Jump to content

Mørebas 8400 dl renovering.


boble65

Recommended Posts

Måtte prøve rekkene:) litt usikker på hvordan jeg skal få festet dem da skroget er dobbelt.. Lurer litt på og plaste dem fast. El få laget syrefaste "klaver" som jeg skyver over den runde platen nederst på rekka og så skruver med gjennomgangsbolter fra sidene.. Hmmm.. :)

Link to post
Share on other sites

Takk :) ja det er nok finest og mest fornuftig og få sveiset nye fester. Har jo båtverft rett borti gata så burde gå greit :) ja.. Blir nesten en helt annen båt med nye rekker:) har også bakbøylene og rekkestøttene (2 på hver side) som hører til men får se om det er nok plass og mulighet til og feste disse videre bakover. Sånn sett veldig dumt med dobbelt skrog.. Men er veldig fornøyd med at jeg fikk kjøpt hele settet for 1200kr og at dem passer perfekt på buen:) orntli syrefast og greier og prøvde litt autosol på dem og vips så blir dem så blanke at hjertet mitt banker litt ekstra..:) Skal jaggu meg feire med biff i kveld :)

Link to post
Share on other sites

Mens jeg rullet og akket meg på sofaen etter og ha maulet i meg for mye biff&bærne så kom tanken.. Hamp ! Jeg vil ha litt hamptau inni båten for og liste litt på bøyde og vanskelige plasser som vanlige lister ikke klarer. Og det blir jo ikke mer maritimt en hamp:) akk&ve.. Alle disse idéene.. :)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...