volfro Svart 20.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 Må ha større trommer ja. Mye regn i natt og ssw vind, da er det ikke så ille nord for stad men når man passerer stålet er det full fyr. Tror nok mandag er mest realistisk men ting kan jo endre seg. Hurtigruta til venstre i bildet. Link to post
ray Svart 20.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 Gratulerer med en flott båt. God tur! Prosjekt Princess 35 Link to post
Tom Rør Svart 20.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 Nå skal vi være synlig på MarineTraffic. Har akkurat måkt snø av fly og dekk :-) Link to post
kennilse Svart 20.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 Godt synlig. Ser ut som at det er en liten gjeng med BP båter der. Er glad jeg er i hus. Utrivelig vær her i i Nordhordaland. Ser jo litt bedre ut fra i morgen av. Mvh Kenneth Link to post
navid Svart 20.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 "M/Y MON BIJOU" in sight! Dette blir spennende. Ønsker dere en riktig god tur! Link to post
Tom Rør Svart 20.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 Akkurat nå kan vi sees på aktuell Marin sitt webkamera Link to post
Bonus Svart 20.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 (redigert) Jepp, vi ser dere. Fin grå genser, Tom :-) ... og fint at dere tar imot tampen fra andre båter :-) Redigert 20.Mars.2014 av Bonus (see edit history) Link to post
Tom Rør Svart 20.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 Skulle bare mangle :-) Link to post
Chilli Solbris Svart 20.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 Da er det bare å benke seg til og følge med! Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Tom Rør Svart 20.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 He he Link to post
Bodehode Svart 20.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 Livet er for kort til å kjøre diesel Link to post
Lars Kirkeng Svart 20.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 Så flott! :-) LITT misunnelig på den turen der, kos dere masse! ;-) Link to post
Mariell Svart 20.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 (redigert) Da er Mon Bijou lagt i skipslisten min hos marinetraffic.com Redigert 20.Mars.2014 av Mariell (see edit history) MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Lars H. Svart 20.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 Her er adressen til webkameraet der Mon Bijou ligger, aktuellmarin.no/kamera1.htm Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
REM Svart 20.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 Der la han fra kai, og løpet er i gang. Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Bergen dørk Svart 20.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 (redigert) Nå har dere straks vakre Nord-Heggdal på styrbord side nord på Otrøya. Og Tautra på babord side. Vakker fjord dette. Et tysk fly havarerte i fjorden her under 2. Verdenskrig. God tur mot Ålesund. Ca 30 nm til Ålesund der dere legger til ved 7-tiden? Redigert 20.Mars.2014 av Bergen dørk (see edit history) mvh Bergen Dørk Link to post
Viksund 830 Svart 20.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 (redigert) Dette er ikke bra . Nå må kone og jobb lide i mange dager frem til destinasjonen er nådd. Blir liksom avhengig av disse hentetrådene. Jeg vet ihvertfall om jeg skal bytte båt så skal jeg kjøpe den langt bort... God tur!! Redigert 20.Mars.2014 av Viksund 830 (see edit history) Link to post
Snekker'n Svart 20.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 Vi prøver oss med en livestream-sending. Har ikke mye erfaring med dette ennå, så det er mest som en test foreløpig. https://www.youtube.com/watch?v=SBRvvBv3uOQ Buster X med Yamaha 70 Link to post
Zitt Svart 20.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 Ønsker dere en god tur på første etappe! Link to post
.Snorre Svart 20.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 Livestream funker. God tur. Link to post
M/B Nordheim Svart 20.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 Vi prøver oss med en livestream-sending. Har ikke mye erfaring med dette ennå, så det er mest som en test foreløpig. https://www.youtube.com/watch?v=SBRvvBv3uOQ Dette var makalaust, sit på kontoret med Molde-Ålesund1, minutt for minutt på ein skjerm og eposten på den andre Livet er berre lækkert God tur Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS Diagnose: Erklært kronisk båtintressert. Link to post
Lars H. Svart 20.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 Se det ja, live video! net var mye vanndråper nedover vinduene. Litt hakkete for meg iom at jeg bruker ICE for øyeblikket. GET har tydeligvis problemer med sine DNS-servere. Der er det bare enkelte nettsider jeg får opp. Marinetraffic er OK, men f.eks NRK og baatplassen er nede, det samme med youtube.com Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Lars H. Svart 20.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 Se der, ja. Der kom vindusviskeren! Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Magne A. Svart 20.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 God tur !! - blir gøy å følge med på nok en hentetur ! Og gratulerer med flott båt !! Link to post
Ms Fortuna Svart 20.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 Man kan vel gå inn på Hurtigruten Vesterålen sitt kamera og nå og se dem komme i mot Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn