Fenix Svart 6.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2005 Noen som vet om et websted med sjøtemperaturen inne i Oslofjorden - som virker? Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 6.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2005 Noen som vet om et websted med sjøtemperaturen inne i Oslofjorden - som virker? veldi långt ut i Oslofjorden...Tjörn 6,7gr brrrrrr skall du ut o segla Fenix? http://www.elji.se/tjornvader/ Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Fenix Svart 6.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2005 veldi långt ut i Oslofjorden...Tjörn 6,7gr brrrrrr skall du ut o segla Fenix? http://www.elji.se/tjornvader/ Nei, det blir nok dårlig med seiling de neste par månedene. Det er bare for å følge litt med. Båten ligger på sjøen innerst i fjorden. Jeg pleier å bruke denne: http://www.efan.no/Tempgraph/ ...men den måler tempen ved skagerrakkysten. Den er ikke nødvendigvis den samme. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 7.Desember.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2005 Sjøvannstempen er rundt 6,5 til 7 grader ved Færder. Gjennomgående en mild værtype fremover med opptil +6. Urovekkende ting i horisonten tror jeg men litt tidlig å si noe sikkert. Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 8.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2005 (redigert) Noen som vet om et websted med sjøtemperaturen inne i Oslofjorden - som virker? Oslofjordens temperaturer skulle jeg gjerne sett på, jeg også. Men, hvis du (nestbest) kan ta til takke med Skagerrak, så..... ...finnes denne her på DMI Til thor: Kune vært artig å vite hva du mener med "... Urovekkende ting..." ?? Nå vart jeg skræmt! Noe vi burde vite? Redigert 8.Desember.2005 av Walter_S (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
GeirFrode Svart 8.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2005 Oslofjordens temperaturer skulle jeg gjerne sett på, jeg også. Men, hvis du (nestbest) kan ta til takke med Skagerrak, så..... [ Det ligger da noe her på met.no også.......Ikke så veldig oversiktlig kanskje, men dog.... Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 11.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2005 Hei Været rundt Oslofjorden just nu: Legg merke til "smogen" over fjorden. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 11.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2005 Flott bilde, giver! :o) ....og nydelig utsikt, må jeg si. Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
GeirFrode Svart 11.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2005 Været rundt Oslofjorden just nu: Legg merke til "smogen" over fjorden. Flott bilde!Ja det var en nydelig solnedgang over Oslofjorden i dag. Så litt illevarslende ut egentlig. Men nå er det jo også meldt mye vind utover kvelden da. Hva er det hvite rare "teppet" som ligger overalt på hustakene osv på bildet?? Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 11.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2005 Sånn så det ut i Vestfold tidligere i dag. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
EIRINA Svart 11.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2005 Hei Været rundt Oslofjorden just nu: Legg merke til "smogen" over fjorden. mvh giver Bor du på Borgenåsen ser ned til Elnestangen og Bjærkøya Misunnelseverdig utsikt Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 12.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2005 Bor du på Borgenåsen ser ned til Elnestangen og Bjærkøya Misunnelseverdig utsikt Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 12.Desember.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2005 Temperaturen faller rundt Desember 15. Ut måneden vil det holde seg rundt et par plussgrader. Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 12.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2005 (redigert) Det var gode nyheter, thor - fortsett med det - selv om Lotus ikke kan fordra at denne tråden til stadighet er fremme på 1. siden / index............ Jeg derimot, synes det er helt topp, og følget alltid spent med. Redigert 12.Desember.2005 av Walter_S (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Whistler Svart 13.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2005 Kl 1520 i dag Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
nimbuster Svart 13.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2005 Må vel innrømme at jeg har lurt litt jeg også. At det kan være så mye vær i vestfold ville jeg ikke tro. Men siden den er på 1. siden hver dag, må jo været være savært så skiftende "over there". Mye fine bilder har jeg lagt merke til, men været for være som det er for min del... Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 4.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2006 Nå Thor, du har hatt veldig rett i spådommene dine sålangt denne vinteren. Nå er jeg mer spent på kommende måned?? Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 4.Januar.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2006 (redigert) Vil holde seg rundt 0 grader ut januar og samme i februar tror jeg. Noen varme grader rundt 12-15 januar. Redigert 4.Januar.2006 av thor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 4.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2006 Vil holde seg rundt 0 grader ut januar og samme i februar tror jeg. Noen varme grader rundt 12-15 januar. Da håper jeg du er sterk i trua for det hadde vært helt ypperlig med slikt vær, ihvertfall i Vestfold Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 4.Januar.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2006 å tro kan du overlate til andre rettelse : varngrader fra 10-15 januar. Selv venter jeg på 22. februar Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 20.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2006 Er det noen gode prognoser på gang nå Thor? Trenger litt oppholdsvær nå Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 24.Januar.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2006 Fra 25 januar til 1ste feb ser det bra ut,blir til og med sol Men så blir det sludd og snø igjen Sitér dette innlegget Link to post
Kapteinen, han uten båt! Svart 24.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2006 Vil holde seg rundt 0 grader ut januar og samme i februar tror jeg. Noen varme grader rundt 12-15 januar. Dine værspådommer minner meg om en tysker som dukker opp hvert år i VG, og som hvert år dementerer, og bortforklarer året etter... Våre værsystemer er mer komplisert enn å kikke litt på rognebær og havtemperaturer. Wesenlund har fortsatt den sikreste prognosen: Når skaren bærer ved st. Hans, blir det sen sommer... Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 24.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2006 Dine værspådommer minner meg om en tysker som dukker opp hvert år i VG Hei THOR. Hva tror du det blir bra vær i sommer i år?? At-le Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 24.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2006 Det er meldt bra vær lørdag og søndag. Hvordan blir det med vind? Det ligger ann til en Hortenstur, men fruen vil ikke ha mye vind. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.