Jump to content

Seil regatta på nett.


Capella

Recommended Posts

Ligger i båten i natt. Full kontroll

 

Hvis du snakker om SOL-båten så hadde du vel egentlig NULL kontroll. Jeg redda deg oppe ved den øya øst av Espalmador og så justere jeg tidspunktet for å slå i sør. Der hadde du lagt inn et tidspunkt som ville kjør deg rett i fjæra.... :cheers:

 

Men det var vel den ekte båten du siktet til :smiley:

Redigert av VannTro (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Nå må jeg først og fremst grattuler nr. 1-2 og 3 i regattan i helgen.

NOR_stigt

NOR_Sam

NOR_LILLEFIX

 

Dernest er jeg ikke rent lite stolt av å bli nr.6 av Båtplassen-båtene. Jeg er tross alt eier av en Halvplaner...

Det mest skumle var at dette trigger konkurranse instinktet og interessen for seiling. Så får man bare prise seg lykkelig for at båtsessongen snart er over slik at det ikke blir noen panikkhandling !

 

(vi får ta en diskusjon her inne vedrørende neste regatta. Det spørs om man ikke burde, som Sam var inne på i natt, han noen enkle passord på siden han har laget hvor vi holdt kontakten. I natt var det besøk av Australiere der.....)

Link to post
Share on other sites

Gratulasjoner tiltredes, jeg er ikke sikker på hvor jeg havnet i den norske konkuransen, men er fornøyd med å komme i mål som nr. 78 totalt..

 

Passord bør vi ha i vårt interne chat..

 

Fikk mail fra Jeroen i dag, han satte stor pris på at vi har fått så mange med, vi utgjorde 10% av total antall båter i in-port racet. Jeg vet at dette kan lage bruduljer med "sære" fruer da det lett blir i overkant med tid foran pcèn, men håper både fruene og seilerne (menn som kvinner) kan kose seg med SOL utover høsten og vinteren.

 

Nå er neste start 11.10.08 , så da får vi gjøre det vi eventuelt forsømmte i siste race.

 

Lykke til videre alle sammen.

 

NOR_Capella

Link to post
Share on other sites

NOR_stigt 41- 1

NOR_Sam 46- 2

NOR_LILLEFIX 71- 3

NOR_Jawik 73- 4

NOR_Capella 78- 5

NOR_VannTro 100- 6

NOR_Careka 101- 7

NOR_Gandsfjord 102- 8

liffe 139- 9

NOR184 142- 10

NOR_Hoppsan 143- 11

NOR_Enzoyacht 144- 12

NOR_Camping_Classic 172- 13

NOR_oddgeir 175- 14

NOR_moosewine 189- 15

Spenstig 198- 16

Fenix 209- 17

NOR_M95 261- 18

ohm 314- 19

NOR_Balder 387 20

NOR_Smurf 440 21

NOR_Allan 446 22

 

Slik så lista som lå på siden Sam hadde satt opp kl 23.40 (ikke alle har kommet i mål)

det første tallet er plasseringen på SOL, det neste er Båtplassen-plassering fra 1-22

 

Hvis de på lista som ikke har NOR_ prefiks ønsker det, så send meg en IM så skal jeg ordne med det (via Jakob hos SOL)

Redigert av VannTro (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Dernest er jeg ikke rent lite stolt av å bli nr.6 av Båtplassen-båtene. Jeg er tross alt eier av en Halvplaner...

Det mest skumle var at dette trigger konkurranse instinktet og interessen for seiling. Så får man bare prise seg lykkelig for at båtsessongen snart er over

 

Det er vel plass til en seilbåt bak den tre seileren som ligger på brygga deres fra før? :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Det er vel plass til en seilbåt bak den tre seileren som ligger på brygga deres fra før? :yesnod:

 

Hmmm....her var det lokalkjente gitt :smiley:

Joda, det er ikke noe problem med bryggeplass, men opplag måtte man ordnet andre plasser. Vi er på en måte omringet av bruer. Nå går det sikkert an å demontere mast, men probemet er at man må demontere den et annet sted....kanske langs "Langbrygga" på Strømsø.... Det er noen utfordringer her.

Link to post
Share on other sites

Ble ikke den store suksessen denne gangen, gitt..reiste på fjellet, klarte å få satt en kurs før start, men etter det ble det lite internett-kontakt. Får kreke meg til mål, og satse på bedre resultat neste gang :)

 

Grattis til alle som har kommet seg i mål - neste gang tar vi NOR_storeslem (det er viktig å holde motivasjonen oppe! :D)!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...