Odmar Svart 11.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2010 Ett tips fra min motormann. På de boltene som holder/støtter akterspeilet settes ett øye som motoeren kan ha en kstra sikring / låsvaier for motoren. Jo fler leketøy, jo bedre... Link to post
dastunt Svart 11.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2010 Det var akkurat dei eg leita etter. takk skal du ha! Bestiller no Mitt prosjekt : Glen-l Squirt 11 fot Link to post
Honduras Svart 11.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2010 Du får legge ut bilde, link og vise hvordan du løste lukelåsen, for den har jeg ikke sett på enda. * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
dastunt Svart 11.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2010 det skal eg gjer når den tid kjem Mitt prosjekt : Glen-l Squirt 11 fot Link to post
dastunt Svart 11.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2010 eit par videosnuttar til dei som følger prosjektet. :flag_bp: Mitt prosjekt : Glen-l Squirt 11 fot Link to post
dastunt Svart 18.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2010 bare på morro: Mitt prosjekt : Glen-l Squirt 11 fot Link to post
Miss Amalie Svart 18.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2010 Og morro er det å se på!!! Nydelige små båter. Det er dette som er virkelig morsomme prosjekter, der du skaper noe og drømmeplanlegger akkurat som du gjør nå. Aplauderer. Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
OnkelDonald Svart 18.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2010 Hva heter den blues låta i den første videoen? den som åpner med teksten "You know it´s time to get ready". Den var fengende :) Genialt enkel redigering av nettsider Link to post
dastunt Svart 19.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2010 takk for det amalie. er utuleg kjekt å jobbe med dette!! ser fram til ferien der eg forhåpentlegvis får jobbe med den i noken veker i strekk :flag_bp: kofalk: veit ikkje. den låg på youtuben når eg lasta opp filmen. Mitt prosjekt : Glen-l Squirt 11 fot Link to post
dastunt Svart 25.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2010 Begynte beiseinga framme i båten. Der blir det ikkje syneleg så er ein fin plass å lære seg noken teknikker. Eit strøk med beis, så to lag epoxy. Etter det våtslipte eg og la på eit siste lag. Klarlakken venter eg med. Har gått tilbake til West epoxy og hurtig herdar. Utruleg fin å jobbe med, men må planleggast litt siden den herder raskt. vart kjempefornøgd med fargen Desse blir ikkje limt før dashbordet er klart. Mitt prosjekt : Glen-l Squirt 11 fot Link to post
dastunt Svart 20.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2010 Då var ferien begynt! til no har eg brukt 210 timer totalt. (fører logg) GOD SOMMAR! Mitt prosjekt : Glen-l Squirt 11 fot Link to post
Whistler Svart 20.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2010 Lekkert! Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Volvomekanikeren Svart 20.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2010 No begynner den og ta form jah! Dette blir snadder! Stå på videre, jeg følger med If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
dastunt Svart 24.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2010 Hei igjen! Prosjektet siger framover. Driver for tiden på med seteløysinga, dashbordet og motorbrønnen. Slenger ut noken bilder for dei som er interesserte. Har tenkt å lage setet i glassfiber som blir trekt med skum og cremfarget skaai. Først laga eg ein mal som eg dekka med pakketeip. Har støpt med 3 lag glassfiber. Det blir ei tre-ramme rundt (som eg skal stifte skaaien i) så den er meir en stiv nok med 3 lag. MOTORBRØNN: DASHBORDET: Mitt prosjekt : Glen-l Squirt 11 fot Link to post
dastunt Svart 28.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2010 Mitt prosjekt : Glen-l Squirt 11 fot Link to post
dastunt Svart 29.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2010 Dashbord del 2: For att det ikkje skal bli så kjedelig har eg laga ringer rundt brytarane og nata dei med epoxy og kvitt fyllstoff. Her er det 3 lag epoxy og 1 lag klarlakk. Skal ha på 2 lag til med klarlakk før det er ferdig. Mitt prosjekt : Glen-l Squirt 11 fot Link to post
lippert Svart 29.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2010 Det var en stilig variant. mvh Knut Erik Link to post
dastunt Svart 29.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2010 (redigert) ja synst det gjorde seg koppen rundt styresnekka er kvit så det står i stil med den Redigert 29.Juli.2010 av dastunt (see edit history) Mitt prosjekt : Glen-l Squirt 11 fot Link to post
dastunt Svart 31.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2010 Da var dashbordet ferdig. Synst det vart stilig Mitt prosjekt : Glen-l Squirt 11 fot Link to post
Mysigt Svart 31.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2010 Hei, dette blir jo suverent Moro å se at noen tør og gå på noe sånt .............mens andre gruer seg for å lage et enkelt skap Livet är inte bara sprit.....kroppen måste ha øl också.. Link to post
dastunt Svart 1.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.August.2010 Hei, dette blir jo suverent Moro å se at noen tør og gå på noe sånt .............mens andre gruer seg for å lage et enkelt skap haha jo takk for det. har funne ein motor eg kan låne så eg får prøvd båten. så blir nok ein prøvetur iløpe av noken veker. Mitt prosjekt : Glen-l Squirt 11 fot Link to post
Odmar Svart 6.August.2010 Link til dette innlegget Svart 6.August.2010 Hei hvor går det - den blir lekker. Har du kommet deg på vannet? bilder..... Jo fler leketøy, jo bedre... Link to post
Håreken Svart 7.August.2010 Link til dette innlegget Svart 7.August.2010 Flott prosjekt... Det er bare å ta av seg hatten!!! Følger med prosjektet med stor interesse. Skal bli flott å se den på vannet.. Da har jeg gått fra Daycruiser til en roligere Mørebas. Langt mindre fart, men mye mere kos :-) Link to post
dastunt Svart 7.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.August.2010 Den er nok ikkje komt på vatnet enda. Skal lakkerast først. Har ikkje fått jobbet så mykje på den denne veka. Går mest i vannsport. Legger ut noken bilder i den samanheng. Håper dei fell i smak! Heimelaga tube: Ha ein fortsatt fin sommer båtfolk! Mitt prosjekt : Glen-l Squirt 11 fot Link to post
dastunt Svart 22.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2010 Ein lite update etter gammelt Hsr blitt lite jobbing på båten det siste. Berre ein time eller to i ny og ne. MOTORBRØNN: Kvit gummibelg er bestillt. Vart visst mangen bilder her... Mitt prosjekt : Glen-l Squirt 11 fot Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn