Jump to content

Vårtegn i dag..........


Ficher

Recommended Posts

Vårtegn og vårtegn fru blom.... Her sner det og har gjort det siden i går. Det er spådd mer sne i morgen og utover neste uke.

Dette legger seg som glava over isen for å hindre at den skal ha sjans til å smelte innen påsken starter....

... Utsikten for påskeferie utenfor bobleannlegget blir dårligere og dårligere for hver dag her nå, så jeg vurderer å gå inn i en dyp depresjon. Påske i båten blir det uansett... dermed basta.

 

RSL

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

Link to post
Share on other sites

Oteren leker seg nede i fjæra og hegren sitter å fisker. Skarven holder seg borte fra båten så "drittleen" ser ut til å funke. 1/2 meter snø på flatmark og sola skinner fra skyfri himmel.

 

Nå nærmer det seg sommer...

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

Vårtegn ja,haha. Gikk ned i havna nu i ca halvmeter snø i gata nedover ,i havna har det føyke ca 1 meter .Så her er det lett å komme fram ,på beina .Bilen sto i havna fra igår ,å her blir den vel stående også vil jeg tru.

http://62.101.230.11/view/view.shtml?id=10...mjpg&size=1

 

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Ligger 6 plasser innenfor meg den ,sitter ombord nu i snøstormen.Dette er lite gøy ,godt jeg har ny dieselvarmer i pappesken på dørken her :cryin: Den må monteres til uka,alt er gjort klart her så det er bare å putte den på plass.

 

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Ligger 6 plasser...

Hadde tenkt meg ned til deg, men det så dødt ut der ute og det var fryktelig kaldt :smiley: Tenkte på å titte inn i bua. Hoppet inn i bilen istedenfor.

 

Ja jeg er i vårstemning nå... :lol:

Håper du er en flink svømmer og steller pent med ungene før du jager de bort fra din plass :wink:

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...