Trond mjøs Svart 23.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2010 Hehe, morsom bruk av smileys . Her i bergen bikket nesten gradestokken +10 i dag, hadde jeg hatt tid skulle jeg jammen tatt meg en tur på fjorden. Trond Sitér dette innlegget Link to post
10ta9c Svart 24.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2010 Bilen ble stjålet i natt. Er vel et vårtegn at livets glade gutter har begynt å vandre ute på natta. Sitér dette innlegget Oppussing av Alicraft 26 Trebåtfestivalen i Ulsteinvik 16-19 Aug. Link to post
softneck Svart 24.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2010 Et annet vårtegn er at man må gå slalom mellom hundebæsjene på fortauet. Hva!! Smelter den ikke sammen med snøen i år heller Ja dere sier noe, fikk vår første hund i fjor og ser det som en selvfølge å plukke opp dritten. Noen/de fleste er hvist av den oppfatning at den "smælter a sæ sjæl når våren kommer". Selvfølgelig plukker man opp driten selv om den legges i fin hvit snø og vil snø ned om fem min . Hvis man ikke tar det ansvaret kan man kvitte seg med hunden. Feiemannskapet vil nok få det litt stinky når de kommer Sitér dette innlegget Link to post
borghans Svart 24.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2010 I Tromsø sier de at et sikkert vårtegn er når den grønne postkassen dukker opp i sneskavelen. Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 24.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2010 Jaja, da var det et vår-tegn i Kr.Sand i dag.. jeg kastet burkaen av båten.. :) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Bitteliten Svart 24.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2010 I helgen tok jeg service og konserverte snøfreseren. Gressklipperen ble vårklargjort og startet. I tillegg ble motorsyklene trillet ut og startet opp Nå har til og med jeg latt vinteren slippe taket i sjelen. Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 25.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2010 Opp mot 15 plussgrader på Karmøy i dag - så her har våren annkomet med brask og bram Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
M/S Bastard Svart 25.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2010 (redigert) Og da er du vel i gang med båt pussen Wasco Her er det nå 6+, og det ser ut til at sola kan bryte igjennon Redigert 25.Mars.2010 av M/S Bastard (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 25.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2010 Og da er du vel i gang med båt pussen Wasco Yepp - nå er jeg i gang. Fant fram jobbe habitten fra i fjor, og det var godt å kjenne at båtlukta satt i klærne fremdeles. Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
SiA Svart 26.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2010 Endelig!! I går ble første turen utpå i år, bare en liten tur for å varme vann til vasking, så klargjøring og så årets første overnatting med ordentlig test av den nye Eber'n, funket som en drøm, holdt +20 i hele båten med "hjulet" omtrent midt på skalaen, bare 3+ uenfor! Skal nok holde varmen uten vifteovn i år.. Med hilsen Sindre Sitér dette innlegget Link to post
Rikosjett Svart 26.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2010 +4 grader her i bartebyn er vel fortidlig å finne frem poleringsmaskina??? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 26.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2010 Kan hende at det rett og slett blir første overnattingstur denne helga, fått nye agm batterier som må testes Beste vårtegn for meg... kan hende det blir mulighet for å ta noen bilder av livet i vannkanten og... Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Fusebox Svart 26.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2010 ...har begynt så smått å handle på båtbutikken :-) ...for ikke å glemme at jeg har invitert naboen over på en ...boks... mens vi skal tenke høyt over den nye badeplattformen. Vårtegn forøvrig ? : Det regner, hehe Sitér dette innlegget Link to post
Briggfruen Svart 26.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2010 Trosten er observert på Sluppen, og så begynner det å bli barflekker innimellom. Briggfruen Sitér dette innlegget Link to post
Kodvaag Svart 29.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2010 Jaja, da var det et vår-tegn i Kr.Sand i dag.. jeg kastet burkaen av båten.. :) I Kristiansand ble det i dag observert nok et vårtegn: Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
S/Y Emma Svart 29.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2010 Vår? I Ørsta har det vore snøvêr både i går og i dag! Framleis ein halv meter snø att på markane her. Eg har ikkje sett ein grøn flekk sidan før jul! Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
softneck Svart 30.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2010 Vårtegn du liksom, tok av presenninga i går og det var strålande sol som kari gjengedal sier. Men hva skjer???? Tatt for 10min siden. og det er hvist en del: Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 30.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2010 Samme her.... Godt i gang med vårpussen, og så begynner det å SNØ!!!!! Men det er vel de siste krampetrekningene fra kong vinter... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
M/S Bastard Svart 30.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2010 Vårtegn i havna i dag, vannet er kommet på bryggene og bobleanlegget skrudd av. Hørte også pusse maskiner og polermaskiner bortpå opplagstomta Litt kaldt ute, men så lenge jeg har t-skjorte tempratur ombord er det helt fint og holde på Sitér dette innlegget Link to post
Kodvaag Svart 31.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2010 Her er Mastern kommet på sjøen, og tre andre svaner gled forbi... Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
snadrik Svart 31.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2010 15 grader på Karmøy, Wasco? Hva har du drukket. :-P Jeg har ikke merket noe over 8, og senest igår kom det et lag med snø :-\ Uavhengig av det, så er grimsøyen på sjøen og jeg klargjør garn :-) Sitér dette innlegget Link to post
bjornak Svart 31.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2010 15 grader på Karmøy, Wasco? Hva har du drukket. :-P Kan nok ha vært det lokalt på Karmøy og Haugesund 25. mars, se link for temperatur denne dagen som blir målt på den kaldeste plassen i distriktet (Haugesund Lufthavn). God Påske til alle Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 1.April.2010 Link til dette innlegget Svart 1.April.2010 Husker ikke hvilken dag det var. Men det er noen dager siden. Og det var værmeldinga på NRK som meldte at det ville bli opp mot 15 grader den dagen. Men som alle karmøyværinger vet - på disse kanter forandrer været seg fort. Det er ikke uvanlig å oppleve 3 årstider i løpet av en og samme dag. Og ja - tirdag snødde det!!!!!! Men nå regner det - så våren er nok kommet Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
snadrik Svart 1.April.2010 Link til dette innlegget Svart 1.April.2010 Tja, det kommer seg. :) Ser ikke så verst ut nå, er vel litt bris eneste. Jeg får ta en tur til 'Kvitingane' å se om jeg får øye på sildastimen jeg så der på søndag.. :) Sitér dette innlegget Link to post
Renita Svart 1.April.2010 Link til dette innlegget Svart 1.April.2010 Hei, Våren har kommet til Ålebyen, ni grader i dag. Båturen ble avsluttet med softice i sentrum. Vårlig hilsen B Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.