index Svart 1.Juni.2009 Del på Facebook Svart 1.Juni.2009 Kjemperesultat Walter! En vellykket kombibåt for helgeturer og fiske. Og mye penere enn det originale utgangspunktet... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
knutza Svart 1.Juni.2009 Del på Facebook Svart 1.Juni.2009 Dette var utrolig bra Gratulere med nok en milepæl Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 1.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juni.2009 ...Gratulerer med velykket ombygning, nå må du nyte synet å ta i kvelds sola O.K.! Høflig som jeg er, følger jeg skipsbyggerens oppfordring! ...og takker alle andre for vennlige ord! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
osa Svart 1.Juni.2009 Del på Facebook Svart 1.Juni.2009 Flott resultat. Denne kan fungere godt på Mørekysten også ....... Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 1.Juni.2009 Del på Facebook Svart 1.Juni.2009 Hmm.. her må vi vel til med hærverk nå tenker eg. Kva skal vi følge med i spenning på nå som Walter snart er ferdig med sitt prosjekt? Sitér dette innlegget Link to post
p-kaill Svart 1.Juni.2009 Del på Facebook Svart 1.Juni.2009 Gratulerer, Walter. Endelig fikk vi se resultatet og jeg er målløs og full av begeistring for et perfekt bygg. Nå venter vi på fortsettelsen , må ha det - må bare ha det... Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 1.Juni.2009 Del på Facebook Svart 1.Juni.2009 Henger meg på med gratulasjoner for vel gjennomført jobb (så langt). Resultatet ble meget bra! Har ikke vært i området Tangen på lenge, men skal skule etter skuta neste gang jeg kommer forbi. Blir spennende å sjøsette og få prøvd den, tenker jeg Tipper det er er lurt å legge i en del ballast i bunnen for best mulig stabilitet, men det finner du jo ut av best selv. Flott å se at du er i full gang igjen Walter. Syens du ser yngraeut også jeg, kanskje vi skal begynne å bygge om skuta vi andre også Prækæs! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørktun Svart 1.Juni.2009 Del på Facebook Svart 1.Juni.2009 Eg har sett på bileta mange gonger no...og eg likar betre og betre det eg ser! Du har all grunn til å vere nøgd med dette! No gler eg meg til å sjå bilete av båten i sitt rette element, og du gler deg nok til sjøsetjing du og! Eg har forstått det slik at du ikke har nokon plan på når dette skal skje, at båten skal bli heilt ferdig først. Det er sikkert fornuftig! Uansett, Godt jobba, Walter! Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 1.Juni.2009 Del på Facebook Svart 1.Juni.2009 Du har all grunn til å være fornøyd. Dette ble virkelig bra. Pene og harmoniske linjer har du fått til. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
milo Svart 1.Juni.2009 Del på Facebook Svart 1.Juni.2009 Bøyer meg i alt pussestøvet! Sitér dette innlegget Link to post
Nils1 Svart 1.Juni.2009 Del på Facebook Svart 1.Juni.2009 (redigert) Gratulere Walter - dette var strålende - var veldig spendt på linjene og forholdet overbygg/skrog - men ble veldig begeistret - helt supert. Hadde vært kjempe stolt over å eie en slik båt - for ikke å snakke om å ha byget den - du fortjener seriøs og velfortjent honnør . Vær stolt - og nyt PS : Eagles konserten var helt kjempe - best etter pausen - alle de gamle gode var med. Redigert 1.Juni.2009 av Nils1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
andersm Svart 2.Juni.2009 Del på Facebook Svart 2.Juni.2009 Jeg er imponert over linjene på denne båten. Det blir jo også spesielt interessant å se avdukningen når vi har fått følge med i prosjektet helt fra tegnebrettet. Gratulerer med flott arbeide! - anders m. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 2.Juni.2009 Del på Facebook Svart 2.Juni.2009 UTROLIG - den ble lekker - har sett mange båter som er byggd om og lagd fra bunnen av men denna ble en ener - uten sidestykke man håper og tenker når man har en tegning at det blir noenlunde like bra men detta slo alle forventinger . den ble finere grattis - nå gleder jeg meg til og se den ute i skjærgården her Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
M/S Bastard Svart 2.Juni.2009 Del på Facebook Svart 2.Juni.2009 Båten ble helt super, kunne nesten tro det var en orginal båt Gratulerer med avduking, kan tekte meg det er deilig og slippe en blafrende presenning videre. Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 2.Juni.2009 Del på Facebook Svart 2.Juni.2009 Stikje hyseflyndra, det blei jo skikkelig sjark jo. Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 2.Juni.2009 Del på Facebook Svart 2.Juni.2009 Veldig bra Walter, den rigger utrolig flott. Sitér dette innlegget Link to post
Odmar Svart 2.Juni.2009 Del på Facebook Svart 2.Juni.2009 Som jeg sier - ser man en pen dame (les: båt) gir en seg ikke før en får en... Bra jobbet Sitér dette innlegget Jo fler leketøy, jo bedre... Link to post
Sofaseileren Svart 2.Juni.2009 Del på Facebook Svart 2.Juni.2009 Gratulerer! For en båt!!!!! Sitér dette innlegget Link to post
opus Svart 2.Juni.2009 Del på Facebook Svart 2.Juni.2009 Gratulerer, slike gode resultater underveis og endestasjon, gir inspirasjon til mine egne små prosjekter, takk! Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 2.Juni.2009 Del på Facebook Svart 2.Juni.2009 Gratulerer så mye Walter Finere enn på tegningen ble den også. Du fikser kanskje opp nykjøpet mitt også? Nå som du blir gående virkesløs? mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 2.Juni.2009 Del på Facebook Svart 2.Juni.2009 Superb........ Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
HC74 Svart 2.Juni.2009 Del på Facebook Svart 2.Juni.2009 Duverden, jeg er imponert! Dette ser virkelig flott ut. Gratulerer med en kjempeprestasjon! mvh HC Sitér dette innlegget Link to post
Njoger Svart 2.Juni.2009 Del på Facebook Svart 2.Juni.2009 Dette ble skikkelig pent, Walter! Du har nok gitt inspirasjon til mange andre her på BP som lurer på å hive seg på lignende prosjekt . Sitér dette innlegget Link to post
Lars_morgan Svart 2.Juni.2009 Del på Facebook Svart 2.Juni.2009 Slenger inn en komentar jeg også. Nydelig arbeid og et fantastisk resultat! Sitér dette innlegget Morgan 445 skjærgårdsjeep Hurley 20 seilbåt Link to post
Nordvesten Svart 2.Juni.2009 Del på Facebook Svart 2.Juni.2009 WOW !!! for ein steikandes fin båt Gleder meg til å se bilder av denne skuta på sjy'n Gratulere Sitér dette innlegget - Ekte båtfolk dør aldri de bare lukter sånn - Medlem av "7-knops klubben" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.