Jump to content

Tråden for "dumme" båtspørsmål


Bjørktun

Recommended Posts

Alle fisker vokser jo !

 

Det gjør de, men de stopper jo i veksten de også. Vokser jo ikke ut av fjordene, for det skulle tatt seg ut. Båtene klemt opp i fjæra og BP fora fulle av innlegg med "HVORFOR HAR DU STØRRE ENN NABOEN" (min er hemmeligstemplet)

 

:lol: :lol:

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

Peniskomplekset er nok mer kompleks enn vi egentlig aner. Det må da være en grunn til at det er flest mannfolk som både fisker og lider av 3-fot syken.

 

Det å må ha den største hele tiden må da være slitsomt og dyrt i lengden.

 

At vi tilslutt havner opp med fiskebåter (trawlere) sier sitt :lol:

VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT nssr_logo.gif D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder

Link to post
Share on other sites

Peniskomplekset er nok mer kompleks...

 

Hvorfor drar du inn dette :confused:

 

Jeg tenkte mere på sigaren jeg pleier å ha i kjeften når jeg oppsøker pissoaren. Må jo kvele stanken der inne.

 

...med HØY SIGARFØRING

Redigert av jawik (see edit history)

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

Hvorfor er det nødvendig og kjøre helt inntil andre båter når dem ligger i ro,unødvendig og lage så mye bølger så nærme?

Tror det foregår slik: Man sitter på flybridgen. Brukker kikkert og får øye på en prikk i horisonten. Legger skuta på kurs rett mot, og så aktiverer de autopiloten. Dette gjøres hver gang de må ned i byssa etter en ny cognac.

Link to post
Share on other sites

Hvorfor kan ikke toalettene i båtene våres tilkopples det kommunale kloakknettet?

Hvorfor har ikke du dette da ?

 

Vi er jo alt tilkoblet vannverket og strømleverandøren.

 

Man følger da med i utviklingen. Nå mangler vi kun en agent som kan ta seg av leveranser av proviant o.l., samt ordne opp med det lokale byråkratiet.

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

Må vi ha fendere er dette påbudt? :crazy:

Dersom du ønsker å ligge godt nede på dørken under en stormfull seilas, hjelper det med fendring av en spinkel kropp. Påbudet for dette kommer nok etterhvert som det politiske miljøet får snusen i hva vi bruker fenderne til. Risikerer vel at disse blir forbudt...

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...