Jump to content

Baatplassenkonvoien sørgående kan du følge her


Astor

Recommended Posts

Oi oi oi oi

 

Det kom jo som julekvelden på kjerringa....

 

 

Hadde helt glemt at jeg var med i denne saken. Men det skal ordnes - pengene er lagt inn i nettbanken. Baggen er nå hos oddgeir og jeg overtar den mellom imorgen og onsdag og leverer den videre omgående. Men til hvem? Rett bak meg i lista er noe åpent, deretter kommer faxen...

Link to post
Share on other sites

Litt forsinket men alikevel. Overtok baggen fra Nor_West i Dragsund/H-øya på torsdag den 25/9- Bagen ble bragt til Bjerkåsholmen i Asker og ble overlevert "Mami" på fredag.

0809_sommer08_050.jpg Her fra overleveringen med Nor_West tv. og Escada th.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Prøver å få baggen til Drøbak i helgen (lørdag) fra trikola. Regner med at Hilmar er klar da?

 

Kanskje at-le fremdeles er på vannet? Har sendt IM til de berørte.

Ringer deg trikola, for avtale.

 

Faxen

 

Hei.

Vi er klar å hente bagen i lørdag hvis dere kommer dit Drøbak. Kan levere til Svenning samme dag (lørdag). Passer det Svenning???

 

At-le

Link to post
Share on other sites

Hei.

Vi er klar å hente bagen i lørdag hvis dere kommer dit Drøbak. Kan levere til Svenning samme dag (lørdag). Passer det Svenning???

 

At-le

Jeg vet imorgen hvordan vi disponerer helgen. Godt mulig at jeg kan ta imot bagen på Lørdag At-le. Vil Søndag kunne være OK for deg også?

 

GeirFrode, er du klar for litt konvoi i helgen?

 

(Jeg har svart deg på din IM At-le)

Link to post
Share on other sites

Jeg skal nok klare å ta i mot bagen i helgen. Men blir det dårlig vær med mye vind, får jeg den ikke videre. Ukedagene rekker jeg ikke å komme utpå sjøen. Og denne helgen er absolutt siste frist for mitt vedkommende.

Er StigT, (var det ikke det han het tro?) klar til å ta imot denne helgen da? Om jeg skulle klare å komme utpå.

Link to post
Share on other sites

Send StigT en IM og hør om han er klar.

 

Svenning: Son - Moss,

Moss - Larkollen, Geir Frode,

Stigt: Moss - Hankø

?? Hankø - Fredrikstad

Seilærn: Fredrikstad - Kjøkøy (Løpern)

Seilærn, Kjøkøy - Herføl

Sild; Herføl - Halden

 

Mvh Astor


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Ukedagene rekker jeg ikke å komme utpå sjøen. Og denne helgen er absolutt siste frist for mitt vedkommende.

Det er vel det som er hovedproblemet for de fleste her. Bagen må derfor også klare seg uten en runde gjennom Bunnefjorden hvis den skal leveres videre denne helgen. 9.10. går det i opplag, 8.10. siste regatta i Bunnefjorden :smash::cryin:

Link to post
Share on other sites

Nå ser det ut til at værgudene slår seg vrange i tillegg. Dette letter ikke akkurat fremdriften i helgen det heller. :cryin:

 

Småbåtvarsel

 

Utstedt lørdag 4. oktober 2008 kl. 12.

 

Værsituasjonen i dag lørdag 4. oktober kl. 12.

Lavtrykk kompleks 989 hPa, Skotland-Norskehavet-Færøyene, går østover 10-15 knop og intensiveres.

 

Værvarsel som gjelder til søndag 5. oktober kl. 24.

 

Kysten av Østfold

 

Vestlig bris, i kveld sørvestlig liten kuling 12 m/s. Enkelte regnbyger. Fra i natt sørlig stiv og senere sterk kuling 20. Regn. Søndag morgen minkende til sørvestlig frisk bris, om ettermiddagen skiftende bris. Regnbyger, lettere til kvelden.

 

Bølgehøyde: Omkring 1 m. Fra i kveld 1-3 m.

Link to post
Share on other sites

Hvis det ikke er for grisete vær, så henter jeg bagen i Son imorgen formiddag/ettermiddag. Har kontakt med At-le.

Sender deg en IM imorgen GeirFrode.

Den er grei. Tror neppe det blir noen båttur utpå for meg i morgen med den værmeldingen vi har nå. Jeg får heller bringe bagen videre til StigT via landeveien i morgen ettermiddag/kveld i så fall. Har hatt kontakt med ham på IM, så det burde gå greit å få den videre.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...