Jump to content

Vårtegn i dag..........


Ficher

Recommended Posts

Har vært på Harrytur i dag, ikke noe is i Strømstad bortsett fra i indre havn. Det var 16 kalde da vi dro. fra Stavern og kunn -3 i Stømstad. Utenfor Ferder var det fortsatt godt med is....

 

Næ dæsken da var vi kanskje på samme tur. Vi tok 13 båten fra Sandefjord. Var endel is i fjorden ja. Mest vest for Torbjørnskjær. Flere steder var det SEL som lå og slappet av på isflakene. Det ga mer polarfølelse enn vårfølelse, men var spennende og flott å se.

Ideell båt er den som ikkje får større fart

enn at føraren reagerer like snart

Link to post
Share on other sites

Vårtegnet her trudde jeg skulle blir god varme idag , fra ferdig montert varmer.Men den nekter å starte ,sikkert noe baggis men.Tipper kansje det er litt langt fra pumpa å ned til tanken,men går seg til vel.Bortsett fra det vanlig plundre å båt ,så ser jeg litt lys i tunellen nu.Er snart ferdig med endel prosjekter,nye dørker i teak og lakka innredinga.Som sagt inn med ny varmer ++++ , så er det is i påsken. Ja så gir jeg fa%%¤& ,påsken blir ombord iår .Om det er i båsen ,eller på Koster.Den saken er grei :lol:

 

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...