jarvis Svart 17.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2011 Kjøpte meg en Finlux 19 led i går, men er det noen som vet hvor man kan få tak i en skikkelig antenne får å montere i masta på båten. Leste at de haifinne antennene skulle være bra, men hvor får man kjøpt disse??? noen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 17.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2011 Noen som vet om det finnes 12/230 LED på 26" - 32".? Lurer på å bytte ut en 19" United LCD, med noe større. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Arild81 Svart 17.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2011 32" er vel heller tvilsomt. Muligens 26", men hvertfall 24" Skal du opp i 32 må du vel kjøpe et vanlig på 220v og så bruke inverter 12-220v Men da bør du ha en rimelig batteribank Sitér dette innlegget Link to post
toholthe Svart 17.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2011 Men ingen som kan svare på om denne (Finlux) eller Grundig tv har tv-ut signal til kartplotter? Sitér dette innlegget Link to post
trulssyv Svart 17.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2011 noen som har prøvd usb digital tv og brukt mini pc som tv i båten. eventuelt noen anbefallinger på hva man bør kjøpe`? Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 17.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2011 Har prøvd 2 usb-dingser med en noen år gamle IBM T42 og erfaringen med begge er at prosessorkraften ikke er nok. Så får du sammenlikne din mini-PC med en IBM T42 Sitér dette innlegget Link to post
Arild81 Svart 18.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2011 Jeg spurte (Target United) de som har service og reklamasjon for finlux. Fikk som svar: Har målt strømforbruket til ca 14W på tv (avhengig av lydstyrke og bildeinnhold) uten ”cam”. Cam trekker ca 0,3- 0,5 w. Det som står på tv er normalt maks strømforbruk som nettadapteret leverer. 14-15W er nok blant de ”beste i klassen” om ikke best, men har ikke noen tall på de andre merkene. Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 21.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2011 2595,- hos Multicom mot 3495,- hos Seatronic Ser ut for å være samme modell Sitér dette innlegget Link to post
ollebollenor Svart 27.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2011 Den Finlux tv`n så ok ut,noen som har prøvd den? Sitér dette innlegget sto det skjæret i kartet???? Link to post
alidal Svart 27.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2011 Kommende uke selges den på Obs! i Haugesund for 1899,- Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 27.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2011 noen som har prøvd usb digital tv og brukt mini pc som tv i båten. eventuelt noen anbefallinger på hva man bør kjøpe`? Jeg har sandberg usb-tv'en. Det er ikke like bra som en ekte tv, men det fungerer godt nok til meg. Det er synkroniseringen mellom lyd og bilde som ikke alltid er helt stø. Og så hakker det litt av og til hvis andre programmer er åpne på pc'en. Dette er på en nett-pc med den eldste atom prosessoren. (2 år gammel). Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
ollebollenor Svart 27.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2011 Er det finlux tv`n som kommer på obs?kan ikke se på nettet at den kommer på tilbud(tilbudsavisen)her i østfold Sitér dette innlegget sto det skjæret i kartet???? Link to post
pipp Svart 27.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2011 Er det finlux tv`n som kommer på obs?kan ikke se på nettet at den kommer på tilbud(tilbudsavisen)her i østfold Du får den til kr 1490 på Smart Club Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 27.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2011 Jeg så den også på Clas Ohlson til den samme prisen. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Mariell Svart 27.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2011 Eneste Finlux tv, jeg fant hos CO var en 19" Den hos Seatronic og Multicom er 24"LED TV Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
ollebollenor Svart 27.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2011 Det var den som Alidal linket til jeg tenkte på ,24", er det den som er på Smart,Clas og obs? Sitér dette innlegget sto det skjæret i kartet???? Link to post
pipp Svart 27.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2011 19" på Smart Club Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 27.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2011 Er det finlux tv`n som kommer på obs? Side 4 Obs Bygg Haugesund Varierer vel litt hva som er på tilbud hvor? Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 27.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2011 Jeg kjøpte 19" fra Finlux på fredag og den ble umiddelbart testet ombord. Synes TVen er veldig bra, og den trakk kun 1,2 amp. Kjøpte på OBS Lillestrøm for 1990kr. De fortalte at den ville komme på kampanje der i uke 16 (tror jeg det var). Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Fetter Anton Svart 27.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2011 Når det gjelder OBS, har ikke de samme kampanjene over hele landet på likt? Sitér dette innlegget Link to post
ollebollenor Svart 27.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2011 Ser ikke ut som det er landsdekkende kampanjer,er forskjellige tilbud rund i de forskjellige butikkene Ser ut til at de har de i Sarpsborg Sitér dette innlegget sto det skjæret i kartet???? Link to post
Sitrin Svart 27.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2011 Min ble kjøpt i Moss/Rygge. Prøvde den i dag. Bilde var bra. Sitér dette innlegget Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
spilli Svart 27.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2011 LinkHer er jo den modellen vi har Hei! Kan jeg spørre om hva slags antenne du har, eller vet om hva som anbefales? mvh spilli Sitér dette innlegget Link to post
GURIMALLA Svart 28.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2011 Det beste er nok en retningsstyrt antenne. 24" LED TV Finlux har sikkert Slevik Elektriske. Sitér dette innlegget Link to post
Renita Svart 28.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2011 Noen som kan hjelpe med en link til nødvendig dekoder for å se TV i båten? På forhånd takk. Mvh BB Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.