Jump to content

Østfoldtreffet 2012


Pettern1972

Forslag til Dato:  

139 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Hihi Oslofolk ikke velkommen til Hvaler? Er jo ikke annet enn Oslofolk der ute jo. Det har jo blitt Norges Florida med et lass med 60 åringer fra Fredrikstad og Oslo som har kjøpt seg et hus nr 2 som de bor i en gang i ny og ne. Lenge leve boplikten, en av norges mange bestemmelser som ser flott ut på papiret og ikke betyr en d.... i praksis.

Link to post
Share on other sites

Det er kansje best å bli hjemme....båtlivet passer ikke alle..

 

 

Frem til dette innlegg så skriver du helt ok. Etter dette er det bare spam som kommer Thalahassa. Hvorfor holder du på slik i denne tråden? Du har selv erklært at du ikke kommer, noe vi syns er synd. Vi har anmodet deg og skilsø om å ikke reklamere for deres eget minitreff her inne, noe dere har etterkommet. Takk for at dere har etterkommet det.

 

Men, fra siste innlegg over og frem til driver du rett og slett med dustekommentarer og er direkte ufin mot skribentene her inne. Hvorfor?

Redigert av Lovart låring (see edit history)

Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!
Hilsen Arne.
 

Link to post
Share on other sites

Kommentar fra moderator: Klager mottatt og 11 innlegg slettet.

 

Takk for det Ingar.

 

Når det er sagt:

 

Jeg vet det er langt å dra, men tror du det er realistisk å tro at du kommer Ingar? Det hadde vært meget hyggelig, men det er mer enn forståelig om det blir vanskelig. :flag_bp:

Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!
Hilsen Arne.
 

Link to post
Share on other sites

 

Men, fra siste innlegg over og frem til driver du rett og slett med dustekommentarer og er direkte ufin mot skribentene her inne. Hvorfor?

For han er dum, og misunlige på responsen og at du har flere venner en han,+ at han gleder seg til konfirmasjon for da kan han kjøpe seg GH 10 med 6 hk.

www.ribtjenester.no

Link to post
Share on other sites

Frem til dette innlegg så skriver du helt ok. Etter dette er det bare spam som kommer Thalahassa. Hvorfor holder du på slik i denne tråden? Du har selv erklært at du ikke kommer, noe vi syns er synd. Vi har anmodet deg og skilsø om å ikke reklamere for deres eget minitreff her inne, noe dere har etterkommet. Takk for at dere har etterkommet det.

 

Men, fra siste innlegg over og frem til driver du rett og slett med dustekommentarer og er direkte ufin mot skribentene her inne. Hvorfor?

Det er Thalassa ikke Thalahassa...

Link to post
Share on other sites

Hihi Oslofolk ikke velkommen til Hvaler?

 

Jeg regner med masseflytting i mars måned om de skal være borte i tide. :crazy:

 

For sikkerhets skyld, om det skulle herske noen tvil.

 

BP`s østfoldtreff 2012 er:

 

1. Ikke for at "vi på denne siden" skal bli bedre kjent.

-Det er vi østfoldinger som holder hoff i østfolds vakre skjærgård. Gamle, nye og fremtidige medlemmer av denne hjemmehavnen HER (baatplassen altså :cheers_wine: ) er velkomne uansett hvor i landet man har hjemmehavn.

 

2. Etter kaffislaberaset med pettern i dag, så er jeg ganske sikker når jeg sier at det ikke skal stå på oss to, for å gjøre dette treffet til en realitet. Det står på alle andre det. I det øyeblikket båten din er fortøyd på treffstedet, så er det kun èn ting til man selv kan bidra med, nemlig seg selv! :yesnod:

 

3. Så snart treffets lokalitet og treffets dato blir satt, blir dere underrettet om dette, slik at vi alle kan planlegge dette tidlig. Vi kommer snart tilbake til dette, så fort disse bestemmelsene er tatt.

 

 

4. Da gjenstår det bare å fortsette med å gjøre det ihvertfall jeg gjør, nemlig å glede seg til BP`s Østfoldtreff 2012!! :sailing:

Redigert av Lovart låring (see edit history)

Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!
Hilsen Arne.
 

Link to post
Share on other sites

Jeg har et bittelitet telt som akkurat har plass til oss to om vi holder pusten samtidig. Motorsykkel har jeg også. Dette blir bra :lol:

 

Angående signaturen til Fruen - det finnes to øyeblikk (mer tidsenheten øyeblikk) i en båteiers liv. Det er når han kjøper båten og når han selger båten.

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hihi Oslofolk ikke velkommen til Hvaler? Er jo ikke annet enn Oslofolk der ute jo.

Dette har vel lite med evt Østfoldtreff på Hvaler for båtfolk å gjøre.

Men vi som bor her, er jo ikke Oslofolk - eller Fredrikstadfolk for den del. At en del sommergjester (kanskje de er fra Oslo eller like ved, hva vet vel jeg?) oppfører seg som om de skulle eie hele verden, er en annen sak.

Båtfolk kommer hit uansett, med hyggelig eller mindre passende oppførsel - omtrent som alle andre steder.

Lykke til med Østfoldtreff-prosjektet. Så får vi håpe at det kan bli ok igjen på Brevikbrygga på Edholmen etter hvert - kanskje om noen år.

Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...