Tine IV Svart 16.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2010 Har vært isfritt en stund rundt båten ,men nu fryser til igjen .Ikke bra ,er dritt lei kulda jeg nå. Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Regina III Svart 16.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2010 Tine IV skrev: dritt lei kulda jeg nå. Det bli nok verre, Tine IV, vi er bare i midten av februar, og nå kommer kaldt Østersjøvann og mere kulde! Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 17.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2010 http://tb.no/tbtv?id=7405 Sitér dette innlegget Link to post
Pathfinder Svart 18.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2010 Egentlig synes jeg det er glimrende at en del båter blir behandlet slik Enzo. Alt for mange tviholder på båtplassene sine. Kanskje noen av disse gir opp og slipper til andre som står på venteliste. Plastbåter er jo nesten udødelige, så dette er godt nytt for hele bransjen. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 18.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2010 Regina III skrev: Det bli nok verre, Tine IV, vi er bare i midten av februar, og nå kommer kaldt Østersjøvann og mere kulde! Men nå har visst ikke Østersjøen vært så kald i vinter hører jeg..Lite is der ihvertfall Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Regina III Svart 18.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2010 Is i halvannen måned til !!! Sitér dette innlegget Link to post
Regina III Svart 18.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2010 Fru Jacobsen skrev: Men nå har visst ikke Østersjøen vært så kald i vinter hører jeg..Lite is der ihvertfall Er dette lite is ?? !! Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 18.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2010 Nei ikke LITE men ikke uvanlig mye heller, må nord for Stockholm før du møter isen og trafikken på St.Petersburg går nesten som normalt. Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Mulligan Svart 18.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2010 Med all mulig respekt Fru Jacobsen. Man har intet mindre en 13 isbrytere i Finskebukta. Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 18.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2010 På Etnefjorden ligger det fremdeles 1/2 meter is. Ikke ofte vi Vestlendinger ønsker oss mildvær og regn, men nå...... Eneste åpne flekken er rundt båten. Kjører motorer i gir hver dag for å holde isen unna. Sitér dette innlegget Link to post
millisivert Svart 18.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2010 Her er en oversikt over historiske ismax i østersjøen/skagerrakk... kan være så mye som en måned til det snur.... Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 18.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2010 He he, joda Regina og Mulligan :-) Klar det er mye is der borte men ikke så uvanlig mye. Isforholdene vi har her hjemme om dagen opplever vi kanskje vært 10.år, mens forholdene i Østersjøen ikke er fullt så mye utover normalen. Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Thorlyn Svart 18.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2010 Æsj Blir en lang vinter ja.. men da kommer sikkert våren så det knaker også.. det er jo positivt Sommeren bruker jo og blir fin etter slik vinter så vi får krysse fingrene. Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Akoya Svart 19.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2010 Endelig kommer vinden. Det er ikke mange ganger jeg onsker vind. Helst fra nord, for jeg bor i ytre oslofjord. Jeg gaard tom for valium om 3 uker. Er det noen som har noe beroligene med. til overes? Sitér dette innlegget Maxi 95 Bavaria 36\3 http://www.facebook.com/reqs.php#/group.ph...5453&ref=mf Link to post
Lukabella Svart 19.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2010 Niro skrev: Jeg gaard tom for valium om 3 uker. Er det noen som har noe beroligene med. til overes? Her er noe du kan skyte rett inn i hjernen https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=63855 Sitér dette innlegget Link to post
Akoya Svart 19.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2010 Fy Lukabella Dette hjalp ikke. Sitér dette innlegget Maxi 95 Bavaria 36\3 http://www.facebook.com/reqs.php#/group.ph...5453&ref=mf Link to post
Regina III Svart 19.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2010 Subutex ?? Sitér dette innlegget Link to post
Trulte37 Svart 19.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2010 Gå ut og se etter vårtegn. Skjæra har begynt å samle kvister til rede og når sola titter frem så kanskje du hører kjøttmeisen synge vårsangen sin. Og hvis du hører SKIKKELIG godt etter så kan du høre gjøken Sitér dette innlegget Ideell båt er den som ikkje får større fart enn at føraren reagerer like snart Link to post
BMP Svart 19.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2010 Her er det kun på forktauene det er is. Vestfjoren er fremdeles isfri som den har vært så lenge jeg hvet. Nå er det sol og fint så i morgen blir det båttur. Sitér dette innlegget Link to post
kurth Svart 19.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2010 Vårlig her i Larvik også.. - 9 snø , liten kuling og kaldere skal et bli . Hvor lenge vil isen ligge iår kansje til påske. Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 19.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2010 Dagens rapport fra Mossesundet. Ingen vårtegn akkurat. Noen svaner "koste seg" på isen i formiddag. Trodde en stund at de var frosset fast, men nå er de borte ... Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 19.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2010 (redigert) Takk for deilige bilder Svenning I Vancouver var det åpent vann og 11 grader og damer i miniskjørt da vi dro derfra i natt. I Whistler var det kun snø i løypene. Skal bli godt å komme hjem til skikkelig vinter om noen timer. Har hørt at brøyting venter Lang skitur på søndag Det var litt skremmende å høre at selv de mest ihuge skiløperne i Canada gledet seg til våren. Makan! Redigert 19.Februar.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Regina III Svart 19.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2010 BMP skrev: så i morgen blir det båttur. Ikke vær sånn da! Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 19.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2010 Bitteliten skrev: ... og damer i miniskjørt ... Nå har jeg lagt ut bilder av nakne svaner, da burde du i det minste kunne legge ut bilder av damer i miniskjørt synes jeg Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 19.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2010 Når det ikke kan dokumenteres så er det vel bare skryt.... :giggle: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.