Jump to content

Valg av ny båt. Windy, Sessa, Nidelv , Bavaria eller Norstar?


Julie III

Recommended Posts

Fairline 34 er regnet for å være en god båt. Du må like stilen med mye inliner inni. Størrelsesmessig er den litt mindre enn 37GM. Ser du på den hvite til Stavanger Marinesenter kanskje?

Jeg synes ikke Fairline lager så gode sofaer å sitte i som Windy. Windy 32 og 37 har nok den beste sittekomfort og praktiske cockpit etter min mening. Og jeg liker førerplassen på 32/37 veldig godt. Jeg syntes det var fint å ha alle på samme sted når det var litt rufsete. Og ungene syntes det var fint å sitte der

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Cocpiten i W32-33-37 er veldig romslig og sosial. Vi er så fornøyd med den at vi kan ikke tenke oss noe annet. Vær dog klar over at denne cocpiten blir full av venner om kvelden. Da holder det ikke med en "halvfull" rødvinsflaske fra kvelden før ... :cheers_wine: .

 

"Gamle" og "Nye" Bitteliten"

tobater.jpg

 

Denne Salongen bytter vi aldri bort!

solskinn.jpg

 

Dashboard, nå med ny kartplotter (Simrad NSE12)

dashboard.jpg

Link to post
Share on other sites

Du må ikke friste han så mye med slike lekre bilder. Kan skape ekteskapelige problemer :wink:

 

En klok person sa en gang "kjøp båt du vokser inn i , ikke båt du vokser ut av"

 

Cockpiten på W32 er ikke mye mindre enn cockpiten på w37. Og de er etter min mening klart best i denne båtstørrelsen.

Link to post
Share on other sites

Cocpiten i W32-33-37 er veldig romslig og sosial. Vi er så fornøyd med den at vi kan ikke tenke oss noe annet. Vær dog klar over at denne cocpiten blir full av venner om kvelden. Da holder det ikke med en "halvfull" rødvinsflaske fra kvelden før ... :cheers_wine: .

 

Får tårer i øynene av dashen i GM...

Hadde det vært muligheter for en rask kikk på Bonus en av de nærmeste dagene da tro?

Link to post
Share on other sites

Hadde det vært muligheter for en rask kikk på Bonus en av de nærmeste dagene da tro?

Selvfølgelig er det mulig å få en kikk på Bonus! Alltid hyggelig.

Skal det bli en av de nærmeste dagene, må det bli ikveld eller imorgen formiddag. Vi drar sydover på Påskeferie imorgen ettermiddag ... :cheers_wine:

Link to post
Share on other sites

 

 

Er observert... :wink:

Nå må du endelig ikke føle deg presset til å gjøre noe som du ikke vil. Dette er bare velmenende råd :cheers: Men den 37en er billig og ser bra ut. Om dere kan strekke så langt da :smiley: Det er nesten for ille å se hvor mye båt dette er for pengene.

 

Bonus - kanskje dere til og med kan ta en sving utenom 5 knops grensa i morgen - da forstår han hva vi snakker om :smiley:

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Surt? Dette er som de deiligste epler - de er søte med litt ettersmak av syre. Og syren gjør ikke annet enn å kile smilemusklene :smiley:

 

Det finnes fornuftige koner også. Kona mi sa da jeg begynte å se på W32 at en slik ville hun ikke ha. Skulle vi bytte båt igjen nå skulle vi ha noe som var stort nok. Dermed ble det en 37 på oss. Og banklån med litt lengre nedbetalingstid enn først tenkt. Har ikke angret et sekund

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...