unknownuser Svart 20.November.2003 Del på Facebook Svart 20.November.2003 Er nok importvare, ja... Det er jo helt umulig å finne slike båter tilsalgs her hjemme til en overkommelig pris. Staten skal vel ha et dykk ned i lommeboken min også... Men, nå er den kjøpt og på vei Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 20.November.2003 Del på Facebook Svart 20.November.2003 Hei. Nå har jeg også fått sett siste episode, og er enig, det var nok den beste hittil. Men å rote seg bort slik at en må stoppe opp på en tur fra Son til Strömstad, ohhh! Kanskje han skulle tatt et oppfriskningskurs i navigering? Kanskje det kurset som finnes på video ved å klikke på bildet under. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Poseidon Svart 20.November.2003 Del på Facebook Svart 20.November.2003 Men båten hans, da? Både Henning og han som har kommentarene i programmet refererte til båten som " snekka "????? For meg ser båten ut som "prototypen" på en eldre klassisk plattgatter! Den er jo platt gatt. Tar jeg feil?? Men greit nok, navnet skjemmer ingen, som min gamle farmor sier. Frank A, Du har selvfølgelig helt rett; det er en klassisk plattgatter fra ca 1960. Men som du selv er inne på: "Alle kan ta feil sa pinnsvinet - det krabbet ned igjen fra klebørsten..." mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
eysteind Svart 20.November.2003 Del på Facebook Svart 20.November.2003 Syns trebåten var veldig fin. Kunne godt tenke med en slik som mitt neste prosjekt. Du får dei jo omtrent gratis. En trebåt på 18-20fot med mast og segl og en sabb motor ønsker eg meg... Sitér dette innlegget Link to post
Platt Svart 20.November.2003 Del på Facebook Svart 20.November.2003 Skulle gjerne hatt en plattgatter som prosjekt selv. Har sett mange av dem på www.blocket.se og til en veldig billig penge også. Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 20.November.2003 Del på Facebook Svart 20.November.2003 Hei. Nå har jeg også fått sett siste episode, og er enig, det var nok den beste hittil. Men å rote seg bort slik at en må stoppe opp på en tur fra Son til Strömstad, ohhh! Jo, men ifølge havnesjefen viste han hvor han var, men ikke hvor han skulle..... Sitér dette innlegget Link to post
Al-Tec Svart 20.November.2003 Del på Facebook Svart 20.November.2003 Rimelig amatørmessig å kjøre seg vill på vei til Strömstad! Innafor Søster, utafor Missingene, mener det var Søster vi så foran båten i det de slo av farta for å se seg om. Jon_P Sitér dette innlegget AL-TEC al-tec.no Link to post
M/S Bastard Svart 21.November.2003 Del på Facebook Svart 21.November.2003 Syns trebåten var veldig fin. Kunne godt tenke med en slik som mitt neste prosjekt. Du får dei jo omtrent gratis. En trebåt på 18-20fot med mast og segl og en sabb motor ønsker eg meg... Jeg har en sabb 2g for salg! Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 21.November.2003 Del på Facebook Svart 21.November.2003 Jeg har en sabb 2g for salg! Takk for tilbudet, men har en annen båt som kommer i første rekke... Rart du ikke har fått seldt den. Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 21.November.2003 Del på Facebook Svart 21.November.2003 Her er også en 2 -cyl Sabb til salgs - med båt rundt: http://www.finn.no/finn/boat/object?id=402...2&pos=159&rub=9 NOK 5.000 er kanskje ingen upris? mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Walter_S Svart 22.November.2003 Del på Facebook Svart 22.November.2003 Her er også en 2 -cyl Sabb til salgs - med båt rundt: NOK 5.000 er kanskje ingen upris? Det er noe jeg kunne tenkt meg! Hvis skroget er bra, ypperlig grunnlag for en fiskebåt / sjark med pålitelig motor!bare så synd at 5119 Ulset er utenfor mitt storsirkelområde! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Gunga Din Svart 22.November.2003 Del på Facebook Svart 22.November.2003 Den var bra LarsH ! Nu har även jag sett det siste avsnittet av båtliv! tycker det er veldi starkt gjort av Mette o hennes kompisar............ O även Narvestad tar sig...... ända til 'Bolaget' ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
ok67 Svart 22.November.2003 Del på Facebook Svart 22.November.2003 Forøvrig ser jeg i dagens Adresseavis at det ikke bare er "Narvestad" som iriterer seg over forsøppling. Turistsjefen i Trondheim oppfordrer fastfoodkjedene i byen til å rydde opp etter kundene sine. Hele historien er å finne her: http://www.adressa.no/trondheim/article.jh...rticleID=458069 Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 23.November.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.November.2003 Ahh enderlig hjemme igjen og nå gleder jeg meg til et par episoder av båtliv som jeg gikk glipp av i ferien,, Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Batdilla Svart 26.November.2003 Del på Facebook Svart 26.November.2003 Ahh enderlig hjemme igjen og nå gleder jeg meg til et par episoder av båtliv som jeg gikk glipp av i ferien. PjolterDa er det onsdag og Båtliv igjen. Dagens høydepunkt blir å få vite om vi får startet motoren i snekka "vår", eller ikke . Lasse: Nå må du se og få fart på Baatplassenliv 2004 prosjektet. Hva skal vi titte på resten av vinteren etter at Båtliv er slutt? Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 26.November.2003 Del på Facebook Svart 26.November.2003 Hva skal vi titte på resten av vinteren etter at Båtliv er slutt? Formel 1 begynner i mars. Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 26.November.2003 Del på Facebook Svart 26.November.2003 Formel 1 begynner i mars. Da er jo båtsesongen i full gang Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 26.November.2003 Del på Facebook Svart 26.November.2003 Formel 1 begynner i mars.Mars? Da er det jo snart midtsommer da! Når jeg tenker etter, så er det bare såvidt jeg rekker Båtliv og nyheter et par ganger i uka, så det er vel ikke det helt store problemet. Men noe skal man jo ha å klage på. Formel er kult det, men jeg benker meg nok heller ned foran MotoGP (Tidligere 500cc GP). Blir spennende neste sesong for da har Rossi byttet merke. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 26.November.2003 Del på Facebook Svart 26.November.2003 Nja,Rossi er god han men F1 interessere mere.Skal bli moro å se om Massa behersker seg slik at han er klar for Ferrari i 2005. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 26.November.2003 Del på Facebook Svart 26.November.2003 Da er det onsdag og Båtliv igjen. Dagens høydepunkt blir å få vite om vi får startet motoren i snekka "vår", eller ikke . Lasse: Nå må du se og få fart på Baatplassenliv 2004 prosjektet. Hva skal vi titte på resten av vinteren etter at Båtliv er slutt? Egentlig er det bare å gå igang. Regner med at mange har DV kamera etterhvert, så det er bare å sette igang med lokale opptak. Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 26.November.2003 Del på Facebook Svart 26.November.2003 Egentlig er det bare å gå igang. Regner med at mange har DV kamera etterhvert, så det er bare å sette igang med lokale opptak. Trodde du skulle være med og regissere jeg... Har nok en times tid med DV opptak av diverse tokskalle prosjekter. Og mer ligger det ann til å bli utover vinteren. Sitér dette innlegget Link to post
Seilinor Svart 26.November.2003 Del på Facebook Svart 26.November.2003 For NRK og Tv2 er det fotball som gjelder om sommeren og skiidrett om vinteren. Det er ingen problemer med å lime rompa fast i stresslessen alle helgene i året hvis man interesserer seg for dette. Ser i en fersk meningsmåling at seiling kommer langt ned på lista over det folk vil se av sport på TV (tror det var 19. plass). Men for å være litt seriøs, så mener jeg det er veldig fint å koble ut båtlivet halve året, for da kan man bruke den fantastiske naturen vi har i Norge til turer i mark og fjell, gjerne på ski. Helsa vår har ihvertfall godt av slike turer hvor musklene brukes og pulsen arbeider litt på høytrykk. Men bevares, jeg får med meg onsdagskveldene i godstolen også. Sitér dette innlegget Link to post
torerikb Svart 26.November.2003 Del på Facebook Svart 26.November.2003 :nono:Synes så sannelig at jeg hørte oppkall OG SAMTALE på kanal 16 i dagens episode . Skremmende, håper jeg ikke har rett. Geysir Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 26.November.2003 Del på Facebook Svart 26.November.2003 Er det ingen kommentarer til kveldens episode?? Det meste er kanskje sagt om de ulike aktørene allerede, både av positive og negative ting. Men Henning fortsetter å svette seg gjennom sitt trebåtprosjekt, helt alene. Det må bli en bra båt tilslutt, med den innsatsen han viser Sitér dette innlegget Link to post
Ludde Svart 26.November.2003 Del på Facebook Svart 26.November.2003 Så også at de brukte Kanal 16, men tenkte at ingen sludrer ivei på den måten på denne kanalen. Mistenker allikevel at det var akkurat det de gjorde. Helt på trynet, for å bruke et godt norskt uttrykk. Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.