Jump to content

Baatplassenkonvoien sørgående kan du følge her

Astor

Recommended Posts

Litt forsinket men alikevel. Overtok baggen fra Nor_West i Dragsund/H-øya på torsdag den 25/9- Bagen ble bragt til Bjerkåsholmen i Asker og ble overlevert "Mami" på fredag.

0809_sommer08_050.jpg Her fra overleveringen med Nor_West tv. og Escada th.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Prøver å få baggen til Drøbak i helgen (lørdag) fra trikola. Regner med at Hilmar er klar da?

Kanskje at-le fremdeles er på vannet? Har sendt IM til de berørte.

Ringer deg trikola, for avtale.

Faxen

Hei.

Vi er klar å hente bagen i lørdag hvis dere kommer dit Drøbak. Kan levere til Svenning samme dag (lørdag). Passer det Svenning???

At-le

Hei.

Vi er klar å hente bagen i lørdag hvis dere kommer dit Drøbak. Kan levere til Svenning samme dag (lørdag). Passer det Svenning???

At-le

Jeg vet imorgen hvordan vi disponerer helgen. Godt mulig at jeg kan ta imot bagen på Lørdag At-le. Vil Søndag kunne være OK for deg også?

GeirFrode, er du klar for litt konvoi i helgen?

(Jeg har svart deg på din IM At-le)

Nå ser det ut til at værgudene slår seg vrange i tillegg. Dette letter ikke akkurat fremdriften i helgen det heller. :cryin:

Småbåtvarsel

Utstedt lørdag 4. oktober 2008 kl. 12.

Værsituasjonen i dag lørdag 4. oktober kl. 12.

Lavtrykk kompleks 989 hPa, Skotland-Norskehavet-Færøyene, går østover 10-15 knop og intensiveres.

Værvarsel som gjelder til søndag 5. oktober kl. 24.

Kysten av Østfold

Vestlig bris, i kveld sørvestlig liten kuling 12 m/s. Enkelte regnbyger. Fra i natt sørlig stiv og senere sterk kuling 20. Regn. Søndag morgen minkende til sørvestlig frisk bris, om ettermiddagen skiftende bris. Regnbyger, lettere til kvelden.

Bølgehøyde: Omkring 1 m. Fra i kveld 1-3 m.

Hvis det ikke er for grisete vær, så henter jeg bagen i Son imorgen formiddag/ettermiddag. Har kontakt med At-le.

Sender deg en IM imorgen GeirFrode.

Den er grei. Tror neppe det blir noen båttur utpå for meg i morgen med den værmeldingen vi har nå. Jeg får heller bringe bagen videre til StigT via landeveien i morgen ettermiddag/kveld i så fall. Har hatt kontakt med ham på IM, så det burde gå greit å få den videre.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...