boble65 Svart 31.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2015 litt avsporing med nytt prosjekt ? skal bytte litt slanger på det så er det som nytt ? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 1.November.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.November.2015 litt mer avsporing? tanken slo meg.. hvorfor ikke prøve autosol.. og jammensann ble det blankere ? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 1.November.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.November.2015 litt søndagstrillerier ? listene som holder sofa på plass i lugaren er av eik. Litt høvling og sliping og en runde med hjemme blandet beis av mahogni og kirsebær så blir det ikke så ulikt teaka i resten av båten ? kan jo ikke drive og kaste ut penger av vinduet på teak så må jo spare på krona i disse vintertider ? alt skal oljes til slutt men det tar jeg når alt er montert i båt ? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 1.November.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.November.2015 litt listing på do også idag ? blir nok koselig og sitte her til sommeren og løse verdensproblemer ? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 3.November.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.November.2015 pappa kom innom idag med ferdiglistet bord til passasjer siden ? brukte strykejern og dampet etter lista var ferdig trukket i vann slik som torsken som vi skal fiske også skal gjøre ? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 3.November.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.November.2015 liming av høytaleradapter før middag ? bruker PU trelim på ting jeg limer til båten. Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 3.November.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.November.2015 maler undersiden av teakbordet med bengalack så holder det seg bedre ? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 3.November.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.November.2015 (redigert) faen.. benka meg nedpå for og se veteranbilprogram men så låste tvn seg! Må jeg virkelig investere i ny antenne?! ? Redigert 3.November.2015 av boble65 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 3.November.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.November.2015 (redigert) Redigert 3.November.2015 av boble65 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 3.November.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.November.2015 slik ? høytaler på venstre side ferdig ? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 4.November.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.November.2015 Og høyre side ferdig ? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 4.November.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.November.2015 litt kveldskos i båten ? en liten list under benkeplaten. Og så måtte jeg prøve panelene under førerplassen. Lille hullet til venstre er for og velge mellom friskluft utenifra og inneluft til dieselvarmer? sorte til høyre er der den henter luft innvendig? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 4.November.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.November.2015 måtte prøve lugarsofaen også ? ser den fremste puta er blitt falmet under lagring så får se hva en skal gjøre med det.. men teaka på gulvet..aaah..angrer ikke på den! gleder meg til alt er ferdigoljet ? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 5.November.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.November.2015 surrer litt ikveld også ? lager meg en vinkel list til do ? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 6.November.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.November.2015 litt mer doarbeide ? kler igjen baksiden av toalettet så det blir litt finere og slipper og se drittslangene? Måtte lage pappmal først. Så maler jeg kantene og undersiden med bengalack. Timene går fort på slikt plunder ? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 7.November.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.November.2015 ordner slangen fra vasken på do ? kjekt med sentralavsug. brukte støvsuger også. Ble svært lite støv i båten ? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 7.November.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.November.2015 plastet lokket fast. Så herding. Før neste lokk blir plastet fast.? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 7.November.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.November.2015 ferdig ? hadde gruet meg litt til dette men gikk jo som en lek? finishen driter jeg i her da det uansett er under vasken og blir skjult ? tror dette må feires med taco !? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 7.November.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.November.2015 litt kveldskos ? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 7.November.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.November.2015 (redigert) Ble ikke så værst ☺ tror selve toalettrommet er litt større en originalt.. og det er jeg glad for.. er trangt nok her ☺ ser jeg må polere dasslokket ? Redigert 7.November.2015 av boble65 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 7.November.2015 Link til dette innlegget Svart 7.November.2015 flott blir det boble!er målet og få sjøsatt til neste sommer? Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
boble65 Svart 7.November.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.November.2015 Satser faktisk på og sette ut i februar/mars ☺ håper på mildvær når jeg skal sette ut. Om det har noe å si for skroget sin del at det er kaldt vet jeg faktisk ikke.. men har lyst og få rigga teltet ned før jul.. Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 8.November.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.November.2015 mens andre går i kirka valgte jeg og gå til O'store polyester idag ? fikk plastet fast stussen for selvlensinga. Syns det kan være litt utfordrende og plaste opp ned. Men med ett smil og god tålmodighet så gikk det som en lek denne gangen også ? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 8.November.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.November.2015 denne vasken skal stå der resten av denne båten sitt liv tenkte jeg og tok tec7 fatt og limte den fast ? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 8.November.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.November.2015 ferdig coatet underside og litt bengalack på toppen så er det bare slangeklemmer igjen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.