Pettern1972 Svart 16.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2011 Lykke til i morgen Geir og co. Håper alt går veien denne gangen. Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Knoxx Svart 16.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2011 Lykke til i morgen Husk masse bilder Link to post
Geir Hel Svart 16.Desember.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2011 Ja lykke til med hevingen Geir Har du forresten fått lappet tørrdrakten? Takker. Nei har ikke fått lappa tørrdrakten. Det blir sølvtape. Gjør ingenting om eg fryse eller blir skam sjuk,siden eg ikke har jobb å gå til. Endelig båt igjen Link to post
Geir Hel Svart 16.Desember.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2011 (redigert) [quote Lykke til i morgen Geir og co. [/quote Takker.. Redigert 16.Desember.2011 av Geir Hel (see edit history) Endelig båt igjen Link to post
Geir Hel Svart 16.Desember.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2011 Husk masse bilder Blir sikkert masse bilder ja Endelig båt igjen Link to post
puddingen Svart 17.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2011 Kjør safe da gutta !! Link to post
fant 1 Svart 17.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2011 litt seint å komme med ideer nå (har ikke sett tråden før )har vært med å hevet en 43 fots skøyte for et år siden. jeg dykket og stifte bygnings plast rundt hele skroget og alle åpninger .tre store pumper .fra vi startet pumpene til båten var oppe gikk det 20 minuter ingen som så det trodde det var mulig.jobben bestod mest i å feste plasten.den lå dog ikke ved kai så det var ingenting den kunne komme under når den kom opp.har hørt at dette er blitt gjort med båt helt nede på 15 meters dyp.håper du lykkes. Link to post
Farco Svart 17.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2011 https://baatplassen.no/i/topic/87126-glimt-til-bunns-ved-kai-paa-husoey%3B-en-av-vaare/page__pid__1231825#entry1231825 Farco AS, Kabelgata 37 C, 0580 Oslo - Tlf. 22 65 53 20 - e-post: Link to post
Arne Hansen Svart 17.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2011 (redigert) http://www.ta.no/nyheter/article4500686.ece når redningsskøyta kan gjøre det her kan jeg ikke skjønne at Geir skal ha noe umiddelbart å frykte fra myndighetene. Hvorfor i all verden tar den ikke med seg til land og får kastet den forsvarlig? kasta en dregg oppi og pent slept den til en slipp? rettelse kystvakta var også med Redigert 17.Desember.2011 av Arne Hansen (see edit history) Link to post
JGH Svart 17.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2011 Da var iallefall eg på plass, båten ser fryktelig stor ut, det snør men det er iallefall grei sikt i sjøen og vindstille. Ser det kommer ein dråpe olje i ny og ne fra ubåten. BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Arne Hansen Svart 17.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2011 Lykke til!! Blei du litt skeptisk på om det går når du så den IRL? Link to post
Snakkes Svart 17.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2011 får nok slenge meg med på denne å ønske dere lykke til.... Link to post
Arne Hansen Svart 17.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2011 Det står forresten respekt av at du stiller opp for en forum kompis på denne måten. Link to post
lundberg Svart 17.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2011 enig med AH. Lycka till i dag Det är bara idioten som anser sig fullärd. Var det en klok man som sa en gång. Må jag aldrig bli idiot!!!!! Link to post
Bergen Svart 17.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2011 Har tro på deg i dag Jon Gunnar PS 7/1 Trenger jeg din assistanse. Link to post
Bøljan Svart 17.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2011 Lykke til idag gutter Link to post
JGH Svart 17.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2011 Ser ikkje særlig lyst ut, båten ligger langt over på siden, rekka i mudderet. Me skal nå gjer litt forsøk uansett. BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
CB. Svart 17.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2011 Jeg regner nå med at båten er oppe ? Eller at resulatet har blitt begravning ?. Håper naturligvis på det første men nå må du få se å få ut fingeren Geir og levere resulatater slik at kronerulligenen ikke har vært forgjeves Legger samtidig til at det er herlig vi kan hjelpe hverandre når det behøves. Det er spesielt for båtfolk. Håper at fok i båt kommer etter. Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Arne Hansen Svart 17.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2011 2-3 mann med primitivt utstyr hever nok ikke den båten på 50 minutter, det er nok atskillig mer vanskelig enn som så. Link to post
JGH Svart 17.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2011 Det må nok større aktører til ja, men me prøver nå iallefall. BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Pettern1972 Svart 17.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2011 er det mulig å teste det som lovart låring foreslo da? å få pisket opp mudderet med en brannslange...... Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Arne Hansen Svart 17.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2011 (redigert) dere kan ikke få en strop til land så dere kan få lea litt på båten ved å nappe litt i den med en traktor stor bil eller liknende? Eller bare fylt masse luft inn i lasteluka for å se om det blir noen luftlommer som kan gi oppdrift hvis den ligger på siden enda da Redigert 17.Desember.2011 av Arne Hansen (see edit history) Link to post
CB. Svart 17.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2011 Mulig jeg donererer 10 båtpenger men kan ikke se med min beste vilje og med tanke på alle rådene at denne settingen kommer til å ende opp med positivt fortegn. Dersom vi skulle holdt på slik i det private næringsliv tror jeg alle hadde vært konkurs før trusen hadde blitt påsatt. Håper det går bra men nå Geir...... GÅ TO WORK: Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
free Svart 17.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2011 Tipper de holder på som bare det, håper virkelig de får til noe positivt, spent på oppdatering her. Link to post
Arne Hansen Svart 17.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2011 hihi ja for Norge er jo et veldig vanskelig land å drive privat næringsliv i haha. Ikke for å kritisk her, men det er noe i det med å få til noe med to tomme hender. Å overta forretningen til far med et ferdig bygget nettverk og det offentlige som skriker etter tjenester = ikke veldig vanskelig å drive. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn