVue - Rain Clear, som ser ut til å gi samme effekt som Rain x. Koster kr 125 for 300 ml. Si fra hvis dette er aktuelt. Esso ligger like ved der jeg jobber. Redigert 5.Mars.2014 av Bergen dørk (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Sitrin Svart 5.Mars.2014 Del på Facebook Svart 5.Mars.2014 (redigert) Gratulerer med ny båt fra meg også. Fikk selv problemer med vindusvikerne når jeg hentet min båt hjem fra Bergen. Har de siste årene brukt en gul rund sak fra Biltema som het Rain Off, men jeg finner den ikke på nettsiden deres nå. Den har fungert bra på biler å båter for meg, men pass på å ha rene ruter ved påføring (må gnikkes en del). Ellers ser jeg at du hadde en fin tur oppover med NWèn. Selv hadde jeg stiv kuling og da er det viktig å ha noen å bytte med på kjøringen underveis, ble utrolig sliten da det kreves mye "aktiv kjøring". Redigert 5.Mars.2014 av Sitrin (see edit history) Sitér dette innlegget Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
mgjell Svart 5.Mars.2014 Del på Facebook Svart 5.Mars.2014 Står i annonsen at båten er solgt ti en kjekk kar fra Arendal :) http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=45637479&searchclickthrough=true Sitér dette innlegget Link to post
ROV77 Svart 5.Mars.2014 Del på Facebook Svart 5.Mars.2014 Gratulerer med en fantastisk flott båt, god tur på hjemreisen. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 5.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mars.2014 Dette var hyggelig skrevet av Ståle. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 5.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mars.2014 Det er en Essostasjon her oppe og.. jeg går opp å sjekker der. Evt på maritim å bilekstra og. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.