Jump to content

Vi på forumet under 25 år.


Seilaren

Recommended Posts

Festgutt og festgutt.. :lol:

 

Men måtte i går ta en telefon hjem fra rektor sitt kontor på grunn av smaking av edlere dråper på skoletur til Praha... :headbang:

Skoleturer hos oss begrenser seg til å dra til Gamlebyen på piknik utenfor skoletid. :diving: Fikk liksom ikke helt gjennomslag hos alle da jeg foreslo båttur heller :lol:

Redigert av seilærn (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Men måtte i går ta en telefon hjem fra rektor sitt kontor på grunn av smaking av edlere dråper på skoletur til Praha... :headbang:

Hadde du godt av... :wink:

 

 

 

Hva jeg kal bli vet jeg ikke. Men det må være en variert hverdag, og ikke noen kontorjobb.

Drømmen er faktisk noe så sært som å reise rundt på arbeidsplasser og holde kurs/foredrag. Snakke og legge inn dårlige vitsert er det kjekkeste jeg vet... :lol:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

På st. hans er jeg på leir med ungene jeg lærer og seile.

Datteren min kom hjem fra skolen med brosjyren "Fiks ferige ferie" denne uka, og da stod det noe om seilkurs i uke 27,28 og 29. Er du med i bildet her?

How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive? - Homer Simpson

submiss blog

Link to post
Share on other sites

Datteren min kom hjem fra skolen med brosjyren "Fiks ferige ferie" denne uka, og da stod det noe om seilkurs i uke 27,28 og 29. Er du med i bildet her?

Jepp, det er jeg :yesnod:

 

Blir tredje året jeg er med på det. Her er litt av det vi gjorde i fjor da vinden sviktet oss:

https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=31785

https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=31798

 

Meld datteren din på! Det er flere som kommer tilbake år etter år, det sier vel sitt.... :cool:

 

Kan eventuelt svare på mer over IM :smiley:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Hei Submiss! Var du i Haugesund i helga? Så nemlig en nydelig Bavaria 44 vision der.

Nei, har ikke fått den enda. Vi skal ned til Danmark og hente den 5. mai :flag_da:

 

Men det ligger en lik i båthavna i Kopervik, så kanskje det var den som var på Haugesundstur :smiley:

How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive? - Homer Simpson

submiss blog

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...