Jump to content

Prosjekt: Bygge kombisjark ut av en gammel 23' plastsnekke


Walter_S

Recommended Posts

...Gratulerer med velykket ombygning, nå må du nyte synet å ta :drink:i kvelds sola

O.K.! :yesnod:

 

t23_090530_19_web.jpg

Høflig som jeg er, følger jeg skipsbyggerens oppfordring!

:lol:

 

 

...og takker alle andre for vennlige ord!

 

 

:seeya:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Henger meg på med gratulasjoner for vel gjennomført jobb (så langt). Resultatet ble meget bra!

Har ikke vært i området Tangen på lenge, men skal skule etter skuta neste gang jeg kommer forbi.

Blir spennende å sjøsette og få prøvd den, tenker jeg :yesnod:

Tipper det er er lurt å legge i en del ballast i bunnen for best mulig stabilitet, men det finner du jo ut av best selv.

Flott å se at du er i full gang igjen Walter. Syens du ser yngraeut også jeg, kanskje vi skal begynne å bygge om skuta vi andre også :wink:

 

Prækæs! :flag:

Link to post
Share on other sites

Eg har sett på bileta mange gonger no...og eg likar betre og betre det eg ser! Du har all grunn til å vere nøgd med dette!

No gler eg meg til å sjå bilete av båten i sitt rette element, og du gler deg nok til sjøsetjing du og! Eg har forstått det slik at du ikke har nokon plan på når dette skal skje, at båten skal bli heilt ferdig først. Det er sikkert fornuftig!

Uansett, Godt jobba, Walter! :flag:

Link to post
Share on other sites

:cheers:

Gratulere Walter - dette var strålende - var veldig spendt på linjene og forholdet overbygg/skrog - men ble veldig begeistret - helt supert.

Hadde vært kjempe stolt over å eie en slik båt - for ikke å snakke om å ha byget den - du fortjener seriøs og velfortjent honnør . Vær stolt - og nyt :smiley::smiley:

 

PS : Eagles konserten var helt kjempe - best etter pausen - alle de gamle gode var med. :cheers:

Redigert av Nils1 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...