Jawik Svart 9.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2008 Samme her. Sam fikser nok et eller annet. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Capella Svart 9.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2008 Sitér dette innlegget Link to post
Stigt:-) Svart 9.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2008 (redigert) Jeg har ikke problemer med å lese Chaten etter nevnt klokkeslett. Redigert 9.Oktober.2008 av Stigt:-) (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 9.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2008 nu funker den Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
VannTro Svart 9.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2008 (redigert) Er det slik at en eller annen kan sende meg passord til chatten ? (jeg regner med art den er ferdig til bruk nå) Redigert: Da har jeg fått det ! (Takker SamH) Redigert 9.Oktober.2008 av VannTro (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 9.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2008 Så - kompiskjøring nok en gang. Jeg (dvs NOR_Gandsfjord) har byttet passord på SOL til det samme passordet som vi bruker på chatten. Dersom jeg skulle stå på grunn eller være på vei tilbake mot start, er alle medseilere hjertelig velkomne til å få meg flott, eller sende meg i riktig retning igjen. Finseilingen skal jeg klare selv. Noen andre med samme innstilling her? Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
Jawik Svart 9.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2008 (redigert) Har deg på skjermen. Klart og tydelig med kurs CC247. Ser du hva jeg gjorde nå ? Ta en titt på Show oppe til venstre. Ble det noen forandringer hos deg ? Redigert 9.Oktober.2008 av jawik (see edit history) Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
VannTro Svart 9.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2008 Jeg gjør det samme surprise. Har ikke skiftet enda, men skifter før racet. (Jeg var forøvrig i Sandnes denne uka, så nå vet jeg hvor du kommer fra surprise/Gandsfjord ) Når det gjelder Prefix NOR_ på SOL så har jeg fått to stykker som ønsker endring til NOR_. Hvis fler vil det må jeg ha beskjed i løpet av kvelden. De to som har meldt endring er: Fenix og Wicma Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
SamH Svart 9.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2008 NOR_Gunga Din , eller kanskje du skalhøre med ham først .. Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 9.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2008 Du kan jo gi mere på. Ca. 0,3 kp ++++ Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
VannTro Svart 9.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2008 (redigert) Han burde vel nesten het SWE_Gunga ? Men om han øsker er han mer enn velkommen til NOR_ (jeg må ned i båten å skifte olje etc. nå, men sjekker her i kveld) Redigert 9.Oktober.2008 av VannTro (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
Careka Svart 9.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2008 Så - kompiskjøring nok en gang. Jeg (dvs NOR_Gandsfjord) har byttet passord på SOL til det samme passordet som vi bruker på chatten.Dersom jeg skulle stå på grunn eller være på vei tilbake mot start, er alle medseilere hjertelig velkomne til å få meg flott, eller sende meg i riktig retning igjen. Finseilingen skal jeg klare selv. Noen andre med samme innstilling her? Hvor får du gjort det ? så forandrer jeg mitt også. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
SamH Svart 9.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2008 http://www.sailonline.org/community/profile/edit/ Sjekk innom dev sidene når du har gjort det, kan ligge en overaskelse der .. Sitér dette innlegget Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 9.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2008 Sjekk innom dev sidene når du har gjort det, kan ligge en overaskelse der .. Virket fint den Sam Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
Jawik Svart 9.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2008 Blir vi angrepet av YBW gruppen. En av deltagerne var/er logget inn hos meg. Sjekk hovedsiden til SOL... Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Allan E Svart 9.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2008 Finnes det noen plass for tilskuerer. Sitér dette innlegget Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 9.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2008 Blir vi angrepet av YBW gruppen. En av deltagerne var/er logget inn hos meg. Sjekk hovedsiden til SOL... Hva mente du med det jawik? Er en ukjent logget in på din SOL, på din sailonline.org eller på din blogg? Kan ikke se noe spesielt på hovedsiden til SOL, har du noen hint? Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
VannTro Svart 9.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2008 Nå har jeg samme passord på SOL som på Area51. Hvir noen ser meg gå på grunn, feil side av bøye eller lignende så har de min velsignelse til å korrigere kursen. Slik sett gjelder samme retningslinjer som "surprise" (NOR_Gandsfjord) har sagt tidligere. Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
SamH Svart 9.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2008 Virket fint den Sam Ingen overaskelse det :) Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 9.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2008 Svar på min henvendelse til SOL om dette med YBW(xxx) medlemmet som var logget inn på siden. Virker logisk i etterkant, men ga en liten støkk i meg ------------------------------------------------------------------Hi Jan,This shows up on certain pages due to excessive caching (to lower the load on the database). It's not a security issue, but I agree that that it can raise an eyebrow when encountered. It has no security implications whatsoever.Happy Sailing!Kalle---------------------------------------------Har jo observert dette med innganger via webben og er stadig på hugget. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
VannTro Svart 9.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2008 (redigert) Da har jeg fått beskjed av Jakob at dette med Nick endring får han så mange henvendelser rundt at etter han endret de fleste av oss (for en uke siden) så har de bestemt seg for bare å gjøre det om man er SYC-member. Hvis dere fremdeles ønsker endring Wicma og Fenix så må dere melde dere inn. Koster 25 Euro. Kopi av epost: Hi I get soo many of these requests that I have decide that I can only help SYC-members, are they? /Jakob Redigert 9.Oktober.2008 av VannTro (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
Jawik Svart 9.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2008 Finnes det noen plass for tilskuerer. Godt spørsmål da sidene er nokså stengt for andre. Eneste jeg kan komme på i farten er at du registrerer deg her og logger inn via (velg først hvilket race du ønsker å følge) programmet du må laste ned. Forholder du deg rolig med hensyn til egen båt kan du jo følge med racet videre. Vet ikke om det er ønskelig fra SOL-siden med så mange av dere som bare skal følge med. Skal legge inn en forespørsel. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Gunga Din Svart 9.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2008 NOR_Gunga Din , eller kanskje du skalhøre med ham først .. NOR_GungaDin er helt OK....vad gör man ikke for litt sponsorpenger Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Allan E Svart 9.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2008 Jeg har registrert meg men får bare " svarer ikke" når jeg starter programmet. Kunne jo vært artig å fulgt litt med her også. Antar at min maskin er for slapp. 4-5 år gammel laptopp.Toshiba satelitte, 750mb ram. Slik ser mitt ikon ut, øvert til høyre, er det rett? Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 9.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2008 (redigert) Riktig det Allan. Start det og oppgi navn og passord. Velg race som er Sailonline Ocean Race, Leg 1 og kos deg. Var litt rask nå. Logg inn på hovedsiden til SOL først og registrer deg for: Sailonline Ocean Race, Leg 1. Start så programmet som nevnt ovenfor. Forutsetter jo at du har opprettet konto aller først ? Redigert 9.Oktober.2008 av jawik (see edit history) Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.