Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Er det strøm tro? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
dude Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 der er strøm ja.. Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Kun lidt over en halv time til havnen nu :-) Sitér dette innlegget Link to post
Ocean Queen Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Nå er det noen karer som fortjener en dram; snart ! Har tatt en aldri så liten en i glasset, til ære for Dere Jeg får snart krampe i handa,i påvente av å få utbringe en velfortjent skål for flott utført seilas Den har Dere virkelig fortjent . Har du samvittighet til å selge denne da ? Bra båt det der ! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Kjenner det skal bli godt med en dusj. Godt vi har badeplattformen :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
sap_2000 Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 (redigert) Imponerende dagsetappe Bjørn :) dere har kommet langt synes jeg og likevel fremme i skapelig tid. Nyt kvelden med god mat så er det bare sjarmøretappen igjen i morgen. Godt dere ikke dro hele veien i dag. Vi på BP support må jo ha noe å følge med på i morgen også :-) Og er vi riktig heldige så er dette bare første episode ;-) Redigert 1.Mars.2014 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Båten er god den. :-) men jeg tror den får det godt videre og.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Tom Rør Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 En dagsetappe det står respekt av Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Jeg håper virkelig ikke båtturen snart er slutt. For dette er bare gøy.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Tom Rør Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Føler du at dere får sett noe særlig når dere "raser" avgårde? Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 ... får sett noe særlig når dere "raser" avgårde? ... sier han som snart skal ut på langtur selv Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Fantastisk dagsetappe, Bjørn. Kos dere med god mat og drikke ikveld. Si fra når vi må stå opp imorgen Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 ... sier han som snart skal ut på langtur selv Ja, men jeg har satt av en drøy uke Sitér dette innlegget Link to post
navid Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Hvor er det greieste å ligge hen. ? Mener å huske at gjestebryggen ligger helt innerst, posisjon: N59*46,704 E 05*30,119 Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Da blir det hvertfall Stord ser jeg ? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Bergen dørk Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Da kom følgende melding i min mailbox: ARRIVAL of ship: GRETHE Port: LEIRVIK Time: 2014-03-01 17:52 (UTC) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Antilia Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Well done kaptein!!!! Lov å unne seg en ankerdram nå. :-) Sitér dette innlegget Min hjemmeside: https://rgro94.wixsite.com/ronnies-side Link to post
Sjeldenutpå Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Det er dusj i gjesteanlegget. ...vist det er åpent då... Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Møkkalasset Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Imponerende dagsetappe. Sjarmøretappe i morgen. Kjøper av båten har i hvert fall ingenting å frykte i forhold til teknisk tilstand på motor og gear. Ha en fin kveld! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Det ble 184 nm på loggen. Så langt har aldri jeg gått på en dag før. :-) men båten er så stabil både på temp og oljetrykk så det er bare moro. :-) Ekstremt heldige med været og. Det må jeg innrømme. BONGO tromma til Wiking26AC er fenomenal. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
SoBo Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Det var en skikkelig etappe. Deilig å få landet litt med mat og god drikke nå vil jeg tro. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
MajorAndy Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 (redigert) Hvad siger loggen i dag, Bjørn? Tæt på 200 nm gætter jeg på? Red: Så ikke at du var kommet mig i forkøbet... Da jeg skulle bytte båd i 2010 tog jeg fra Helsingør til Orust/Vindön i et stræk. Det blev 160 nm og da var jeg ganske udmattet da jeg kom frem... Det er utroligt hvad tanken om en ny båd gør ved energien... Redigert 1.Mars.2014 av MajorAndy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Stemmer godt Major Andy. Loggen på båten sier 184.nm Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Zitt Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Gratulerer med en kjempeetappe, og takk for turen! Som det het i Sotsji, jeg bøyer meg i hatten! I morgen tror jeg det holder med blokkfløyten, for å roe været! Sitér dette innlegget Link to post
navid Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Utbringer herved en ankerdram! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.