Jawik Svart 29.Januar.2010 Del på Facebook Svart 29.Januar.2010 Alle fisker vokser jo ! Det gjør de, men de stopper jo i veksten de også. Vokser jo ikke ut av fjordene, for det skulle tatt seg ut. Båtene klemt opp i fjæra og BP fora fulle av innlegg med "HVORFOR HAR DU STØRRE ENN NABOEN" (min er hemmeligstemplet) :lol: Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Frivakten Svart 29.Januar.2010 Del på Facebook Svart 29.Januar.2010 Peniskomplekset er nok mer kompleks enn vi egentlig aner. Det må da være en grunn til at det er flest mannfolk som både fisker og lider av 3-fot syken. Det å må ha den største hele tiden må da være slitsomt og dyrt i lengden. At vi tilslutt havner opp med fiskebåter (trawlere) sier sitt Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Jawik Svart 29.Januar.2010 Del på Facebook Svart 29.Januar.2010 Det å må ha den største hele tiden må da være slitsomt og dyrt i lengden. Ser at du også har båtlengde over 41 fot Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Frivakten Svart 29.Januar.2010 Del på Facebook Svart 29.Januar.2010 Ser at du også har båtlengde over 41 fot Det har du da alldeles ingenting med Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Jawik Svart 29.Januar.2010 Del på Facebook Svart 29.Januar.2010 Når du "blåttlegger" deg med slik info så må du forvente kommentarer på størrelsen Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Dekken Svart 29.Januar.2010 Del på Facebook Svart 29.Januar.2010 Jeg tror det har med å være "værst" å gjøre. Legger merke til at uansett hvor kaldt eller varmt eller hvor mye snø eller andre ting det er så er det alltid en som har mer, kaldere, varmere etc. Ser den samme tendensen her på båtplassen. Ganske gøy egentlig.. Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 29.Januar.2010 Del på Facebook Svart 29.Januar.2010 (redigert) Peniskomplekset er nok mer kompleks... Hvorfor drar du inn dette Jeg tenkte mere på sigaren jeg pleier å ha i kjeften når jeg oppsøker pissoaren. Må jo kvele stanken der inne. ...med HØY SIGARFØRING Redigert 29.Januar.2010 av jawik (see edit history) Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Pathfinder Svart 29.Januar.2010 Del på Facebook Svart 29.Januar.2010 Hvorfor er det nødvendig og kjøre helt inntil andre båter når dem ligger i ro,unødvendig og lage så mye bølger så nærme? Tror det foregår slik: Man sitter på flybridgen. Brukker kikkert og får øye på en prikk i horisonten. Legger skuta på kurs rett mot, og så aktiverer de autopiloten. Dette gjøres hver gang de må ned i byssa etter en ny cognac. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 29.Januar.2010 Del på Facebook Svart 29.Januar.2010 Spørmål: Hvorfor lages det ikke grønne og røde fendere. Måtte vært fint med grønne på styrbord og røde på babord. Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 29.Januar.2010 Del på Facebook Svart 29.Januar.2010 Hva med de fargeblinde da ? Fender i hytt å pine. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Mulligan Svart 29.Januar.2010 Del på Facebook Svart 29.Januar.2010 De har fendre med spiss topp på den ene siden og fendre med flat topp på den andre. Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 29.Januar.2010 Del på Facebook Svart 29.Januar.2010 Må vi ha fendere er dette påbudt? Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
fanntomas Svart 29.Januar.2010 Del på Facebook Svart 29.Januar.2010 Hvorfor kan ikke toalettene i båtene våres tilkopples det kommunale kloakknettet?? Det hadde jo vært mye enklere ift. tømming ??? :-) Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 29.Januar.2010 Del på Facebook Svart 29.Januar.2010 Hvorfor kan ikke toalettene i båtene våres tilkopples det kommunale kloakknettet? Hvorfor har ikke du dette da ? Vi er jo alt tilkoblet vannverket og strømleverandøren. Man følger da med i utviklingen. Nå mangler vi kun en agent som kan ta seg av leveranser av proviant o.l., samt ordne opp med det lokale byråkratiet. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Mulligan Svart 29.Januar.2010 Del på Facebook Svart 29.Januar.2010 Nå, Jawik, mangler du bare et management til å føre og vedlikeholde båten for deg. Da er du forsåvidt ferdig med hele greia. Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 29.Januar.2010 Del på Facebook Svart 29.Januar.2010 Nærmere Kong Neptun kommer jeg ikke Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Halcyon Svart 29.Januar.2010 Del på Facebook Svart 29.Januar.2010 Må vi ha fendere er dette påbudt? bare hvis du skal ligge på utsiden av en båt med flere og/eller sterkere folk en du selv har... Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 29.Januar.2010 Del på Facebook Svart 29.Januar.2010 Må vi ha fendere er dette påbudt? Dersom du ønsker å ligge godt nede på dørken under en stormfull seilas, hjelper det med fendring av en spinkel kropp. Påbudet for dette kommer nok etterhvert som det politiske miljøet får snusen i hva vi bruker fenderne til. Risikerer vel at disse blir forbudt... Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Gullfisk Svart 29.Januar.2010 Del på Facebook Svart 29.Januar.2010 Kanskje vi kunne fylle fenderne med CO2? Er det ikke CO2 fangst som er tingen nå da? Sitér dette innlegget Link to post
fanntomas Svart 29.Januar.2010 Del på Facebook Svart 29.Januar.2010 eller øl??? Hadde ikke dette vært en fin oppbevaringsplass (i skyggesida selvfølgelig). Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 29.Januar.2010 Del på Facebook Svart 29.Januar.2010 Men kan andre nekte meg og legge til ved siden av hvis jeg ikke har fendere? Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Jawik Svart 29.Januar.2010 Del på Facebook Svart 29.Januar.2010 Men kan andre nekte meg og legge til ved siden av hvis jeg ikke har fendere? Ikke vist du har en tykk lommebok Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Jon48 Svart 1.Februar.2010 Del på Facebook Svart 1.Februar.2010 Et "Dumt" spørsmål..... Led lys , hvorfor kan man bruke noen på 12 & 24 v ? Er der en dupeditt som styrer dette ?? Mye fine lys , men nesten alle er merket 12v Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 1.Februar.2010 Del på Facebook Svart 1.Februar.2010 Dersom du kobler 2stk 12volts lys i serie, vil disse virke fint på 24volt! Sitér dette innlegget Link to post
Jon48 Svart 1.Februar.2010 Del på Facebook Svart 1.Februar.2010 Desken , den har eg ikke tenkt på. Var smart den , takker Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.