Lars H. Svart 9.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2005 20-tallet, thor! Jeg vil se temperaturer på 20-tallet. Kan du ikke melde litt bedre vær da?Jeg tror nok at Thor har sitt på det "tørre" for helgen, DNMI er nok enig i max. tmp. på drøye 18 grader i Thor's område. Med det er jo ikke dårlig det heller? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Slagskibet Svart 9.Juni.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2005 Krystall kula mi sier 18 grader i dag. Men det er allerede over 20. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 9.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2005 Krystall kula mi sier 18 grader i dag. Men det er allerede over 20. <{POST_SNAPBACK}> Kan du passa på o kalibrera kulan !! eller skall vi alltid 'plusse' på ett par grader på allt du säger Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Slagskibet Svart 9.Juni.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2005 "Metrologiske" målte grader vil i de fleste tilfelle avvike fra termometeret på veggen,pluss at lokale forhold alltid vil spille inn. Sitér dette innlegget Link to post
GeirKS Svart 9.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2005 Har du begynt som politiker, thor? Geir Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 9.Juni.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2005 Neida Geir. Men bikkja er veldig syk i dag så jeg sitter her og holder henne i labben og er litt urolig for henne. Medisinen virker snart håper jeg. Og da kommer nok jeg til meg selv også. Sitér dette innlegget Link to post
GeirKS Svart 9.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2005 For ordens skyld, hvis du fikk medisinen av veterinæren - så er den ikke til deg, men til hunden. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 9.Juni.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2005 Er du sikker Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 9.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2005 ..........................pluss at lokale forhold alltid vil spille inn. <{POST_SNAPBACK}> det er klart 'Lokale forhold' som 'väder o vind' spelar in..........tenkte ikke på det Grattis til fotballssegern förresten! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
M/S Bastard Svart 9.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2005 Åh, nå ere lummert ute, orket ikke mere på taket til naboen. Dessuten må jeg få med meg jentene spiller fotball på Nrk nå og en kald en da... Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 10.Juni.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2005 Lurer på om det er gale input i værmodellene for her skifter det jammen i meg raskere enn lynet ?? Juni 17: Lett regn,18 grader. Juni 18: Regnbyger,18 grader. Juni 19: Delvis skyet opphold. 19 grader. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 10.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2005 Lurer på om det er gale input i værmodellene for her skifter det jammen i meg raskere enn lynet ?? Juni 17: Lett regn,18 grader. Juni 18: Regnbyger,18 grader. Juni 19: Delvis skyet opphold. 19 grader. <{POST_SNAPBACK}> Det må være feil! Vi skal jo avholde treff i Horten og på Sørlandet. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Slagskibet Svart 10.Juni.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2005 Vent litt da Astor så kjører jeg modellene og sjekker input. Men so var soga i morges Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 10.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2005 Vi lurer på Østerled i helga <{POST_SNAPBACK}> Ja nå er ikke været noen hindring. Lett nordavind, sol og varmt. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 10.Juni.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2005 (redigert) Varslet er uforandret Astor,men du kan jo glede deg over at du kan plusse på 1 hel varmegrad på forrige værsynsing. Tror det kan bli OK jeg. Og Amorosa,Ørnhilds tolking av "lett bris" kan få den største pyse på vannet til å bryte i heftig krampegråt. For sikkerhets skyld burde enhver båt kun seile på strykejerns flatt vann syntes hun Aner jeg nødløgner i morgen tro Redigert 10.Juni.2005 av thor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 11.Juni.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2005 Generellt sett litt dårligere i dag Astor. Fredag og lørdag uforandret. Søndag lett regn. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 11.Juni.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2005 Det blir værre Astor. Regn,regnbyger og regn. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 13.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2005 Ser ut til at det blir regn hele uka men det er fint trutnevær Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 13.Juni.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2005 Det blir bygevær trur eg. Fra 18 juni-sterk bedring i sikte. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 13.Juni.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2005 Og Bastard,sommervær rundt 22 juni ser det ut til Da kan du olje og lakke. Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 13.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2005 Det bør det helst bli. Begynner å bli desperat. Har mye lamineringsarbeid igjen, og det er for kaldt og fuktig. 5 mm. nedbør så langt idag og 11 grader. Fysj. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Fenix Svart 13.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2005 met.no melder nå noe som ligner på et skikkelig høytrykk fra fredag. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 13.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2005 Dårlig vær helt til St.Hans Pytt pytt, skal nå på bøljan blå okkesom jeg Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 14.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2005 Æsj, utrivelig vær i dag! Ihvertfall når jeg skal ned og justere kalesjen på Fia, men det må gjøres. Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 14.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2005 Uff ja. 7 mm. hittil idag og 11 grader. Alt for dårlig for laminering fremdeles. Ser ut til at jeg må gjøre en måneds arbeid på to-tre dager dersom jeg skal til Koster til St.Hans. Fysj. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.