Bergen dørk Svart 19.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2014 Jeg mente nok det samme, men er rusten ålesunder. Har ikke vært i havna på en stund. Poenget er vel at det ikke er vanskelig å finne fram. Når en passerer fyret er det jo ikke lange stykket inn før en ser dette selv, dvs gjestehavna. La jo ved en link fra myndighetene også. :-) mvh Bergen Dørk Link to post
Snekker'n Svart 19.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2014 Her er et ruteforslag for første etappe. I overkant av 41 nm . Er det noen fine plasser vi bør svinge innom? Er det noen steder vi bør unngå? Da er detaljer rundt Ålesund notert. Ingen innspill til minneverdige plasser vi bør svinge innom på vei mellom Molde og Ålesund? Eller steder vi ikke bør oppsøke? Buster X med Yamaha 70 Link to post
Eureka Svart 19.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2014 Ja, da skulle det være temmelig klart rundt Ålesund :) Det er jo ikke direkte komplisert. Tja, mellom Molde og Ålesund.. det kommer jo ann på tida da. Ved tidligere anledning har jeg nevnt Finnøy og Ona for Tom Rør. Men det blir neppe aktuelt når været er livlig. Dessuten blir det en omvei iom det er litt nordover for Molde. Er ikke noen særlige plasser mellom igrunn. Alnes, nordvestlig side av Godøya, er jo en fin plass en sommerdag. Rett ut i storhavet. men igjen så var det været da. Nei, det er vel bare å komme seg til Åleby og ta det der ifra mtp været. Flere plasser å gå til som er i riktig retning. Hva skal båten hete på mAIS? Link to post
Båttransport D5L Svart 19.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2014 Er fine longside plasser med strøm i Ålesundet Link to post
Eureka Svart 19.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2014 Eller som under båtfestivalen... Link to post
Regina III Svart 19.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2014 Midsund ligger jo rett i leia mellom Molde og Ålesund. Med nye brygger har jo absolutt dette blitt et sted å besøke. Link to post
navid Svart 19.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2014 (redigert) .........Ingen innspill til minneverdige plasser vi bør svinge innom........ Som ekte rørlegger bør dere nå ta en tur innom Gossa og Nyhamna da... Redigert 19.Mars.2014 av navid (see edit history) Link to post
Tom Rør Svart 19.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2014 (redigert) Båten heter Mon Bijou Kan knapt nok et ord fransk, men det betyr Min Juvel eller noe lignende :-) Den rørleggerjobben hadde jeg ikke hatt tid til å ta i forbifarten ihvertfall :-) Redigert 19.Mars.2014 av Tom Rør (see edit history) Link to post
Tom Rør Svart 20.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 Da er vi på Gardermoen å vei til Molde :-) Link to post
Bonus Svart 20.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 Riktig god tur, Tom! Vi gleder oss til sjarmøretappen innom Borgen. Oppfør deg ordentlig og vær forsiktig ? Link to post
Tom Rør Svart 20.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 Takker :-) Jeg oppfører meg nesten alltid bra :-) Link to post
Flid Svart 20.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 God tur til deg og mannskapet. Kos dere og vær forsiktige! Link to post
Chilli Solbris Svart 20.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 Lykke til! 260 posteringer før dere er i båten! Godt jeg har friuke så man kan følge med! Dette blir en flott tur! Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Tom Rør Svart 20.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 Kiler litt i magen nå kjenner jeg :-) Link to post
Mariell Svart 20.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 God tur over fjella. Regner med at regntøyet er med. MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Mariell Svart 20.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 Ta det med ro rundt, ingen grunn til å stresse eller ta unødvendige tjangser. Når jeg hentet første Mariell i Kr.sund, feiget jeg ut og tok henne som dekkslast på MS Tonjo ned til Kristiansand. Angrer nå, skulle tatt turen på egen kjøl. MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
MajorAndy Svart 20.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 Hav en fantastisk tur og husk at vi elsker billeder!! Link to post
M/B Nordheim Svart 20.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 Da er vi på Gardermoen å vei til Molde :-) Ynskjer dykk ein god tur oppover, då er vi igang. De og fleire titals andre, kansje over hundre Vi har litt sommarfuglar i magen vi og . Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS Diagnose: Erklært kronisk båtintressert. Link to post
Lars Kirkeng Svart 20.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 Ha en riktig god tur! :-D Fan ikke båten på AIS. Link to post
Tom Rør Svart 20.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 Det kommer i løpet av dagen :-) Link to post
Marida Svart 20.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 Siste posisjon er rett syd av Maridalsvannet. Link to post
Snekker'n Svart 20.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 Nå pågår innhandling/komplettering av diverse i Molde. Buster X med Yamaha 70 Link to post
kennilse Svart 20.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 Hei Hva blir navnet på AIS? Ønsker dere godt vær og lykke til.... Mvh Kenneth Link to post
Lars H. Svart 20.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 Navnet er Mon Bijou, men mAIS'n er foreløpig ikke slått på. Siste posisjon syd av Maridalsvannet. http://www.marinetraffic.com/no/ais/details/ships/912570902 Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Båttransport D5L Svart 20.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 Håper dere får en fin tur nedover, bongotrommene brukes flittig her nå . Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn