Jump to content

Bobåt, mellom 40 og 50 fot. Anbefalinger?


Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Det er 2 ting man velger med hjertet, båt og kjerring. Hvis det føles rett så er det rett. Lykke til.... vi krysser fingrene :-)

 

Den gjekk rett heim her hos fruen, 10points. :thumbsup::giggle:

Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS

Diagnose: Erklært kronisk båtintressert.

Link to post
Share on other sites

Det er mange ting som tyder på at vi blir enige. :-) små ting gjenstår...men vi kommer i mål her her det ut som..

 

Ja no er spenninga til å ta og føle på :pray:

Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS

Diagnose: Erklært kronisk båtintressert.

Link to post
Share on other sites

Utrolig hva man finner når man først undersøker nøye. Fikk med en mekaniker fra B & M til å se på motorene og der var en del som må gjøres. legger man det til alt annet vi har funnet blir det ganske mye som måtte gjøres med en "strøken" båt. Men nå har selger sagt at han skal ta det og mekaniker fra B & M er på saken, så nå ordner det seg forhåpentligvis ganske greit.

 

Ellers har servicen vi har fått her på Bjordal & Madsen vært fantastisk, og vi har fått det vi spør om og litt til på veldig kort varsel :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

bilde

 

bilde

 

Her er White Lady. Min nye båt.

 

Jeg har fått svært god hjelp av Ståle I Bms. Dette var gøy. Knoker å tårer ble det. Men vi havna i mål som venner. Jeg har også fått en utrolig god service her hos Bjordal og Madsen. Fra vannet og rett opp i slipp. Og virkelig følelsen av å bli prioritert. . helt topp service. Anbefales virkelig.

Nå føler jeg at jeg får en båt som virkelig er er nøye gjennomgått. Så er det bare å krysse fingrene for at det blir bra.

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Gratulerer Bjørn med ny båt! Da er det endelig besluttet, forstår jeg. Grundig gjennomgang er viktig og sparer en fort for mye arbeid, utgifter og forbigående missnøye og depresjon. Å ta ting samtidig som man er i overtagelsessituasjonen er langt bedre enn å få gjennom ting i ettertid, etter overtakelse.

Selv om jeg aldri har møtt deg, så føler jeg på en måte at jeg veit hvem du er siden jeg jobbet med/ under din bror for en del år tilbake. Dette er virkelig hyggelig!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...