Jump to content

Mørebas 8400 dl renovering.


boble65

Recommended Posts

Litt kveldsarbeide ☺ dashbordet har plass til en 7 el 9 toms kartplotter. Denne skal kunne felles opp når en sitter og kjører og kunne legges ned når en står og kjører. Så må lage noe lurt der når jeg får råd til skikkelig plotter. Ekkolodd skal monteres i taket ☺ begynner og like interiøret i båten ☺

Link to post
Share on other sites

Fikk plastet sidene ikveld , ble så trøtt så tar resten i morgen. Min 3.tlf så langt i år ramlet i garasjegulvet så i morgen henter jeg min nye dyre CAT tlf som vist nok skal tåle og bli kjørt over med bil

 

Høres ut som det var på tide å få seg en robust telefon ja :giggle:  :giggle: :giggle:  

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

 

 

Link to post
Share on other sites

2.5 timer og 4.5 kg polyester og en god del 600 g duk og endel griseri så er ramma til skyveluken ferdig plastet.. skoene mine sitter fast uansett hvor jeg går ? ser det er pittelitt luft i støpen her og der over knekkene men det får våge seg. Klarte ikke og få rullet det helt bort. Har lagt 2 lag 600 duk over det hele. Den var faktisk mykere og jobbe med en 300g duken jeg hadde. Nå er det en god lang dusj for tur. ?

Link to post
Share on other sites

Godt med litt ordentlig verktøy, når man driver med sådan hobby :smiley:

ja er greit med litt verktøy. Har ikke det dyreste men noe av det grønne verktøyet til Bosch har vist seg overraskende bra synes jeg. Makita fila funka bra og bråket ikke så mye som B&D sin. Synes noen ganger det kan være ett hærk og få festa støvsugerslangen på diverse verktøy. Bruker industri støvsuger som jeg har laget 5 meter slange på. Har også en flexit vifte med lang slange/ 4tomsrør som jeg bruker som sentralavtrekk når jeg sliper. ☺
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...